Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 февраля 2022 Файл

Юлія

Тестувальник ПО, QA Engineer

Возраст:
40 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ПОЦУЛАН ЮЛІЯ ІГОРІВНА

Дата народження – 23 січня 1984р.
Місце народження та проживання: м.Черкаси
Моб.тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: знайти роботу в дружньому колективі в IT-сфері (в ідеалі тестувальником ), є велике бажання пройти навчання (готова оплачувати) і отримати роботу.

Досвід роботи:

червень 2020р.–вересень 2021р. - ТОВ «ТД Агрохімтрейд» (продаж мінеральних добрив)
посада – заступник директора;
обов'язки: відкриття ТОВ, ведення діловодства, вирішення організаційних питань, укладання договорів, підготовка необхідної інформації і документів для керівника, контроль ведення бухгалтерії, підбір співробітників, контроль роботи офісу та ін.;

травень 2012р.–січень 2018р. - ТОВ «Інтернет комунікації» (інтернет-провайдер)
посада – офіс-менеджер;
обов'язки: організація та координація роботи в офісі, ведення системи білінгу, укладання договорів, прийом оплати, вирішення конфліктних ситуацій з користувачами, участь у створенні нового сайту, контроль за виконанням заявок на ремонт і підключення, пошук і навчання співробітників навичкам роботи, пошук нових клієнтів і відновлення неактивних;
серпень 2010р. – лютий 2012р. – ТОВ «Ареал ЮС»
посада – офіс-менеджер, помічник директора;
обов'язки: ведення проектів, виконання доручень і планування робочого дня керівника, організація і координація зустрічей, ведення діловодства, вирішення організаційних питань, укладання договорів, супровід у відрядженнях і на переговорах, підготовка необхідної інформації і документів для керівника, підбір співробітників, контроль роботи офісу та ін.;
січень 2010р. – липень 2010р. - ПрАТ "Альфа-страхування","PZU-Україна"
посада – консультант зі страхування;
обов'язки: пошук клієнтів, проведення попередніх і супроводжуючих консультацій, пошук і навчання співробітників;
грудень 2008р. – грудень 2009р.- ресторан "Фігаро"
посада – адміністратор;
обов'язки: ведення переговорів, складання замовлень, проведення культурно - масових заходів та бізнес - зустрічей, робота над скаргами та пропозиціями клієнтів, підготовка та впровадження технологічних процесів обслуговування клієнтів, навчання персоналу;
березень 2008р. – грудень 2008р. – ВАТ «Фінансовий інформаційний центр» - (портал фінансової інформації)
посада - фінансовий аналітик (в області страхування і пенсійного забезпечення);
обов'язки: пошук, наповнення, доповнення та оновлення інформації фінансового порталу, створення таблиць, розміщення готових статей і написання авторських, створення рейтингів, аналіз інформації про фінансову діяльність страхових компаній і недержавних пенсійних фондів, вивчення інформації про ціни на страхові і пенсійні послуги;
серпень 2007р. - січень 2008р. - ЗАТ"Американська Компанія Страхування життя АІГ Життя"(Alico AIG Life)
посада - консультант зі страхування життя;
обов'язки: проведення попередніх і супроводжуючих консультацій, супровід клієнта до придбання страхового поліса і подальше ведення клієнтів;

січень 2007р. – березень 2008р. – ТОВ «Титр» - реалізація лабораторного обладнання для ПЛР-досліджень та витратних матеріалів
посада- логіст;
обов'язки: контроль процесів доставки, зберігання і відвантаження товару, термінів придатності, термінів готовності замовлень, облік руху товарів, управління складом, прийом замовлень на відвантаження, аналіз товарних запасів, врегулювання питань недопоставки продукції;

червень 2004р. - березень 2005р. - відкрила ФОП Поцулан Ю.І. (ведення діяльності по реалізації непродовольчих товарів)
обов'язки: відкриття, ведення та закриття ФОП: ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання бухгалтерських звітів, підготовка рахунків і контроль їх оплати, ведення угод, звірка взаєморозрахунків покупців-постачальників, введення банківських виписок, виписка довіреностей, підготовка і здача всієї необхідної звітності.

Освіта:
1. 2003-2006рр. – Черкаський політехнічний технікум, спеціальність - економіст;
2. 2006-2008рр. - Черкаський державний технологічний Університет, спеціальність - економіст.

Додаткова освіта та тренінги:
2011р. - курси англійської мови (New York Language School,м.Київ);
2006 - 2007р. - семінари зі страхування (спілкування з клієнтами, техніка продажів, робота з запереченнями та ін.);
2006р. - тренінг особистісного росту - «Рішення і перспективи» - Baltic Training Group (робота в команді, побудова стратегічних рішень, компетенції керівника та ін.)

Додаткові відомості :
- знання комп'ютера на рівні користувача: MS Word, MS Excel, Internet,
1С Підприємство;
- вільно володію українською та російською мовами, базовою англійською, італійською та німецькою (вивчаю в даний час);
- у 2018 р. отримала водійські права категорії В.

Особисті якості:
Ініціативність, готовність брати на себе відповідальність, цілеспрямованість, чесність і порядність, комунікабельність, тактовність, висока працездатність, бажання працювати, розвиватися і досягати результатів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

QA-інженер
Черкассы, Удаленно

QA engineer
Черкассы, Удаленно

QA engineer
20000 грн, Черкассы, Удаленно

Junior QA Engineer
Черкассы, Удаленно

QA engineer
Черкассы

QA-інженер
Черкассы

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: