Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 февраля 2022 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7809195

Керівник підприємства

Город проживания:
Киев
Готов работать:
Вишневое (Киевская обл.), Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Осауленко Андрій Федорович
12.12.1981
Проживаю м. Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
Освіта:
1. Національний Університет ДПС України 2001-2006 (Спеціаліст «Фінансове право»)
2. Чернігівський Національний політехнічний університет (завершення навчання грудень 2021 «Управління персоналом, економія праці»)
3. Одеський Національний політехнічний університет (грудень 2022 «енергетика»)
Досвід роботи:
1999-2001 Служба в армії водій-електрик.
2009 юрисконсульт
2009 – 2021 (12років) в даний час працюю в Державній Енергогенеруючій Компанії.
На протязі 12 років займав посади: начальник сектору вхідного контролю, провідний юрисконсульт, провідного інженер, налагоджувальника 6р роботизованої техніки.
Маю досвід роботи з нормативною, організаційною та технічною документацією.
Маю управлінський досвід та вмію і можу працювати в виробничих колективах.
Маю досвід та команду висококваліфікованих фахівців - практиків, кураторів досягнень в теплоенергетичному напрямку.
Маю ідеї та розробки щодо удосконалення та покращення тепловідбору з виробничих потужностей, а також обробка та захист від хімічно-фізичного впливу на обладнання,
налагодження виробництва та/або удосконалення процесів.
Маю досвід та вмію працювати за умов багатозадачності.
Маю посвідчення та допуски з охорони праці, протипожежної безпеки, електробезпеки.
З 2003р (17років) досвід спілкування з керівництвом компаній (замовників-постачальників), контрагентами, постачальниками різносторонніх напрямів
Вмію користуватись сучасним офісним обладнанням.
Маю водійське посвідчення кат.
А. В. С.
Зауважень, доган, порушень в трудовій дисципліні не маю.
Включений в ряд комісій: закупівлі, інвентаризації, введення в експлуатацію, списання, погодження (положень, програм, процедур виробничого характеру).
Навички:
Розгляд та затвердження технічної документації предмету закупівлі.
Формування та ведення (Протоколів узгодження).
Претензійно-позовні роботи з компаніями, які порушували договірні умови.
Розгляд (зауваження), затвердження договорів/угод.
Аналіз ринку сьогодення за напрямком.
Ведення обліку господарчої діяльності (квартальний, піврічний, річний).
Підготовка звітів та документації до звітів (за вимогою).

В мої обов’язки входило :
- організація та проведення переговорів,тендерів, заходів пов'язаних з постачальниками для довгострокових і короткострокових відносин .
- відрядження по Україні
- ведення та супровод поточного документообігу (технічні рішення, акти випрбовувань, протоколи технічних рішень на ін.)
- контроль та дотримання технічних завдань та вимог за умовами Договорів.
- ведення та супровід переговорів,
- розгляд, погодження та укладання угод/договорів,
- пошук аутсорсингу,
- оптимізація праці,
- організація всіх етапів технічних та наукових конференцій ,
- контроль документообігу,
- створення та супроводження проєктів,
- закупівля ТМЦ,
- введення в експлуатацію та списання товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ),
- інвентаризація та контроль ведення звітів,
- контроль-нагляд за виконанням якості робіт,
- хедхантинг (пошук технічного та гуманітарного персоналу з найкращими показниками праці),
- збір та аналіз ціноутворення на (роботи, послуги, матеріали, обладнання ,транспорт, оплата праці)
- проведення інструктажів з охорони праці, протипожежної безпеки, електробезпеки, етикет спілкування,
- ведення комплаєнс політики підприємства.

Особисті характеристики: уважний, пунктуальний, комунікабельний, цілеспрямований, відповідальний, можу і вмію працювати та контролювати багатозадачі завдання, працювати в команді, швидко адаптують в нестандартних ситуаціях.
Вмію навчати, пояснювати, переконувати.
Вмію слухати та чути.
Приймаю активну участь в соціальних та спортивних заходах.
Цікавлюсь: авто, бізнес, здоровий спосіб життя.
Шкідливих звичок не маю.
При проведенні прозорих закупівель економив кошти в значних розмірах.
За останнім місцем роботи функціональна діяльність полягала в оцінки відповідності продукції під час проведення вхідного контролю також передбачала виявлення недобросовісних постачальників та виробників для своєчасного здійснення коригуючих заходів під час управління закупівлями продукції для Компанії.
Методичне керівництво системи оцінки відповідності продукції та моніторинг діяльності, документальне оформлення, аналіз, ведення звітності, зокрема щодо постачальників невідповідної та контрафактної продукції, контроль усунення невідповідностей в Компанії.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: