Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7823073/
Адміністратор, секретар, офіс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Адміністратор, секретар, офіс-менеджер, Реєстратор, Адміністратор сервісного центру, Завідувач господарства, Агент з продажу
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Буряченко Оксана Ігорівна
Дата народження: 26.01.1974
Електрона пошта: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Тел.. [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Заміщення вакантної посади адміністратор, секретар, офіс-менеджер
.Досвід роботи:
Секретар, особистий помічник керівника
травень 2008 р. – теперішній час, ТОВ « Юридична компанія «Легаліста», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих дорученнь керівника;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— облік роботи співробітників;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Перша взуттєва фабрика «КИЇВ»
Вересень 1991 р. – травень 2008 р.
Освіта:
вересень 1993 /березень 1996 р. - Київський коледж легкої промисловості, факультет «Технології легкої промисловості», спеціальність «Виробництво виробів зі шкіри», фаховий молодший бакалавра, заочна форма навчання ;
вересень 2016 /лютий 2018 - ДНЗ «Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва», спеціальність «Продавець непродовольчих товарів; Адміністратор».
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office ;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— Досвід підготовки та організація відряджень;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син 19 років.
Дата народження: 26.01.1974
Електрона пошта: [
Тел.. [
Ціль: Заміщення вакантної посади адміністратор, секретар, офіс-менеджер
.Досвід роботи:
Секретар, особистий помічник керівника
травень 2008 р. – теперішній час, ТОВ « Юридична компанія «Легаліста», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих дорученнь керівника;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— облік роботи співробітників;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Перша взуттєва фабрика «КИЇВ»
Вересень 1991 р. – травень 2008 р.
Освіта:
вересень 1993 /березень 1996 р. - Київський коледж легкої промисловості, факультет «Технології легкої промисловості», спеціальність «Виробництво виробів зі шкіри», фаховий молодший бакалавра, заочна форма навчання ;
вересень 2016 /лютий 2018 - ДНЗ «Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва», спеціальність «Продавець непродовольчих товарів; Адміністратор».
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office ;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— Досвід підготовки та організація відряджень;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син 19 років.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Киев -
HR-, офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника
Киев, Ирпень, Удаленно -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 грн, Киев -
Бухгалтер, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор
40000 грн, Киев, Бровары -
Адміністратор
20000 грн, Киев, Барышевка, Борисполь -
Менеджер господарської діяльності
Киев