Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 апреля 2024 Файл

Валентина

Бухгалтер, помічник бухгалтера

Возраст:
44 года
Город проживания:
Буча
Готов работать:
Бородянка

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Пустовойт Валентина Анатоліївна
Адреса: м. Бородянка, вул. Хутірська буд. 80
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження:
16.09.1979р.
Мови: українська, російська, англійська – elementary.
Мета: отримати посаду економіста, бухгалтера з первинної документації.
Освіта: 2001-2004 р.р.
Інститут муніципального менеджменту та бізнесу
Спеціальність: «Економіка підприємства» кваліфікація економіст.
1996-1998 р.р.
Ірпінський економічний коледж
Спеціальність «Бухгалтерський облік і аудит» кваліфікація бухгалтер;
Професійні навички:
-знання фінансового аналізу та бухгалтерського обліку;
-досвід роботи з первинною документацією;
-досвід економічного планування господарської діяльності;
-навик планування і контролю виконання бюджетів;
-навик розробки, впровадження та ведення управлінського обліку;
-знання ПК (базові програми, 1С);
-знання оргтехніки.
Особисті якості:
-грамотна мова;
-аналітични склад розуму;
-висока працездатність;
-здатність швидко навчатись;
-дисциплінованість, наполегливість;
-стресостійкість, впевненість в собі;
-цілеспрямованість, енергійність.
Досвід роботи:
Березень 2021 р. – Бородянський районний центр зайнятості, перебуваю на обліку як безробітна.
травень 2009р. – січень 2021р.
Управління соціального захисту населення Бородянської районної державної адміністрації
Посада: головний спеціаліст відділу формування виплатних документів та супроводження програмного забезпечення
Посадові обов'язки:
- контролювати своєчасне відпрацювання відомостей особових рахунків.
- перевіряти правильність та законність нарахування сум по особовим
рахункам при надходженні особових справ з перерахунками;
-прийом громадян;
-контроль нарахування та виплати по всім видам державних соціальних допомог;
-формування електронних списків отримувачів державних допомог;
-надання довідок про доходи, довідок-атестатів по запитам.
2005-2009 рр.
Відділ статистики у Бородянському районі
Посада: спеціаліст першої категорії
Посадові обов'язки:
- опрацювання звітів від організацій, опрацювання звітів відповідних форм;
-робота з первинною бухгалтерською і планово-обліковою документацією;
-навички складання управлінської звітності;
-вміння розробляти фінансово-економічні моделі;
-досвід аналізу, планування фінансово-господарської діяльності;
- передача даних звітів електронною поштою.
2004 р. жовтень – Бородянський районний центр зайнятості, перебувала на обліку як безробітна.
2004 р. липень – Бородянський районний військовий комісаріат
Посада:бухгалтер
Посадові обов'язки:
-складання бухгалтерської та податкової звітності;
-ведення кадрової документації;
-розрахунок заробітної плати;
-прийом, контроль і обробка первинної документації
2002 р. листопад – Інститут муніципального менеджменту та бізнесу
Посада:секретар кафедри міжнародної економіки
Посадові обов’язки:
-ведення документації кафедри;
-робота з студентами (організаційна);
-робота в приймальній комісії (проведення консультацій по прийому з абітурієнтами);
-вхідна та вихідна документація;
-проведення рекламної капманії;
-робота на ПК.
З вересня 2001р. – по жовтень 2002р.
Управління праці та соціального захисту населення Бородянської районної державної адміністрації
Посада: спеціаліст по виплаті і нарахуванню компенсацій та допомог сім’ям з дітьми
Посадові обов’язки:
-прийом громадян;
-ведення журналу реєстрації документів (ф.№2);
-складання звіту про сплату чи неоплату на дільниці;
-контролювати своєчасне відпрацювання відомостей особових рахунків;
-перевіряти правильність та законність нарахування сум по особовим рахункам при надходженні особових справ з перерахунками;
-контролювати виплати по всім видам державних допомог.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: