Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 марта 2023 Файл

Станіслав

Бухгалтер (ОСББ)

Возраст:
40 лет
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гордієнко Станіслав Миколайович

Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
вересень 2000 р. – червень 2005 р., Київський національний торговельно-економічний університет, факультет «Економіки, менеджменту та права», спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»», диплом спеціаліста (денна форма навчання) з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, менеджера із зовнішньоекономічної діяльності.

Досвід роботи:
Провідний економіст
листопад 2005 р. – серпень 2007р. ДП «Житло» ОП «Броварипромжитлобуд», м.Бровари.
(управління житлом та нерухомим майном).
Функціональні обов’язки:
- укладення договорів з населенням та юридичними особами,
- виставлення рахунків клієнтам;
- робота з первинною документацією (видаткові, податкові накладні, акти виконаних робіт)
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
- нарахування за послуги з утримання будинків, опалення.
- звірка платежів з населенням

Головний економіст
серпень 2007р. – листопад 2013р.
ДП «Житло» ОП «Броварипромжитлобуд» (м.Бровари)
Функціонально обов’язки:
- розрахунок та погодження тарифів на послуги (утримання будинків та споруд, опалення),
- розробка калькуляцій вартості послуг,
- складання та подання статистичної звітності,
- участь в проведенні інвентаризації.
- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк (платіжні доручення, зарплатний проект)
- оптимізація витрат на підприємстві.

Головний бухгалтер (єдиний)
грудень 2013 р. – теперішній час
ДП «Житло Сервіс» (м. Бровари)
(управління житлом та нерухомим майном).
- нарахування за послуги з утримання будинків, опалення, водопостачання та водовідведення, друк квитанцій,
- відкриття рахунків в банках,
- прийом, контроль і обробка первинної документації;
- розрахунок сум пільг та субсидій (подання звітності)
- співпраця з Казначейством (відкриття, закриття рахунків)
- реєстрація податкових накладних в програмі M.E.DOC
- формування та подача декларацій з ПДВ
- розрахунок заробітної плати 15 осіб (відпускні, лікарняні, компенсація при звільненні)
- подання звітності по M.E.Doc з ЄСВ, 1-ДФ, лікарняним
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
- Клієнт-банк (платіжні доручення, зарплатний проект)

ОСББ «ПОКРОВА»
(комплексне обслуговування об’єктів) квартири та нежитлові приміщення
Бухгалтерські послуги (аутсорсинг)
березень 2019 р. – червень 2020р.
а) проведення нарахування за послуги, а саме:
- з управління багатоквартирним будинком;
- опалення згідно показників теплових лічильників та по нормі;
- гаряча вода згідно показників лічильників та по нормі;
- обслуговування паркінгу;
- нарахування внесків на резервний та ремонтний фонд;
б) контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
в) нарахування заробітної плати;
г) ведення банку: платіжні доручення, рознесення банківської виписки;
д) звітність з ЄСВ та 1ДФ, звіти в статистику, звіт про використання доходів та витрат неприбуткової організації, фінансова звітність за формою 1-мс та 2-мс.

Головний бухгалтер, провідний бухгалтер
ДП «Житло» ОП «Броварипромжитлобуд» (м.Бровари)
(управління житлом та іншим нерухомим майном)
листопад 2019 р. – теперішній час
формування бухгалтерських та управлінських звітів;
ведення банку: сплата платежів, рознесення банківської виписки, контроль гарантійних платежів);
нарахування заробітної плати, лікарняні, довідки про зарплату та звітність;
облік та ведення первинної документації: платіжні доручення, акти виконаних робіт, касові видаткові та прибуткові ордери, авансові звіти, видаткові накладні;
облік ПДВ: реєстрація та ведення податкових накладних, декларація з ПДВ;
ведення та контроль витрат з послуг згідно договорів з постачальниками та покупцями;
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
складання регламентної звітності щомісячно, щоквартально, щорічно: баланс, звіт про фінансові результати, декларація з податку на прибуток підприємства, декларація з ПДВ, єдина звітність ЄСВ та 1ДФ, звіти в статистику, в фонд зайнятості та в фонд осіб з інвалідністю, інші звіти
розрахунок заробітної плати 25 осіб (відпускні, лікарняні, компенсація при звільненні)

Професійні навички:
володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С7.7, «M.E.DOC», Клієнт-банк);
володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
досвід роботи з контролюючими органами;
- грамотна письмова і усна мова;
знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Водійське посвідчення: Категорія «В»

Безаварійний стаж керування легковим автомобілем 19 років

Бажаний рівень доходу 18 – 20 тис. грн.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Діти: так.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: