Артем
Technical support specialist, 16 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 28 лет
- Город:
- Винница
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8188394
Опыт работы
Middle technical support specialist
с 07.2019 по 02.2022
(2 года 7 месяцев)
IT X100, Київ (IT)
Професійне резюме
Спеціаліст технічної підтримки з досвідом від 2 років. Досвід підтримки серверів, сервісів і додатків. На Windows Server і Linux. Налагодження мереж, IP телефонія, робота з CRM різного походження, Jira, віддалене налаштування MikroTik, IP камери, робота з Firebase, Microsoft Azure, робота з серверами та AD, bitrix24, mango, octel, Microsoft Office, Azure, SharePoint, PowerBI, робота з аналітичними кубами та їх налаштування, моніторинг в Grafana, Zabbix, Dude, робота в HelpDesk.
Освіта
Донецьке вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі. Присвоєно кваліфікацію: Кухар 4 розряду.
Володіння мовами: англійська - А2, українська - рідна, російська - рідна.
Технології та інструменти
Операційні системи (Windows, Linux, MacOS)
Розподілені системи, мережеві протоколи, засоби фільтрації мережевого трафіку (DNS, DHCP, TCP / IP, OpenVPN, Ethernet, FTP, брандмауер тощо)
Інструменти моніторингу, журналювання та журналювання (VMWare, VirtualBox, Zabbix, Grafana, Dude)
Хмарні технології (Microsoft Azure, Google Cloud Platform)
Мови програмування (HTML, C++, Java)
Система відстеження помилок (Jira)
Проекти (або компанії):
IT X100
Тривалість
2 роки і 7 місяців
опис
Підтримка ресторанного бізнесу. Робота з серверами компанії, торговим обладнанням, камерами, мережами та підтримкою колл-центру. Контроль безперебійної роботи сервісів та швидке усунення несправностей. Розробка нового програмного забезпечення для бізнесу.
Команда
250+
Позиція в цьому проекті
Спеціаліст технічної підтримки
Обов'язки
Підтримка послуг і торгових точок компанії. Підтримка співробітників компанії, надання їм необхідних прав і привілеїв.
Технології та інструменти, що використовуються в цьому проекті
1C, CRM, Jira, Jetty, IIKO, IP-телефонія, Firebase, Ubuntu, Linux, MacOS, Windows Server і AD, bitrix24, Mango, Microsoft Office, Azure, Sharepoint, PowerBI, HelpDesk, VMWare Horizon, Zabbix, Grafana, Dude, Jira, WinBox.
Менеджер з продажу
с 04.2018 по 05.2019
(1 год 1 месяц)
КомТех, Костянтинівка (Комп'ютерна техніка та її обслуговування.)
Продаж та обслуговування компьютерної техніки
Дополнительное образование и сертификаты
Веб дизайн та 3D моделювання
2010, 12 місяців
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Похожие кандидаты
Спеціаліст Service Desk
19000 грн, Винница
Technical support specialist
Винница
Technical support specialist
Винница
Системний адміністратор, спеціаліст з підтримки користувачів (Technical Support)
Винница, Удаленно
Спеціаліст технічної підтримки
Винница