Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 мая 2023 PRO

Анна

Налоговый консультант, методолог, 60 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник начальника управління-начальник відділу методології податкового обліку

с 03.2008 по наст. время (16 лет 3 месяца)
АТ "Ощадбанк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

моніторинг змін у законодавстві, дія яких поширюється на Банк, здійснення оцінки впливу таких змін на процеси та діяльність Банку, забезпечення контролю за їх впровадженням у Банку; розробка та впровадження внутрішніх документів Банку з питань податкового обліку відповідно до вимог законодавства, в т.ч. з графічним описом процесів з використанням BPMN 2.0, SIPOC, паспортами процесів та картами ризиків до них; надання методологічної та практичної допомоги структурним підрозділам Банку з питань податкового обліку; розгляд та надання законодавчо обґрунтованих висновків щодо проектів документів (ВНД Банку, договорів, тарифів, матеріалів щодо списання безнадійної заборгованості, тощо), які надаються на розгляд структурними підрозділами Банку; супроводження перевірок контролюючих органів (написання пояснень під час перевірки, заперечень до акту перевірки, скарг на податкові повідомлення-рішення, тощо); ведення листування з відповідними контролюючими органами (в т.ч. підготовка запитів до ДПСУ про надання ІПК), установами та організаціями; базові знання оподаткування доходів нерезидентів, ТЦУ, КІК.

Головний державний податковий ревізор-інспектор

с 07.2007 по 03.2008 (8 месяцев)
Спеціалізована ДПІ по роботі з великими платниками податків у м. Києві, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•аналіз податкової та фінансової звітності підприємств;
•проведення роботи по роз’ясненню податкового законодавства серед платників податків;
•участь у документальних виїзних податкових перевірках платників податків (оформлення актів перевірок, надання відповідей на заперечення та скарги).

Головний державний податковий ревізор-інспектор

с 02.2002 по 07.2007 (5 лет 5 месяцев)
ДПІ у Шевченківському районі м. Києва, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•аналіз податкової та фінансової звітності підприємств;
•виконання функцій податкового керуючого (роз’яснення відповідальності у разі виникнення податкового боргу, організація заходів погашення податкового боргу, документальні перевірки стану збереження активів боржників у податковій заставі, підготовка документів для подання позовних заяв до суду щодо стягнення заборгованості або банкрутства/ліквідації боржника);
•фінансово-економічний аналіз підприємств щодо доцільності надання розстрочення/відстрочення податкових зобов’язань.

Образование

Інститут післядипломного навчання національного авіаційного університету

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Киев
Высшее, с 1998 по 2000 (2 года)

Київський міжнародний університет цивільної авіації

Біотехнічні та медичні апарати і системи, Киев
Высшее, с 1995 по 2001 (6 лет)

Знания и навыки

MS Excel Користувач ПК MS Office MS Outlook MS PowerPoint M.E.Doc MS Visio MS Word Законодавство України ЛІГА:ЗАКОН

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Рекомендации

Чорна Тетяна Володимирівна

Чорна Тетяна Володимирівна

Начальник управління податкового обліку, методології та звітності, АТ "Ощадбанк"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

•Багаторічний досвід роботи у сфері податкового обліку банків.
•Позитивний досвід проходження перевірок контролюючих органів.
•Досвід різнобічної спеціалізованої діяльності, в т.ч.:
•підготовка аналітичних та оглядових матеріалів щодо питань податкового обліку, проектів законодавчих та нормативних актів МФУ та ДПСУ;
•аналіз внутрішніх документів банку, ідентифікація проблемних ділянок, розробка рішень;
•підготовка широкого спектру документів (внутрішні положення, графічні описи процесів з використанням BPMN 2.0, SIPOC, паспорти процесів, карти ризиків, тощо).
•Досвідчений користувач ПК.
•Здатність швидко освоювати нові ділянки роботи та управлінські підходи, нові програмні продукти.
•Особисті якості: позитивна професійна репутація, системний підхід у вирішенні задач, врівноваженість, позитивне ставлення до життя та оточуючих.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: