- PRO
Мария
Адміністратор готелю
- Рассматривает должности:
- Адміністратор готелю, Personal assistant, administrative manager, Адміністратор салону краси, Виконавчий директор
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 39 лет
- Город проживания:
- Другие страны
- Готов работать:
- Другие страны, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/790383/?puid=164069
Опыт работы
Sales advisor
с 04.2025 по наст. время
(4 месяца)
PVH group, Інші країни (Роздрібна торгівля)
Sales manager
с 09.2024 по 03.2025
(6 месяцев)
HM Hennes & Mauritz, Інші країни (Роздрібна торгівля)
Teamkollegin Verkauf
с 01.2024 по 08.2024
(7 месяцев)
SCHMID (Deutschland), Інші країни (Роздрібна торгівля)
Sales floor support;
Customer service and advice;
Receipt of goods.
Досвід роботи * Assistant to the Office of the General Director
с 07.2022 по 04.2023
(9 месяцев)
D.TRADING, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Planning the working day of the heads of residents / non-residents (organization of internal / external meetings;
- organization of business trips, business trips;
Travel support;
- work in the foreign office of the company (Switzerland);
- coordination of work of the foreign office of the company;
- participation in production meetings, keeping minutes;
- control over the execution of tasks, orders, orders;
- negotiation of contracts in Quantum Echo (K2);
- establishment of counterparties of non-residents in SAP, control of the coordination of counterparties by responsible persons;
- coordination, establishment of administrative contracts in Allegro;- establishment of accounts (invoices) in Tm5;
- work with notaries;
- coordination of work with contractors of the foreign office;
- support for the life of the office, participation in solving organizational issues;
- organization of corporate events;
- provision of necessary materials for meetings;
- collection and compilation of data on planning the budget of the Directorates for further organization of sending to the responsible person;
- execution of instructions for the organization of business processes;
- timely processing and distribution of incoming correspondence, preparation, registration, sending outgoing correspondence;
Assistant to the Office of the General Director
с 07.2019 по 03.2022
(2 года 8 месяцев)
DTEK ENERGY, Киев (Енергетика)
Planning the working day of the head (organization of internal / external meetings;
organization of business trips, business trips;
Travel support;
organizing meetings, receiving visitors to the director;
participation in production meetings, keeping minutes; control over the execution of tasks, orders, orders;
providing the necessary materials for meetings;
collection and compilation of data on planning the budget of the Directorates for further organization of sending to the responsible person;
execution of instructions for the organization of business processes;
timely processing and distribution of incoming correspondence, preparation, registration, sending outgoing correspondence;
agreement on the contract in K2;
support for the life of the office, participation in solving organizational issues; assistance in organizing corporate events;
Corporate secretary
с 07.2015 по 07.2019
(4 года)
Financial sector, Киев (Financial)
-registration, control of execution of documents, orders;
-maintaining a database of internal normative documents;
-organization, participation in meetings, the minutes of the meetings;
- distribution of incoming information and documents according to company standards;
-preparation of necessary reports on the execution of tasks, orders management, letters;
-making presentations;
-monitoring the required information;
-organization of corporate events, trainings for employees, business courses;
-preparation and organization of travel management;
-providing office with all necessary.
Administrative manager
с 09.2014 по 06.2015
(9 месяцев)
PE, Kyiv (Real property)
Personal assistant to the Chairman of the Board
с 11.2013 по 07.2014
(8 месяцев)
"Brokbusinessbank" PJSC (Finance, banking, and insurance)
Assistant to Chief Board
с 04.2006 по 11.2013
(7 лет 7 месяцев)
«Ukrnafta» РJSC (Mining industry)
Образование
Inter -Regional Academy of personal management
Management of foreign economic activities, Kyiv
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 8 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Volkshochschule, German
2023
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь Internet
- MS Office
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Opera
- Outlook Express
- Google Docs
- Express
- Творчество
- Tm5
- Allegro
- SAP ERP
- Користувач ChatGPT
Знание языков
- Английский — продвинутый
- Немецкий — средний
Дополнительная информация
Goal:
I will consider an administrative position, I want to use the acquired professional skills, develop in new directions, projects, I am ready to study in other areas of activity.
I am considering remote work, I am loyal to business trips or office work abroad. I am not in Ukraine.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Другие страны, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Teamkollegin Verkauf, SCHMID (Deutcshland), 7 месяцев
- Ассистент Аппарата Генерального директора, D.TRADING, 9 месяцев
Похожие кандидаты
-
Адміністратор готелю
50000 грн, Другие страны, Удаленно -
Адміністратор готелю
Львов, Удаленно -
Адміністратор готелю
30000 грн, Удаленно -
Адміністратор готелю
Удаленно -
Менеджер готелю
Удаленно -
Адміністратор готелю
18000 грн, Луцк, Удаленно