- Файл
Олена
Бухгалтер, діловод, інспектор з кадрів
- Возраст:
- 47 лет
- Город:
- Дрогобыч
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8134416/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 25.09.1977р
Місто проживання: Дрогобич,
Львівська обл.
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера, головного бухгалтера, діловод, інспектор з кадрів.
Освіта:
вересень 1994 р. – червень 1999 р., Східноукраїнський державний університет Cєвєродонецький технологічний інститут, за спеціальністю «Економіка підприємства», диплом спеціаліста (денна форма навчання)
Додаткова освіта:
березень 1992р- квітень 1994р. — навчання за програмою «Оператор ЕОМ та основи прграмування» Сєвєродонецький МУПК Луганської області
Досвід роботи:
Бухгалтер
липень 1999р. – березень 2004р. ТОВ «Сфера», м. Сєвєродонецьк.
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів.
Фахівець управління корпоративного бізнесу
березень 2004 р. – червень 2005 р. АТ «Укрсиббанк», м Сєвєродонецьк
Функціональні обов’язки:
— проведення зустрічей з потенційними партнерами з метою розширення клієнтської бази;
— доведення інформації про нові банківські послуги до діючих клієнтів ;
— відкриття поточних рахунків клієнтам банку;
— перевірка пакету документів для відкриття формування справи клієнтів, куладання договорів;
— відкриття поточних рахунків клієнтам банку;
— залучення та розміщення коштів юридичних осіб на депозит та контроль за нарахуванням відсотків;
— складання поточної звітності;
Головний бухгалтер
червень 2005 р. – березень 2022 р. КП Сєвєродонецьке БТІ, м. Сєвєродонецьк.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по розрахунках із замовниками, контроль своєчасності платежів;
— складання, погодження та контроль за виконанням кадрової документації;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— складання податкової звітності ( ПДВ, Податок на прибуток, єдиний податок);
— податкове планування;
— складання фінансової та бухгалтерської звітності;
— складання фінансових планів та звітності про їх виконання;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, доходів та витрат, облік та списання основних засобів, МНМА , нематеріальних активів;
— нарахування заробітної плати, відпусткових, лікарняних, ЄСВ, ПДФО, ВЗ;
— складання договорів, рахунків, актів виконаних робіт з замовниками;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— проведення державних закупівель через систему ПРОЗЗОРО.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, IS-Pro. МE.DOC.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід складання кадрової документації;
— досвід у сфері діловодства та документообігу;
— досвід підготовки та підписання договорів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська, російська.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: донька.
Можливість відряджень: так.
Хобі: спорт, займаюся танцями.
Похожие кандидаты
-
Рекрутер, бухгалтер, кадровик, адміністратор, менеджер
Дрогобыч -
Кадровик, економіст, бухгалтер, ревізор
20000 грн, Дрогобыч, Удаленно -
Оператор ПК, бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
Дрогобыч, Трускавец -
Бухгалтер
Дрогобыч, Борислав , еще 2 города -
Бухгалтер
Дрогобыч -
Головний бухгалтер
Дрогобыч, Борислав , еще 2 города