Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 октября 2022 Файл

Інна

Менеджер із закупівель

Возраст:
47 лет
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Чумак Інна Олександрівна

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м Вінниця
вул Павла Тичини

Мета: здобуття посади менеджера закупівлі
Зайнятість: повний робочий день
Бажаний рівень зарплати: 12000-15000 грн
Ключові навички: Впевнений користувач ПК, Word, Exell, Бухгалтерія 1С 7,7; 8.2; 8.3
Сертифікат цифрової грамотності от Дія
https://osvita.diia.gov.ua/uploads/certificate/20210623/flqwiyxEA_JkNsBk36du8xgpmjfU2_7V-1624432650.pdf
Google digital workshop, Основи цифрового маркетингу,

Досвід роботи:
Листопад 2012 - Березень 2021 (8 років 5 міс) Керівник магазину, ТОВ БРІЗ-Т
Сфера діяльності: Роздрібна торгівля

Аналіз продажів магазину за основними показниками, контроль товарообігу магазину;
Ведення обліку магазину в програмі 1С Підприємство 8.3 : прихід, повернення, витрати; взаєморозрахунки готівкові та банківські; звірки з постачальниками.
Взаємодія з контролюючими органами та адміністративними органами, ведення щомісячної звітності з бізнес-процесів магазину;
Робота з товаром: мерчандайзинг, проведення переобліків, замовлення та прийом товару;
Управління персоналом, облік кадрів, мотивація персоналу, проведення зборів;
Підбір персоналу, адаптація, навчання;
Моніторинг ситуації конкурентів;
Організація та участь у виставках Торгово-промислової палати, та виїзних ярмарок.
Організація роботи магазину, в тому числі встановлення графіку, складання та нормування робочого розпорядку;
Дотримання законодавчих вимог до функціонування магазину. Подача документів, оформлення і отримання всієї необхідної дозвільної документації згідно з чинним законодавством (ліцензії, висновки, сертифікати тощо).
Взаємодія з контролюючими органами: СЕС, Пожежна безпека, Охорона праці, Охоронна фірма.
Забезпечення наявності і функціонування всього необхідного торгового обладнання, засобів вимірювання, касових апаратів, терміналів тощо, а також контроль їх своєчасного технічного обслуговування, метрологічної перевірки, а також при необхідності реєстрації в державних органах та інстанціях.
Забезпечення працівників усім необхідним для виконання ними своїх посадових інструкцій, а також контроль раціонального використання витратних матеріалів, фінансових і матеріальних ресурсів.
Ведення переговорів з постачальниками та клієнтами, організація та проведення ділових зустрічей, презентацій.
Укладання договорів купівлі-продажу, комісії, оренди.
Переобліки та інвентаризація.
Організація та участь у виставках Торгово-промислової палати, та виїзних ярмарок,

Жовтень 2007 - Травень 2008 (8 міс) Регіональний менеджер, ПП "ОЛЕВЕР"
Сфера діяльності: Торгівля гуртова / Дистрибуція

Травень 2002 - Серпень 2007 (5 років 4 міс) Старший менеджер (супервайзер),
ТОВ " АВН-Інтер"
Сфера діяльності: Торгівля гуртова / Дистрибуція /

Освіта:
Вінницький торгово - економічний університет
Рік закінчення 2013
Факультет Маркетингу, Диплом Спеціаліста
Рік закінчення 2012
Факультет Економіки підприємства, Диплом Бакалавра

Особисті якості:
Маю відмінні комунікативні навички, легко знаходжу спільну мову з людьми і без проблем працюю у стресових ситуаціях для досягнення цілей. Легко навчаюсь, та відповідально ставлюсь до виконання обов’язків.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: