Елена
Офіс-адміністратор, диспетчер
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8161947
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 13.07.1980р.н (43 років)
Телефон: [
E-mail: [
Адреса проживання: м. Київ, вул. Голосіївський проспект.15
Бажана посада: Секретар, Помічник директора, Офіс – менеджер, Помічник відділу кадрів.
Освіта: Вища. Державний університет інформаційно комунікаційних технологій(2000- 2005р.)
Спеціальність: Економіка підприємства,(Економіст).
Середня: Молодший спеціаліст. Київський коледж зв’язку (Менеджер організації виробництва) (1997- 2000р.)
Досвід роботи: 1998-2008 року ТОВ «Укртелеком»
Посада: Технік по обліку
Обов'язки: ведення документообігу, обліку абонентів, контроль встановлення та відключення радіоточок та стаціонарних телефонів.
Досвід роботи : 2008 -2023 року. ТОВ «Барви Швидкості»
Спеціальність: Офіс менеджер за сумісництвом Логіст – Відділ кадрів.
Обов'язки: ведення документообігу; вхідні/вихідні дзвінки; прийом електронних листів; замовлення канц. хоз. продукції; подання документів керівнику на підпис; виконання доручень керівника; табель робочого часу;контроль та організація роботи прибиральниці; зустріч гостей офісу; оповіщення співробітників про заплановані перемовини; взаємодія із внутрішніми підрозділами компанії; вхідна та вихідна кореспонденція; доставка та оформлення вантажу перевізниками, контроль доставки; ведення кадрової документації .
Досвід роботи: 2023 року. ТОВ « Сільвер Фуд»
Спеціальність : Адміністратор офісу
Обов'язки: ведення документообігу; вхідні/вихідні дзвінки; прийом електронних листів; замовлення канц. хоз ; подання документів керівнику на підпис; виконання доручень керівника; контроль та організація роботи прибиральниці; зустріч гостей офісу; оповіщення співробітників про заплановані перемовини; відправлення кореспонденції Нова Почта ,Укрпочта, курєрські служби, замовлення етикеток, каталогів, візиток, табель робочого часу; внесення накладних в програмі 1С в Ддс .
Професійні навики: Володію комп'ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет), (1С початковий рівень);
Вмію користуватися офісною технікою;
Маю навички ведення документообігу;
Знання мов: українська — рідна;
Особисті якості: Ініціативність, порядність, ввічливість, уважність до деталей, тактовність.
Хоббі: кулінарія, театри ,виставки.
Шкідливих звичок не маю.
Другие резюме этого кандидата
15 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
Образование: 01.1999 - 01.2004: Економика предприятий (Университет Інформационно комуникационных технологий)....
Киев
Высшее образование
Образование: 01.2003 - 01.2008: Економіка підприємства (ДУІКТ, Киев)....
Похожие кандидаты
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 грн, Киев
Референт, секретар, офіс-менеджер, діловод, адміністратор, культуролог
Киев, Удаленно
Секретар, діловод, офіс-менеджер, оператор ПК, адміністратор офісу
15000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу
26000 грн, Киев
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
18000 грн, Киев