Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 марта 2023 Файл

Лев

Директор філії

Возраст:
45 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Киев, Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ДЕНИСЕНКО ЛЕВ ЄГОРОВИЧ
Адреса проживання: м. Львів, м. Київ
Дата народження: 20.09.1978 р.
Мета: отримати посаду директора з продажів, комерційного, виконавчого директора, директора філії в національній, міжнародній компанії.
Mobile: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»); E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:

03.2018 – 09.2021
ТОВ СП «СОЛОМІЯ» (ТМ «ASKOLD», «Batik», «Домашній», «Небесна Пагода», «SoloMia», «EGOISTE», «TODAY», «BUSHIDO», «MЕRRILD»).
Посада:
Комерційний директор, в підпорядкуванні 25 од., м. Київ.
Обов'язки:
Формування цінової політики і політики знижок (торгівельних умов (ТУ)) по власним торгівельним маркам (ВТМ) і залученим продуктам;
Розробка системи критеріїв оцінки ефективності продажів в усіх каналах збуту (об’єми, дистрибуція, маржа, дебіторська заборгованість і ін.);
Розробка і запровадження стандартів продажів і системи звітності по всій структурі продажів;
Розробка і реалізація територіальної політики, розширення і зменшення території обслуговування, каналів збуту;
Участь в розробці асортиментної політики і цінового позиціонування ВТМ (спільно з маркетинг-директором);
Формування і реалізація стратегії розвитку каналу ключових клієнтів (КК): підписання контракту, асортимент, цінове позиціонування, ввід нових ВТМ, трейд-маркетинг і ін. (спільно з маркетинг-директором);
Планування і контроль виконання об’ємів продажів ВТМ в усіх каналах збуту в Україні плюс експорт і private label;
Планування, затвердження і контроль регіональних бюджетів розвитку продажів, бюджетів розвитку КК;
Управління дебіторською заборгованістю, контроль відвантажень дебіторам;
Затвердження трейд-маркетингових активностей в усіх каналах збуту і контроль їх результативності;
Участь в перемовинах національного рівня з КК, дистрибуторами, постачальниками, партнерами;
Аналіз динаміки цін, частки ринку, показників дистрибуції, об’ємів продажів продукції конкуруючих з ВТМ торгових марок (AC Nielsen, Пріоритет і ін.);
Контроль і регулювання цінової політики в каналах збуту по ВТМ;
Контроль виконання домовленостей з партнерами в питаннях розвитку продажів (виконання цілей по ТУ і домовленостей з КК);
Контроль нарахування заробітної плати підлеглому персоналу;
Бюджетування затрат на рік, операційний контроль затрат по бюджету продажів (ФОП, маркетингові затрати, забеспечення продажів і ін.);
Бюджетування і контроль щомісячних затрат для забезпечення виконання планів продажів (ретро, торгівельні мови, трейд);
Забезпечення і контроль виконання стандартів роботи підлеглими працівниками (розробка і впровадження посадових інструкцій);
Забезпечення регулярного професійного розвитку команди підрозділу продажів (тренінги, коучинги, систематичні збори, польова робота).

Результати роботи і досягнення:
Розроблені і впроваджені торгівельні умови для управління партнерами і територіями, система планування і звітності відділу продажів, система мотивації по каналам збуту, система планування і контролю трейд-маркетингових активностей в усіх каналах збуту, система контроля дебіторської заборгованості і ін.;
Узяті під контроль регіональні бюджети для розвитку продажів – оптимізація використання бюджетів до 50 % в місяць;
Розроблені і впроваджені ТОП-и для продажів в усіх каналах збуту згідно категоризації торгівельних точок;
Розроблена і реалізована нова структура відділу продажів в усіх каналах збуту згідно стратегії розвитку компанії; на 85 % оновлена команда продажів; створена команда управління продажами;
Введені (змінені) дистрибутори в усіх регіонах України плюс експорт;
Розроблений і затверджений прайс-лист по каналам збуту: Україна і експортний прайс з систематичним аналізом и корекцією;
Розроблений і реалізований проєкт кавового напрямку з залученими торговими марками (контракт, асортимент, прайс, торгівельні умови, система мотивації персоналу, цілі по об’ємам і дистрибуції, трейд-маркетинг);
Ріст кількісної дистрибуції по власним торгівельним маркам (ВТМ) в 2018 році до 2017 на 12 %, в 2019 році – плюс 19 %, в 2020 році – плюс 3 %;
Ріст якісної дистрибуції по ВТМ (сер. відвантажене СКЮ) в 2019 році на 5 %, в 2020 – на 2 %;
Зупинене падіння об’ємів продажів в грн. по ВТМ з 49 % в першому півріччі 2018 до 2017 року, до 12 % в другому півріччі, ріст в 2019 році на 2 % до 2018, в 2020 році – на 2,5 %;
Виконання плану продажів в грн. в усіх каналах збуту за 9 місяців 2021 року – 89 %, ріст частки ринку в грн. по ВТМ по даним AC Nielsen – плюс 0,5 пункта (хвилі AM-JJ 2021);
Зменшення організаційних витрат відділу продажів в середньому на 29 % в місяць;
Закритий в 2019 році логістичний центр в Вінниці – економія близько 840 000 грн. в рік;
Повернено в компанію близько 1 000 000 грн. «старих» боргів, регіональних бюджетів і продукції, здійснена виплата боргів по бюджетам розвитку партнерам;
Зменшення протермінованої дебіторскої заборгованості в усіх каналах збуту з 62 % до 12 % в місяць;
Налагоджене управління дебіторською, кредиторською заборгованостями і залишками готової продукції для забезпечення необхідного грошового потоку компанії;
Здійснено планування продажів і бюджетів в усіх каналах збуту в розрізі територій/клієнтів/СКЮ на 2019 - 2021 роки.
Рекомендавці:
Надам на вимогу.

05.2009 – 07.2017
ТОВ «Компанія Май Україна» (ТМ «Майский», «Лісма», «Curtis», «Richard»).
Посада:
Національний менеджер з продажів в Україні – Молдові, в підпорядкуванні 31 од. (травень 2013 – липень 2017), м. Київ.
Регіональний менеджер Західного регіону (Львівська, Івано-Франківська, Чернівецька, Закарпатська, Волинська, Рівенська, Хмельницька, Тернопільська обл.), в підпорядкуванні 8 од. (травень 2009 – квітень 2013), м. Львів.
Обов’язки:
Участь в річному бізнес-плануванні, а також в розробці стратегії і плану розвитку підприємства і торгівельних марок (аналіз ринку, конкурентів, розробка торгівельних умов, системи мотивації і ін.);
Планування продажів, контроль виконання місячних, квартальних, річних планів закупок, продажів, показників дистрибуції на ввіреній території;
Планування і контроль виконання планів по кількісній і якісній дистрибуції, забезпечення присутності на полиці ТОР – асортименту компанії згідно категорій торгівельних точок (ТТ);
Управління бюджетами компанії в усіх каналах збуту на ввіреній території, а також аналіз і контроль ефективності використання ресурсів;
Ініціювання змін в системі мотивації персоналу, моніторинг ринку праці (рівня заробітних плат компаній-конкурентів), нарахування заробітної плати підлеглому персоналу;
Підбір, адаптація, розвиток, мотивація, систематична атестація персоналу підрозділу, створення і реалізація індивідуальних планів розвитку, кадрового резерву;
Контроль взаєморозрахунків з дистрибуторами, ключовими клієнтами (КК); оптимізація оплат за відвантажену продукцію, перевід партнерів на передоплату;
Проведення перемовин з дистрибуторами з метою виконання планів закупок, продажів, цілей по дистрибуції, розвитку території; дотримання типів торгівельних команд, торгівельних умов, рекомендацій по залишкам на складі, націнок по каналам збуту і т.п.;
Планування, координація і контроль проведення трейд-маркетингових активностей компанії в усіх каналах збуту на ввіреній території;
Здійснення систематичного, якісного і своєчасного ведення документації і звітності у відповідності з встановленими стандартами компанії;
Постійний моніторинг конкурентного середовища (цінові зрізи по продукції конкурентів, моніторинг активностей конкурентів в усіх каналах збуту).

Результати роботи і досягнення:
Розроблені і запроваджені торгівельні умови для управління партнерами і територіями;
Розроблені критерії фокусних і вузько-фокусних торгівельних команд, створені і реалізовані торгівельні команди (ТК) згідно критеріїв;
Розроблена і реалізована система мотивації і звітності торгівельних агентів (ТА) для досягнення планових показників продажів і дистрибуції;
Ріст кількісної дистрибуції на 25 %;
Ріст якісної дистрибуції на 33 %;
Дані AC Nielsen: ріст частки ринку в грошах на 49 %, кількісної дистрибуції на 12 %, сер. СКЮ на полиці на 13 %;
Ріст об’ємів закупок в грошах на 249 %, об’ємів продажів на 235 %;
Наявність подяк і грамот за якісну і результативну працю.
Рекомендавці:
Надам на вимогу.

03.2006 – 01.2009

Група компаній «Моліс» (тверді і плавлені сири, цільномолочна продукція: ТМ «Моліс», «Моліка», «Велич», «Молочний пан»).
Посада:
Регіональний директор (Львівська, Івано-Франківська, Волинська, Рівенська, Тернопільська, Закарпатська обл.), в підпорядкуванні 25 од. (липень 2008 – січень 2009), м. Львів.
Начальник торгового відділу (Львівська, Тернопільська, Волинська, Рівенська, Івано-Франківська, Закарпатська обл.), в підпорядкуванні 15 од. (грудень 2006 – липень 2008), м. Львів.
Менеджер з продажів(супервайзер), в підпорядкуванні 5 од. (березень 2006 – листопад 2006), м. Львів.
Обов’язки:
Здійснення процесу планування продажів, контроль виконання об’ємів продажів на ввіреній території;
Планування, корекція і контроль виконання бюджету, забезпечення планової рентабельності підрозділу;
Формування і розвиток бази даних існуючих і потенційних клієнтів;
Здійснення річного бізнес-планування;
Постановка і контроль виконання планів по кількісній і якісній дистрибуції на ввіреній території;
Розробка оптимальної організаційної структури підрозділу, штатного розпису для всіх категорій співробітників;
Внесення пропозицій про зміни в системі мотивації персоналу, моніторинг ринку праці (рівня заробітних плат компаній-конкурентів);
Нарахування заробітної плати підлеглому персоналу;
Детальний аналіз адміністративно-господарської, фінансової діяльності підрозділу;
Управління персоналом з метою виконання встановлених планових показників;
Підбір, розвиток, мотивація, атестація персоналу підрозділу;
Контроль взаєморозрахунків з контрагентами (дебіторська заборгованість);
Проведення перемовин з дистрибуторами з метою виконання планів продажів, розвитку території, контроль виконання договірних, торгівельних умов;
Координація і контроль проведення маркетингових і рекламних активностей компанії на ввіреній території;
Здійснення систематичного, якісного і своєчасного ведення документації і звітності у відповідності з встановленими стандартами компанії;
Постійний моніторинг конкурентного середовища (цінові зрізи, активності в усіх каналах збуту).

Результати роботи і досягнення:
Ріст кількісного покриття на території прямих продажів з 30 % до 75 %;
Ріст якісної дистрибуції на 37 %;
Розробка і введення єдиної системи торгівельних умов для дистрибуторів з метою управління і розвитку продажів в регіоні;
Ріст об’ємів продажів в грн. на 152 %;
Зменшення логістичних затрат на 12 %;
Зміна системи мотивації торгівельного персоналу з метою збільшення ефективності роботи і досягнення оперативних цілей компанії;
Оптимізація організаційної структури підрозділу;
Ріст операційного прибутку підрозділу в м. Львів за півроку з від’ємного показника до планового.
Рекомендавці:
Надам на вимогу.

04.2005 - 01.2006

Кондитерська корпорація «ROSHEN» (ТМ «ROSHEN», «Мрія»).
Посада: супервайзер по Львівській області, в підпорядкуванні 8 од., м. Львів.
Обов’язки:
Підбір персонала, формування команди;
Постановка і контроль виконання задач персоналом;
Проведення аудиторних і польових тренінгів, коучингів, зборів;
Контроль дебіторської заборгованості;
Аналіз результатів, корекція і планування;
Якісне ведення звітності.
Результати роботи і досягнення:
Формування команди за місяць;
Оптимізація маршрутів торгівельних представників;
Забеспечення кількісного покриття на ввіреній території – 98 %;
Ріст на 29 % середньої кількості СКЮ на полиці в торгівельній точці;
Ріст об’ємів продажів в грн. на 51 %.

09.2002 - 03.2005

Корпорація «DIROL-CADBURY» (ТМ «STIMOROL», «DIROL», «MINTON», «HALLS», «BOOMER», «MALABAR», «PICNIC», «CADBURY»).
Посада: торгівельний представник, м. Львів.
Обов’язки:
Пошук клієнтів;
Зміцнення комунікацій з існуючою клієнтською базою;
Розширення лінійки представленості в торгівельних точках;
Управління продажами в торгівельній точці;
Мерчендайзинг;
Робота з дебіторською заборгованністю, трейд-маркетинговими бюджетами;
Адміністрування.
Результати роботи і досягнення:
Ріст активної клієнтської бази на 32 %;
Ріст на 26 % середньої кількості СКЮ в торгівельній точці;
Забеспечення в торгівельних точках ТОР – асортименту компанії і стандарту викладки продукції;
Відсутність протермінованої дебіторської заборгованості;
Ріст об’ємів продажів в грн. на 44 %.

08.2000-09.2002

Західно-Українська Геофізична Розвідувальна Експедиція.
Посада: Інженер, м. Львів.

Освіта:
1995 - 2000

2007 - 2009

Додаткова освіта
Національний університет «Львівська політехніка»
Факультет: Електрофізичний
Спеціальність: Лазерна техніка та оптоелектронні системи
Львівський національний університет ім. І. Франка
Факультет: Економічний
Спеціальність: Фінанси
Тренінги з продажів, ведення перемовин, бізнес-тренінги «Побудова дистрибуційної системи продажів і системи повернення грошей», «Тактичний менеджмент», участь в профільних форумах і конференціях і ін.

Комп’ютерні навики:
Впевнений користувач MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint), системи звітності «1С Підприємство», SPOT 2D, 2R і ін.

Знання мов:
Українська – вільно, російська – вільно, англійська – Intermediate.

Особисті дані:
Лідерство, комунікабельність, чесність, цілеспрямованість, аналітичний склад розуму, організаційні і управлінські навики, вміння працювати в команді і на командний результат, почуття відповідальності, здатність до конструктивного конфлікту, постійна самоосвіта, відсутність шкідливих звичок.

Захоплення:
Футбол, біг, плавання, подорожі, автомобілі, читання.

Водійський стаж:
Водійське посвідчення категорії «В», стаж 21 рік.

Наявність закордонного паспорту: в наявності біометричний паспорт.

Вакцинація від COVID-19: 1-ша бустерна доза.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: