Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7916720/

Інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника, секретар, 21 000 грн

Вид занятости:
полная
Город:
Чернигов

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор відділу кадрів

с 02.2018 по наст. время (7 лет 6 месяцев)
Державні організації

Обов‘язки інспектора відділу кадрів:
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку відпусток працівників (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки)
- оформлення листів непрацездатності;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- підготовка проектів наказів;
- розроблення посадових інструкцій;
- видача довідок працівникам з місця роботи;
- оформлення відряджень;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу;
- досвід активного пошуку кандидатів на вакантні посади;
- досвід в написанні оголошень про вакансії;
- оцінка навичок і вмінь кандидата.

Обов‘язки секретаря :
- зустріч та супровід відвідувачів;
- ведення діловодства;
- підготовка відповідей на звернення, запити;
- досконале знання роботи із технічними засобами;
- планування робочого дня керівника;
- прийом телефонних дзвінків;
- організація прийомів і нарад;
- своєчасне замовлення робіт, закупівля товарів для повноцінного функціонування офісу;
- організація святкових та навчальних заходів;
- отримання та відправлення кореспонденції.

Обов‘язки відповідального за ведення військового обліку:
- ведення військового обліку на підприємстві;
- підготовка документів на визначення підприємства критично важливим;
-оформлення бронювання працівників.

Образование

Чернігівський технологічний університет

Юридичний, Чернигов
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет)

Вища освіта. Магістр.
Спеціальність - правове забезпечення підприємницької діяльності.

Знания и навыки

  • Робота в команді
  • Орієнтація на результат
  • Управління командою
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Уважність

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Впевнений користувач ПК.
Знання КЗпП та інших нормативних актів трудового законодавства.
Досвід роботи з чисельністю працівників 470.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: