Алина
Оператор call-центра, менеджер по продажам
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Полтава
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8049788
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 07.02.1990 р.
Адреса проживання: м. Полтава
Телефон: [
e-mail: [
Досвід роботи:
Жовтень 2020 р. – серпень 2021 р. – менеджер з продажів, компанія “Бізнес позика” (надання фінансових та банківських послуг).
Функціональні обов’язки:
1. Виконання планових показників з продажу.
2. Ведення ключових клієнтів.
3. Написання скриптів по продажам.
4. Виконання стандартів компанії.
5. Робота з холодною та теплою базою.
Листопад 2018 р. – вересень 2020 р. – керуючий відділенням, компанія “Euro study & work” (надання туристичних послуг та послуг працевлаштування за кордоном).
Функціональні обов’язки:
1. Забезпечення укомплектованості штату працівників (підбір, навчання, мотивація, контроль).
2. Організація / контроль виконання стандартів роботи підлеглими.
3. Планування / контроль виконання основних показників.
4. Аналіз діяльності та фінансових показників офісу.
5. Розробка та впровадження заходів по збільшенню продажів.
6. Розробка методів та способів пошуку нових клієнтів.
7. Пошук, впровадження та контроль рекламних заходів.
8. Контроль документообігу.
Липень 2016 р. – вересень 2018 р. – керівник магазину, ТОВ «ВІД А ДО Я», м. Полтава.
Функціональні обов’язки:
1. Планування та контроль продажів.
2. Контроль виконання стандартів роботи підлеглих.
3. Виконання стандартів по веденню форм звітності.
4. Пошук та навчання персоналу.
5. Складання планограм розміщення продукції.
6. Прийом та націнювання товару.
Липень 2014 р. – червень 2016 р. – юрисконсульт відділу по роботі з судовими боржниками, АТ «ДЕЛЬТА БАНК», м. Полтава.
Функціональні обов’язки:
1. Допомога у вирішенні питань в сфері кредитних заборгованостей.
2. Ведення договорів в стадії судових вирішень.
3. Навчання нових кадрів.
4. Консультування по юридичним послугам.
5. Ведення звітності.
Листопад 2012 р. – червень 2014 р. – бухгалтер, ТОВ «ОЛМАР» ПЕРША ПРИВАТНА БРОВАРНЯ, м. Львів.
Функціональні обов’язки:
1. Ведення звітності договорів та відстеження строків по пролонгації.
2. Щоденна перевірка тари в складських приміщеннях.
3. Проведення звірки з контрагентами.
4. Робота з програмою “1с підприємство”.
5. Щоденне списання тари з кредитного ліміту.
Освіта: Львівська комерційна академії, спеціальність правознавство, спеціаліст.
Професійні навички: досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, 1С, СRM). Середній рівень знання англійської мови. Досвід управління персоналом, підбір та навчання.
Особисті якості: лідерство, відповідальність, результативність, цілеспрямованість, прагматичність.
Похожие кандидаты
Помощник менеджера по продажам, оператор call-центра
15000 грн, Полтава, Удаленно
Оператор call-центра, менеджер
10000 грн, Полтава
Оператор call-центру, бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер
12000 грн, Полтава
Продавец-консультант на телефон
Полтава
Оператор call-центру
15000 грн, Полтава
Оператор call-центру
Полтава