- PRO
Олена
Директорка відділу прoдажу, KAM, менеджер з розвитку бізнесу
- Рассматривает должности:
- Директорка відділу прoдажу, KAM, менеджер з розвитку бізнесу, Керівник відділу продажу
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 45 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Буча, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7830764/
Опыт работы
Business Development Manager
с 06.2024 по наст. время
(1 год 2 месяца)
НІК ТОВ, Київ (Машинобудування)
•Проведення аналізу зарубіжних ринків, конкурентів та потенційних можливостей для розвитку бізнесу
•Ідентифікація потенційних клієнтів, проведення переговорів і укладання договорів.
•Розробка комерційних пропозицій, участь у тендерах та підготовка договірної документації.
•Робота з командою з розробки продуктів, маркетингом і технічними відділами
•Підготовка та підписання угод про партнерство
•Координація роботи команд, які залучені до проектів розвитку бізнесу
•Підготовка регулярних звітів про виконання цілей
Директор з продажу
с 12.2020 по 12.2021
(1 год)
FELDER, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Оптимізація процесів та створення необхідних процедур для відділу продажу
•Керування командою з 11 менеджерів:
-підбір персоналу;
-розробка мотиваційних інструментів та адаптація нових співробітників у команді;
-постановка цілей та моніторинг за їх виконанням
•Аналіз звітності та фідбек по показникам ефективності роботи відділу
•Кредитний менеджмент;
•Організація і контроль по проведенню виставок;
•Розвиток та продаж супутніх товарів;
•Підготовка звітів і статистики відповідно до вимог внутрішньої звітності.
Директор філії
с 08.2017 по 01.2020
(2 года 5 месяцев)
Спец-автотехніка-М, Київ (Автобізнес та автосервіс)
•Відкриття філії «з нуля» (м. Київ)
•Командоутворення, постановка завдань, навчання, розробка систем стимулювання і оцінки, контроль
•Організація логістики на ввіреній території
•Планування і контроль обсягів продажів
•Бюджетування, контроль за виконанням бюджетів
•Оптимізація продуктового портфеля компанії
•Адміністрування бізнес процесів на філії
•Прийняття участі у конференціях Європейського закупівельного союзу (“Nexus International”)
•Розробка і просування програм мотивації персоналу
•Довгострокове та короткострокове планування продажів/закупівлі
•Ведення переговорів з ключовими партнерами та клієнтами компанії
•Моніторинг та аналіз ринку, системний Competitive analyses
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
с 10.2010 по 01.2017
(6 лет 3 месяца)
Роберт Бош Лтд, Київ (Автобізнес та автосервіс)
•Розвиток та координація збутової політики відділу акумуляторних батарей.
• Пошук партнерів у визначеному регіоні та подальша координація всіх процесів між заводом і компаніями-партнерами
•Управління всіма операціями (комерційними, фінансовими, логістичними, маркетинговими і т.д.), пов'язаними з продажним та післяпродажним обслуговуванням (Україна, Молдова)
•Планування і контроль обсягів продажів компаній дилерів
•Дослідження та аналіз ринкової інфраструктури. Конкурентний аналіз. Ціноутворення
•Проведення національних рекламних кампаній, спрямованих на просування бренду і збільшення продажів (B2B/B2C).
•Організація конференцій для дилерів
•Виведення на український ринок нових продуктових лінійок
•Підготовка та реалізація рекламних кампаній (B2B/B2C), спрямованих на збільшення продажів (національні/локальні рекламні кампанії, участь у виставках)
•Проведення навчання по продукції
•Підготовка звітів і статистики відповідно до вимог внутрішньої звітності компанії ТОВ «Роберт Бош»
Економіст
с 11.2007 по 10.2010
(2 года 11 месяцев)
ТОВ Роберт Бош, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Підготовка договорів поставки запчастин та гаражного обладнання (додаткових угод тощо);
•Облік платежів та виконання зобов’язань за діючими договорами
•Обробка вхідних замовлень та запитів від клієнтів
•Координація проекту по поставці програмного забезпечення
Спеціаліст фінансового відділу
с 11.2002 по 11.2007
(5 лет)
ТОВ Роберт Бош, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Образование
КНЕУ
Маркетинг, Київ
Высшее, с 1997 по 2002 (5 лет)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- MS PowerPoint
- CRM
- САПР
- Парус
Знание языков
- Итальянский — средний
- Английский — выше среднего
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Менеджер роботи з клієнтами
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер роботи з клієнтами
80000 грн, Киев -
Керівник відділу
Киев -
Менеджер з розвитку
40000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами
Киев, Винница , еще 8 городов