Денис
Керівник відділу, менеджер з продажу та оренди нерухомості, 150 000 грн
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7903047/
Опыт работы
Керівник напрямку управління нерухомістю
с 09.2024 по 07.2025
(11 месяцев)
Dovgiy Family Office, Київ (Нерухомість)
Основні обов’язки на посаді:
1. Забезпечення повного циклу управління нерухомістю:
-Пошук клієнтів: Залучення нових власників нерухомості для управління та партнерства.
- Організація заповнення площ: Забезпечення нульової вакантності
нерухомості (по верхній планці ринку орендної ставки для кожного об’єкту) шляхом залучення нових та підтримки довгострокових орендарів.
- Управління внутрішніми процесами: Координація та вдосконалення роботи команди управління, оптимізація процесів і забезпечення їх автоматизації.
2. Переговори та партнерство:
- Проведення переговорів із власниками нерухомості, орендарями та партнерами.
- Укладення та супровід угод на вигідних умовах для компанії.
3. Аналітика ринку:
- Аналіз ринкових тенденцій та динаміки розвитку проектів на ринку
нерухомості.
- Підготовка рекомендацій щодо ефективного розміщення активів та ринкової стратегії розвитку.
- Участь в експертних зовнішніх проявах компанії (конференції, аналітики, статті і тд)
4. Фінансовий менеджмент:
- Контроль за доходною та витратною складовими напрямку в цілому та кожного проєкту поокремо.
- Відповідальність за виконання фінансового плану, включаючи досягнення цільових показників прибутковості.
- Моніторинг ключових фінансових показників для забезпечення стабільного зростання напрямку.
5. Стратегічне управління зростанням бізнесу:
- Розробка та впровадження стратегій для забезпечення сталого зростання бізнесу управління нерухомістю.
- Відповідальність за досягнення цільових показників зростання і розширення портфеля клієнтів.
Загальна кількість площ в управлінні відділу - 38 155 кв.м.
Загальна кількість проєктів - 25
Загальна кількість орендарів - 140 юридичних та фізичних осіб
Вакантність на 31.07.2025 р.) - 0,31%
Загальна кількість співробітників у підпорядкуванні - 8 осіб
Менеджер по роботі з нерухомістю Департаменту нерухомості
с 12.2022 по 03.2023
(4 месяца)
АТ УкрСиббанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
-Ведення та актуалізація бази даних, щодо ринкової вартості нерухомості Банку
-Підготовка необхідних матеріалів/ пропозицій в частині управління нерухомістю для розгляду і прийняття рішення керівництвом Банку, реалізації прийнятих рішень в частині управління нерухомістю.
-Підготовка необхідних матеріалів/ пропозицій для розгляду і узгодження подальших дій/ підходів з Глобальним офісом управління нерухомістю (Франція, місто Париж).
-Робота з продажу/передачі в оренду приміщень, які знаходяться в управлінні Департаменту нерухомості.
-Підготовка необхідних матеріалів/ пропозицій в частині продажу, оренди, управління нерухомістю для розгляду і прийняття рішення керівництвом банку, реалізації прийнятих рішень в частині продажу, оренди, управління нерухомістю.
-Організація роботи з агентствами нерухомості та суб’єктами оціночної діяльності. Проведення збору та аналізу інформації для підготовки технічного завдання, ініціювання проведення тендерів/ конкурсних відборів, проведення аналізу вартості та приймання участь у виборі фірм-підрядників/ постачальників з питань основної діяльності підрозділу, забезпечення підготовки на їх основі проектів рішень та рекомендацій для затвердження відповідно до чинного в Банку порядку.
-Моніторинг погашення дебіторської заборгованості
-Своєчасне формування і надання передбаченої звітності
Керівник відділу оренди
с 08.2013 по 07.2021
(8 лет)
ВТОРПОЛІМЕРИ ( входить в групу компаній Інтергал-Буд), Київ (Нерухомість)
- Впровадження системи обліку та контролю за Договорами оренди, яка дозволяє оптимізувати кількість менеджерів, підготовка і надання оперативної та фінансової звітності.
- Реалізація заходів, спрямованих на перепланування та модернізацію нерухомості, що надається в оренду, для збільшення доходу орендодавця.
- Вміння переконати співрозмовника в тому, що вартість оренди нерухомості, по якій вона була запропонована в оренду - є найдоцільніша.
- Розробка та адаптація проекту Договору оренди, в залежності від специфіки об'єкту оренди.
- Формування ставки експлуатаційних витрат враховуючи особливості об'єкту нерухомості.
- Розробка ефективної рекламної компанії, для просування об'єктів на ринку оренди комерційної нерухомості.
- Пошук інвестиційно привабливих об'єктів нерухомості та земельних ділянок.
- Проведення огляду та оцінка комерційної привабливості нерухомості та земельних ділянок з подальшим формуванням висновків. Подання інвестиційно привабливих об'єктів на розгляд керівництву.
- Проведення перемовин та збір необхідних матеріалів та документів про право власності для подальшого придбання нерухомості або земельних ділянок.
- Проведення перемовин з орендарями стосовно зміни комерційних умов Договорів оренди ( 190 орендарів та більше 200 Договорів оренди), а саме: Збільшення або зменшення вартості оренди, шляхом укладання Додаткової угоди чи нового Договору оренди.
- Збільшення або зменшення площі, що надається в оренду, шляхом укладання Додаткової угоди чи нового Договору оренди.
- Збільшення або зменшення ставки експлуатаційних послуг, шляхом підписання Додаткової угоди до Договору оренди.
- Продовження терміну дії Договору шляхом укладання Додаткової угоди до Договору оренди або підписання нового Договору оренди.
- Пошук та проведення перемовин з потенційними орендарями.
- Надання в оренду та організація контролю за дотриманням умов та строків дії Договорів оренди комерційної нерухомості ( 39527 кв.м.), а саме :
- Офісно -складський комплекс, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Магнітогорська, 1,1Е ( 15168 кв.м.)
- Складський комплекс , що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Лютнева, 58Г ( 3572 кв.м.)
- Офісно - складській комплекс, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 60 ( 15345 кв.м.)
- Офісно -складський комплекс, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Нагірна, 47 ( 2077 кв.м.)
- Фасадні нежитлові приміщення, які розташовані на першому поверсі житлового будинку ( street retail), що знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Січьових Стрільців (Артема) 14-А (734 кв.м.)
- Фасадне нежитлове приміщення, яке розташоване на першому поверсі житлового будинку (street retail), що знаходиться за адресою: м.Київ, вул. Михайла Грушевського 34/1 ( 100 кв.м.)
- Фасадне нежитлове приміщення, яке розташоване на першому поверсі житлового будинку (street retail), що знаходиться за адресою: м.Київ, вул. Цитадельна 6/8 (
Менеджер з оренди
с 08.2011 по 07.2013
(2 года)
ВТОРПОЛІМЕРИ, Київ (Нерухомість)
- контроль та передача в оренду нерухомості; ( Офісно- складський комплекс 15168 кв.м.)
- пошук та проведення переговорів з потенційними орендарями;
- організація та контроль за підписанням договорів оренди;
- ведення підписаних договорів оренди ( контроль строків та комерційних умов договору) 72 орендарі ;
- ведення перемовин з орендарями які мають дебіторську заборгованість;
- надання оперативної та фінансової звітності
Генеральний директор
с 08.2007 по 07.2011
(4 года)
Перший рієлторський дім, Київ (Нерухомість)
- Пошук покупців та продавців нерухомого майна, орендарів та орендодавців.
- Проведення переговорів з потенційними клієнтами;
- Вміння переконати співрозмовника в тому, що ціна нерухомості по якій він придбаває нерухомість - найдоцільніша;
- Достатній досвід успішних продажів та відносин з клієнтами;
- Підготовка всіх необхідних документів ( інвентаризація БТІ , витяги БТІ, довідки Ф-3, про заборгованість по комунальним платежам та ін.) для проведення угод з купівлі-продажу та оренди нерухомого майна;
- Досвід робота з будівельними компаніями по залученню інвестиційних коштів фізичних та юридичних осіб для будівництва житлових та нежитлових приміщень (договори резервування, договори купівлі-продажу цінних паперів, інвестиційні договори, попередні договори купівлі-продажу нерухомого майна, договори міни облігацій на кв.м);
- Досвід складання договорів купівлі-продажу, оренди, ріелторських послуг, проведення незалежної експертної оцінки майна колісних транспортних засобів, договорів про співпрацю;
- Складання звітів з експертної оцінки майна, звітів про суму збитків при ДТП колісних транспортних засобів ;
- Аналіз стану ринку нерухомості та автотранспортних засобів, визначення найбільш привабливої ціни на нерухомість;
- Розробка медіа-планів просування об'єктів нерухомості на ринку продажу, оренди нерухомості;
Образование
Київский національный економічний університет імені Вадима Гетьмана
Факультет економіки АПК (стаціонар),спеціальність – Облік та аудит, Київ
Высшее, с 2004 по 2010 (6 лет)
Кваліфікація – магістр з обліку та аудиту
Дополнительное образование и сертификаты
Свідоцтво Фонду державного майна України про реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів № 8374 від 05.08.2010
2010, 1 рік та 3 місяці
Знания и навыки
- Маю водійське посвідчення категорії В
- Зосередженість
- Ведення переговорів
- CRM
- Уміння аналізувати
- Управлінські навички
- Розвиток продажів
- Впровадження системи KPI
- Самостійне прийняття рішень
Дополнительная информация
Відповідальний
Орієнтований на досягнення
Орієнтований на клієнта
Маю аналітичне мислення
Організований Комунікабельний
Маю водійське посвідчення категорії «В»
Маю власний автомобіль
Похожие кандидаты
-
Менеджер з продажу нерухомості
Киев -
Заступник керівника відділу продажів
50000 грн, Киев -
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Киев, Винница , еще 8 городов -
Комерційний директор, керівник відділу продажів, менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Киев -
Менеджер відділу продажів
120000 грн, Киев -
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 грн, Киев