Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 марта 2024 PRO

Максим

HRD, HRBP, керівник по роботі з персоналом

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR-менеджер

с 10.2022 по наст. время (1 год 7 месяцев)
Mines Advisory Group (строковий договір), Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- побудова HR-процесів філії іноземної неурядової організації в Україні з "0" у відповідності до вимог головного офісу та українського законодавства;
- регламентація процесів у галузі управління персоналом;
- опис структури філії компанії, бізнес процесів, розробка та затвердження локальних нормативних актів (інструкцій, положень, процедур);
- підготовка документів з питань управління персоналом для акредитації компанії в Україні;
- підбір персоналу різного рівня, складання профілю посади, проведення інтерв’ю;
- адаптація нових співробітників, складання таймінгу випробного терміну, оцінка його результатів;
- запровадження та підтримка кадрового документообігу в повному обсязі.

Talent Acquisition Specialist

с 06.2021 по 07.2022 (1 год 1 месяц)
Національний аграрний холдинг "Ерідон" (близько 1000 штатних одиниць), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отримання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандиадтів ТОП рівня) для головного офісу компанії та регіональних структурних підрозділів: підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, відбір та аналіз резюме;
- проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
- адаптація: знайомство з компанією та колективом, welcome-day, проведення презентації з використанням корпоративного сайту компанії для новачків тощо;
- документальний супровід прийняття нових співробітників (підготовка job-offer, узгодження умов оплати праці, підготовка заявки на забезпечення процівника товарно-матеріальними цінностями);
- побудова партнерських відносин з керівниками відокремлених структурних підрозділів та HR-партнерами;
- формування те реалізація стратегії взаємодії з підпорядкованими відокремленими структурними підрозділами, визначенння основних приорітетів у роботі.

HR BP / Менеджер з персоналу (єдиний)

с 09.2019 по 06.2021 (1 год 9 месяцев)
ТОВ "Авангард" (140 штатних одиниць), Вишневе (Машинобудування)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отрмання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандидатів ТОП рівня): підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, прямий пошук, організація розклейки оголошень (для відповідної цільової аудиторії), відбір та аналіз резюме;
- проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
- контроль проходження кандидатами випробного терміну;
адаптація, onboarding (проведення Welcome day, постановка та контроль виконання завдань на випробний термін, консультативна підтримка в період випробного терміну);
- утримання персоналу (проведення вихідного інтерв'ю при звільненні, з'ясування причин звільнення, кадрові ротації, нематеріальна мотивація персоналу, створення кадрового резерву);
- моніторинг задоволеності персоналу: зустрічі, збір відгуків, проведення різноманітних опитувань, в т.ч. - eNPS;
- моніторинг та аналіз рівня заробітних плат по підприємствах галузі, підготовка пропозицій керівництву щодо змін/оптимізації штату та ФОП;
- формування організаційної струткури та бюджетування HR-функції;
- кадрове адміністрування та ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штатний розпис, табелювання, оргструктура, всі види загальних та кадрових наказів, прийом, звільнення, переведення, відпустки, графік відпусток, лікарняні, особові справи, трудові книжки, звітність) у відповідності до вимог чинного законодавства України;
- розробка та впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи та інших нормативних актів компанії, контроль їх виконання;
- конcультування та надання допомоги керівникам структурних підрозділів щодо питань управління персоналом;
- вирішення трудових суперечок (досвід позитивного врегулювання проблемних звільнень);
- успішний досвід роботи з контролюючими органами, органами державної влади (місцева адміністрація, центр зайнятості, державна фіскальна служба).

Заступник начальника відділу персоналу

с 10.2015 по 08.2019 (3 года 10 месяцев)
ПрАТ "Індар" (400 штатних одиниць), Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отрмання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандидатів ТОП рівня): підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, прямий пошук, організація розклейки оголошень (для відповідної цільової аудиторії), відбір та аналіз резюме;
- проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
- адаптація та моніторинг задоволеності персоналу;
- моніторинг та аналіз рівня заробітних плат по підприємствах галузі, підготовка пропозицій керівництву щодо змін/оптимізації штату та ФОП;
- кадрове адміністрування та ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штатний розпис, оргструктура, всі види загальних та кадрових наказів, прийом, звільнення, переведення, відпустки, графік відпусток, лікарняні, особові справи, трудові книжки, звітність) у відповідності до вимог чинного законодавства України;
робота з підсумованим обліком робочого часу, розробка графіків роботи;
- робота з внутрішнім кадровим резервом;
- розробка та впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи та інших нормативних актів компанії, контроль їх виконання;
- організація роботи з профільними вищими учбовими закладами: укладання договорів про співпрацю, організація проведення практики студентів, впровадження програми залучення молодих спеціалістів до роботи на підприємстві, проведення ознайомчих екскурсій);
- конcультування та надання допомоги керівникам структурних підрозділів щодо питань управління персоналом;
- робота та організація заходів з матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу компанії;
- вирішення трудових суперечок (досвід позитивного врегулювання проблемних звільнень);
- успішний досвід роботи з контролюючими органами, органами державної влади (місцева адміністрація, центр зайнятості, державна фіскальна служба, статистика, фонд інвалідів).

Заступник начальника / в.о. начальника управління

с 03.2008 по 09.2015 (7 лет 6 месяцев)
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація, управління праці та соціального захисту населення (80 штатних одиниць), Київ (Державні організації)

- контроль та керівництво діяльністю підпорядкованих відділів, зокрема, але не виключно, відділу праці та соціально трудових відносин та відділу кадрової роботи (в підпорядкування - від 25 до 80 осіб);
- проведення співбесід та підбору кандидатів на заміщення вакантних посад, організація проведення конкурсу для заміщення вакантних посад державних службовців;
- контроль за правильністю ведення кадрової документації;
- взяття участі в проведенні перевірок щодо дотримання підприємствами та організаціями району трудового законодавства України (кадрові аудити);
- організація роботи щодо розгляду та вирішення трудових суперечок на підприємствах району;
- розгляд звернень громадян щодо порушення роботодавцями району законодавства про працю;
- забезпечення дотримання працівниками діючого законодавства України відповідно до напрямку роботи;
- координація роботи структурних підрозділів управління та райдержадміністрації; робота зі зверненнями громадян.

PR-менеджер

с 10.2007 по 02.2008 (4 месяца)
Видавництво "Факт", Київ (Видавництво, поліграфія)

- організація заходів, презентацій, прес-конференцій, підготовка прес-релізів;
- наповнення сайту видавництва;
- розробка концепцій просування авторів та нових видань.

Менеджер проектів

с 12.2006 по 02.2008 (1 год 2 месяца)
Громадська організація "Асоціація сприяння та розвитку міжнародних зв'язків "Печерськ-Інтер", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- пошук грантодавців;
- оформлення та ведення грантів;
- впровадження та менеджмент різноманітних проектів соціально-гуманітарного напрямку;
- обробка ділової кореспонденції, діловодство;
переклад;
- організація прийому та розміщення іноземних делегацій в Києві та Україні, супровід іноземних делегацій.

Образование

Національна академія державного управління при Президентові України

Факультет територіального управління та соціально-економічного розвитку, магістр державного управління, Київ
Высшее, с 2011 по 2014 (3 года)

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Інститут філології, філолог арабської та англійської мови та літератури, магістр, Київ
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Всеукраїнський кадровий конгрес

2015, 1 день

VII всеукраїнські кадрові збори

2016, 1 день

Літній курс успішного кадровика

2016, 2 дня

Основи управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 13485:2016

2016, 2 дня

Знания и навыки

Користувач ПК 1С ЗУП 1С УВП Нарахування зарплати

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Испанский — начинающий

Дополнительная информация

Досвід підбору, адаптації та управління персоналом; навички планування та прогнозування; досконалі знання трудового законодавства України; досвід організації системи документообігу; навички роботи з великим документообігом та масивами інформації; впевнений користувач ПК та програмних комплексів 1С: Підприємство 7.7, 1С: УПП 8.3; наявність водійського посвідчення категорії В.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: