Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 марта 2024 PRO

Тетяна

Менеджер з персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Дружковка
Готов работать:
Дружковка, Константиновка (Донецкая обл.), Краматорск

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 08.2016 по наст. время (7 лет 9 месяцев)
ТОВ " Кондитерська Фабрика "Дружківська", Дружківка (Харчова промисловість)

Прийом, розміщення новоприйнятих співробітників. Спільно з керівниками підрозділів організую та контролюю проведення їх стажування та роботи з адаптації.
Кадровий облік на підприємстві, а саме: прийом - звільнення працівників відповідно до законодавства України, своєчасне оформлення та реєстрацію наказів з особового складу відповідно до трудового законодавства (прийом, звільнення, переведення), розрахунок стажу та заповнення лікарняних листів, формування особових справ працівників підприємства, вношу зміни пов'язані з трудовою діяльністю працівника, здійснюю видачу довідок про трудову діяльність працівників підприємства, своєчасне оформлення наказів з відпусток відповідно до трудового законодавства, а також із відображенням в особовій справі та у відповідних журналах.
консультація працівників фабрики з питань трудового законодавства.
Робота у програмі 1-С «Зарплата та кадри» з усіх питань кадрового обліку.
Методичне керівництво та координацію діяльності керівників підрозділів підприємств з кадрового діловодства, контролює виконання керівниками підрозділів трудового законодавства, наказів та розпоряджень керівника підприємства з питань кадрової політики та роботи з персоналом.
Підготовка звітів та інших матеріалів для вищого керівництва, а також для контролюючих органів з обліку особового складу та роботи з кадрами.
Організація та повне ведення військового обліку на підприємстві.
здійснення вирішення конфліктних ситуацій на підприємстві.
Участь в організації та проведенні корпоративних заходів.
Спільно з начальником відділу персоналу здійснюю пошук та підбір персоналу на поточні вакансії, проведення структурованих інтерв'ю на вакантні посади підприємства, розміщення вакансій у засобах масової інформації та на сайтах вакансій тощо, здійснюємо проведення моніторингу умов роботи та рівня заробітної плати за професіями. Складання штатного розкладу підприємства.

Менеджер з персоналу

с 05.2008 по 07.2012 (4 года 2 месяца)
ПАО "СК АСКО-Донбас Північний", Дружківка (Фінанси, банки, страхування)

документообіг, прийом вхідних дзвінків. Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, відправлення, прийом електронної пошти, прийом відвідувачів, набір тексту (тобто виконання обов'язків секретаря під час його відсутності).
- ведення кадрового діловодства центрального офісу з 75 осіб, а саме: прийом на роботу, звільнення працівників, оформлення трудових книжок, табелювання робочого часу, оформлення кадрових наказів, оформлення відпусток, довідок, пенсій, лікарняних листів працівників, підготовка та складання статистичної звітності з кадрів (звіт за прийнятими та звільненими, інвалідами та пенсіонерами), складання графіка роботи сторожів.
подготовка штатного расписания.
підготовка штатного розкладу.
розробка та впровадження посадових інструкцій, пошук та відбір персоналу.
Підготовка різних наказів.
підготовка документів до наради, що у нарадах.
ведення Архіву компанії.
Організація нарад, корпоративів та їх проведення.
робота з розселення готелі

Образование

Донбаська Державна Машинобудівна Академія

Фінанси та кредит, Фінанси, Краматорськ
Высшее, с 1995 по 2000 (5 лет)

спеціальність «Фінанси», кваліфікація «Економіст» (денна форма навчання, повна вища)

Дополнительное образование и сертификаты

«Практика впровадження Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів. Одержаних злочинним шляхом»

2009 рік

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Робота з оргтехнікою 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Машинопис

Знание языков

Украинский — продвинутый

Дополнительная информация

Комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, оперативність, старанність, високий рівень навчання, організованість, аналітичний склад розуму, уважність, логічне мислення, здатність до обґрунтованого ризику, виваженість у прийнятті рішень, чуйність.

Похожие кандидаты

Офіс-менеджер, логіст, спеціаліст, інспектор з кадрів
20000 грн, Дружковка, Удаленно

Менеджер по персоналу
Киев, Константиновка (Донецкая обл.), Удаленно

Спеціаліст з кадрів
Константиновка (Донецкая обл.)

Менеджер по работе с персоналом
10000 грн, Харьков, Константиновка (Донецкая обл.), Краматорск

Інспектор відділу кадрів
20000 грн, Краматорск

Менеджер по подбору персонала
Краматорск

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: