Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Людмила

Помічник керівника, адміністратор офісу, HR-менеджер, 50 000 грн

Рассматривает должности: Помічник керівника, адміністратор офісу, HR-менеджер, Інспектор відділу кадрів, Фахівець з підбору та адаптації персоналу, Координатор, Діловод, Офіс-менеджер
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 44 года
Город: Киев
Рассматривает должности:
Помічник керівника, адміністратор офісу, HR-менеджер, Інспектор відділу кадрів, Фахівець з підбору та адаптації персоналу, Координатор, Діловод, Офіс-менеджер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника, інспектор відділу кадрів

с 12.2023 по 09.2025 (1 год 10 месяцев)
Ліцей "Домінанта", Київ (Освіта, наука)

• Організація прийому відвідувачів та гостей (зустріч, чай/кава, координація зустрічей);
• Ведення кадрового обліку 300 працівників: оформлення прийому, переведення, звільнення, відпустки;
• Формування та ведення особових справ співробітників;
• Взаємодія з Пенсійним фондом України та іншими державними установами;
• Підготовка наказів, довідок, звітів з кадрових питань;
• Забезпечення ефективної комунікації між адміністрацією та працівниками ліцею;
• Вирішення спірних та конфліктних ситуацій у колективі.

Досягнення:
• Успішно налагодила систему кадрового обліку для великого штату;
• Підтримувала позитивний мікроклімат у колективі;
• Отримувала позитивні відгуки від керівництва та співробітників.

Головний спеціаліст

с 02.2004 по 12.2023 (19 лет 11 месяцев)
Управління соціального захисту населення, Київ (Державні організації)

Основні обов’язки та досягнення:
• Прийом, опрацювання та реєстрація електронних звернень громадян через систему е-послуг.
• Проведення верифікації даних, перевірка коректності поданих документів та інформації.
• Формування статистичних та аналітичних звітів для внутрішнього використання та вищих органів.
• Консультування громадян щодо соціальних послуг, пільг і порядку подання звернень.
• Досвід у професійному та ввічливому вирішенні конфліктних та спірних ситуацій із заявниками.
• Забезпечення своєчасної комунікації між підрозділами та заявниками.

Професійні компетенції:
• Відмінні комунікаційні навички.
• Висока стресостійкість і вміння працювати з великим потоком інформації.
• Уважність до деталей та відповідальність у роботі з документами.
• Вміння працювати з електронними системами та державними реєстрами.

Образование

ВМУРОЛ Україна

Фінанси, Київ
Высшее, с 2006 по 2010 (4 года)

КТЕП

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Среднее специальное, с 1996 по 1999 (3 года)

Знания и навыки

  • Водійські права кат. B
  • Комунікабельність
  • Досвід управління командою
  • Досвід роботи асистентом менеджера
  • Оперативність
  • Привітність
  • Адаптивність
  • MS Excel
  • MS Word
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення переговорів
  • Неконфліктність
  • Організованість
  • Чесність
  • Доброзичливість
  • Уміння користуватись оргтехнікою

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: