Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 PRO

Вікторія

Менеджер з продажу, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Новояворовск
Готов работать:
Новояворовск, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з публічних закупівель

с 06.2021 по наст. время (2 года 11 месяцев)
Новояворівський заклад дошкільної освіти №1 НМР, Новояворівськ (відділ освіти)

Виконання обов’язків і функцій Уповноваженої особи на здійснення закупівель в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Планування закупівель:
Збирання, агрегування потреби у товарах, роботах і послугах. Здійснення ефективної комунікації з іншими структурними підрозділами в межах установи.
Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Визначення обґрунтованої очікуваної вартості, здійснення вибору процедури закупівлі, прогнозування ризиків при проведенні закупівель.
Участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися.
Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.
Організація та проведення закупівель:
Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі тендерної документації, включаючи технічну специфікацію, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог / скарг закупівлі):
розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників/товарів/послуг;
проведення закупівельних процедур в електронній системі публічних закупівель відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”;
забезпечення оприлюднення, розміщення, за необхідності внесення змін, інформації, звітів та інших документів в електронній системі закупівель (кабінет замовника), дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації передбачених законодавством;
надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи та послуги та формулювання структурованих висновків.
Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом.
Недопущення створення конфлікту між інтересами Фонду та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Забезпечення об’єктивності та неупередженості процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах Фонду.
Здійснення інших дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Аналіз проведених закупівель:
Аналіз результативності закупівельної діяльності та виявляти ризики публічних закупівель.
Виконання супровідних функцій:
Участь у договірній роботі:
Організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.

Помічник бухгалтера

с 01.2021 по 05.2021 (4 месяца)
ФОП Сайко І. П., м.Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- впевнений користувач 1С 8.3;
- робота з клієнт - банком, m.e.doc, Word, Excel;
- робота з первинною документацією, реєстрація податкових накладних;
- нарахування заробітної плати;
- облік дебіторської та кредиторської заборгованості;
- ведення взаєморозрахунків з контрагентом;
- списання матеріалів зі складу.

Фахівець по роботі з врегулювання заборгованості по кредитам

с 04.2019 по 12.2020 (1 год 8 месяцев)
Укрколект, м.Київ (колекторська компанія)

-Обробляти та аналізувати дані кредитної справи боржника з метою встановлення контакту з ним;
- Проводити роботу з боржником з метою відновлення визначеного умовами кредитного договору графіку погашення шляхом реструктуризації;
- Проводити контроль по виконанню грошових зобов’язань/оформленню реструктуризації/проведення угод добровільного врегулювання заборгованості.

Фахівець відділу продажів

с 04.2010 по 12.2015 (5 лет 8 месяцев)
ТОВ Мій офіс, м.Львів (продаж канцтоварів та товарів для офісу)

-Оптовий продаж продукції (канцтовари, хімія, господарські товари);
-Приймання замовлень;
-Пошук нових клієнтів;
-Моніторинг ринку і конкурентів;
-Контроль відвантаження і правильності заповнення документів;
-Інтернет продажі;
-Відстеження платіжних документів;
-Контроль товарних залишків;
-Доставка товару клієнтам у встановлений термін.
-Контроль вчасного виконання всіх робочих процесів, та вміння правильно розставити пріорітети;
- робота з постачальниками та асортиментом;

Фахівець відділу з проблемною заборгованістю

с 11.2008 по 04.2010 (1 год 5 месяцев)
ТОВ Ультимо, м.Львів (колекторська компанія)

-Проведення переговорів з боржниками щодо варіантів врегулювання проблемної заборгованості;
-Аналіз діяльності клієнтів;
-Складання висновку для подальшого винесення на кредитний комітет;
- Проведення переговорів з проблемними клієнтами щодо реструктуризації.

Образование

Українська академія друкарства

Товарознавство та комерційна діяльність, Львів
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email Opera Mozilla Firefox Outlook Express Google Chrome WordPad Веб-браузери Express

Дополнительная информация

Чесність, відповідальність, комунікабельність, націленість на результат, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність, уміння працювати з великим обсягом інформації, ініціативність, порядність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Менеджер з продажу
Удаленно, Бровары

Менеджер з продажу
Удаленно

Менеджер отдела продаж, помощник руководителя
30000 грн, Удаленно, Киев

Менеджер з продажу
Удаленно

Менеджер з продажу
Удаленно

Менеджер з продажу
40000 грн, Удаленно, Киев

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: