Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 ноября 2023 Файл

Елена

Офіс-адміністратор, диспетчер

Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ткаченко Олена Миколаївна
Дата народження: 13.07.1980р.н (43 років)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса проживання: м. Київ, вул. Голосіївський проспект.15
Бажана посада: Секретар, Помічник директора, Офіс – менеджер, Помічник відділу кадрів.
Освіта: Вища. Державний університет інформаційно комунікаційних технологій(2000- 2005р.)
Спеціальність: Економіка підприємства,(Економіст).
Середня: Молодший спеціаліст. Київський коледж зв’язку (Менеджер організації виробництва) (1997- 2000р.)
Досвід роботи: 1998-2008 року ТОВ «Укртелеком»
Посада: Технік по обліку
Обов'язки: ведення документообігу, обліку абонентів, контроль встановлення та відключення радіоточок та стаціонарних телефонів.
Досвід роботи : 2008 -2023 року. ТОВ «Барви Швидкості»
Спеціальність: Офіс менеджер за сумісництвом Логіст – Відділ кадрів.
Обов'язки: ведення документообігу; вхідні/вихідні дзвінки; прийом електронних листів; замовлення канц. хоз. продукції; подання документів керівнику на підпис; виконання доручень керівника; табель робочого часу;контроль та організація роботи прибиральниці; зустріч гостей офісу; оповіщення співробітників про заплановані перемовини; взаємодія із внутрішніми підрозділами компанії; вхідна та вихідна кореспонденція; доставка та оформлення вантажу перевізниками, контроль доставки; ведення кадрової документації .
Досвід роботи: 2023 року. ТОВ « Сільвер Фуд»
Спеціальність : Адміністратор офісу
Обов'язки: ведення документообігу; вхідні/вихідні дзвінки; прийом електронних листів; замовлення канц. хоз ; подання документів керівнику на підпис; виконання доручень керівника; контроль та організація роботи прибиральниці; зустріч гостей офісу; оповіщення співробітників про заплановані перемовини; відправлення кореспонденції Нова Почта ,Укрпочта, курєрські служби, замовлення етикеток, каталогів, візиток, табель робочого часу; внесення накладних в програмі 1С в Ддс .

Професійні навики: Володію комп'ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет), (1С початковий рівень);
Вмію користуватися офісною технікою;
Маю навички ведення документообігу;
Знання мов: українська — рідна;
Особисті якості: Ініціативність, порядність, ввічливість, уважність до деталей, тактовність.
Хоббі: кулінарія, театри ,виставки.
Шкідливих звичок не маю.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: