Тетяна
Фахівець з документообігу, реєстратор ЦНАП, помічник нотаріуса
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8025644
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Шаманська Тетяна Миколаївна, 23.05.1986 р.н.
Освіта:
2001-2004 закінчила Київський механіко-металургійний технікум за спеціальністю «Діловодство» і здобула кваліфікацію діловода-референта.
У 2006 році закінчила Державну академію керівних кадрів культури і мистецтв і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Культура» та здобула кваліфікацію бакалавра з документознавства та інформаційної діяльності.
У 2007 році закінчила Державну академію керівних кадрів культури і мистецтв і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Документознавство та інформаційна діяльність» та здобула кваліфікацію документознавець фінансових, банківських та підприємницьких структур.
У 2021 році закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка, отримала ступінь вищої освіти магістр за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» та отримала професійну кваліфікацію : Державний експерт, радник (органи державної влади).
Досвід роботи:
З 01 вересня 2003 року працювала на посаді Оператора комп’ютерного набору, Загального відділу Дніпровської райдержадміністрації м. Києва.
З 01 лютого 2004 року переведена на посаду Спеціаліста ІІ категорії Загального відділу Дніпровської райдержадміністрації м. Києва та присвоєно ранг Державного Службовця.
З 2005 року переведена на посаду Провідного Спеціаліста.
З 2006 до 2015року працювала Головним Спеціалістом відділу організації діловодства Дніпровської райдержадміністрації м. Києва
Набула досвіду :
- Ведення ділової документації
- Прийому, реєстрації, попередній розгляд вхідної та вихідної кореспонденції
- Роботи з електронною поштою
- Роботи з електронною системою документообігу в програмі АСКОД
- Складання номенклатури та формування архівних справ
- Проведення нарад з загальних питань
- Спілкування з державними органами
- Контроль строків та якості виконання роботи
- Виконання поставлених задач
- Виконня обов’язків начальника відділу на час його тимчасової відсутності у зв’язку із відпусткою чи іншими причинами
З березня 2015р. до лютого 2016р. працювала на посаді Керівника в інтернет магазині «Бурундук»
Прийом та обробка замовлень від клієнтів(телефон, електронна пошта)
Досвід роботи з постачальниками
Контроль доставки товару та оплата
Виписка рахунків в програмі 1С
З лютого 2016р. до жавтня 20016р. працювала на посаді начальника відділу забезпечення в КП «Інженерний центр»
З жовтня 2016 по теперішній час працюю у Центрі (відділі) надання адміністративних послуг Дніпровської райдержадміністрації на посаді адміністратора
Консультую та приймаю документи від суб’єктів звернень необхідні для надання адміністративних послуг
Набрала досвіду працювати в реєстрах - Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, «Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань», в «Єдиному демографічному реєстрі», а також працювати в реєстрі «Державної міграційної служби».
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, рішучість, здатність конструктивно вирішувати виробничі конфлікти, приймати управлінські рішення, працювати в команді,
з легкістю навчаюсь новому . бажання заробляти та розвиватись.
Маю автомобіль Skoda Octavia, права категорія В.
Бажана заробітна плата – 25 000 грн.
Знання мов: вільно володію українською та російською мовами
Діти до 18 років: донька – Анна
Контактний телефон: [
Проживаю на лівому березі, Осокорки.
Другие резюме этого кандидата
25 000 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- адміністратор, ЦНАП, 7 лет 8 месяцев
- Начальник відділу забезпечення, КП "Інженерний центр", 8 месяцев
Похожие кандидаты
Діловод, фахівець з документообігу, архіваріус
Киев
Фахівець з діловодства, архіваріус, діловод
Киев
Фахівець з документообігу, помічник юриста, діловод
15000 грн, Киев
Фахівець з документообігу, діловод
10000 грн, Киев, Удаленно
Документознавець, діловод, архіваріус, працівник відділу кадрів, комірник
Киев