Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/8204601/

IT-спеціаліст

Вид занятости:
полная, неполная
Город проживания:
Житомир
Готов работать:
Житомир, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець Управління змінами

с 03.2025 по наст. время (5 месяцев)
Фінанси, банки, страхування

Technical support specialist

с 01.2024 по 02.2025 (1 год 1 месяц)
Lumen Global, Дистанційно (IT)

Супровід продукту
Підтримка клієнтів щодо продукту
Вирішення питань з провайдерами щодо транзакцій та інтеграцій

Адміністратор даних

с 10.2022 по 01.2024 (1 год 3 месяца)
NovaPay, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

2 лінія підтримки.

Начальник відділу (Управління технічної підтримки)

с 09.2011 по 06.2022 (10 лет 9 месяцев)
АТ МР Банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

•Реєстрація та первинна консультація по зверненнях користувачів.
•Налаштування робочих станцій користувачів, встановлення програмного забезпечення, підключення периферійних пристроїв.
•Віддалена діагностика, аналіз та вирішення проблем, пов’язаних з роботою ПЗ, периферії, комплектуючих.
•Надання консультацій користувачам по телефону/чату/email задля вирішення апаратних та програмних інцидентів.
•Моніторинг інфраструктури.
•Підготовка звітів.
•Організація та контроль роботи відділу (формування штату, навчання, розподіл задач, звітність. Залучення співробітників в активності інших підрозділів)..
•Контроль виконання SLA
•Побудова звітів та дашбордів по інцидентах та проблемах.
•Адміністрування Jira.

Впровадження та супровід продуктів Atlassian. Як результат – перехід від Service Desk HP Open View до Atlassian Jira.

Побудова регламентів, технологічних карт та інструкцій

IT-фахівець

с 06.2011 по 08.2011 (2 месяца)
ПАТ Укрсоцбанк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

•Встановлення, налаштування та регулярне оновлення програмного та апаратного забезпечення для користувачів;
•Діагностування помилок або технічних проблем та визначення шляхів вирішення;
•Здійснював установку, ремонт, усунення несправностей та обслуговування комп'ютерного обладнання;
•Складання робочих станцій персоналу та підключення периферійних пристроїв.

IT-фахівець

с 09.2007 по 05.2011 (3 года 8 месяцев)
ПАТ Імексбанк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

•Складання робочих станцій персоналу та підключення периферійних пристроїв.
•Забезпечення оновлення/ремонту мережі та робочих станцій;
•Допомога клієнтам в аналізі та вирішенні апаратних і програмних проблем

Образование

Житомирський державний технологічний університет

Факультет інформаційно-комп'ютерних технологій, Житомир
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Oracle Database: SQL Fundamentals

2014

Веб-програмування

2015

Курс англійської мови (Intermediate)

2017

OT-LA-I: Linux Administration + OT-LA-II: Linux Administration

2019

ITIL. Service Desk and Incident management

2020

Знания и навыки

  • Windows
  • Linux
  • SQL
  • Active Directory
  • Операційні системи
  • Адміністрування
  • Jira
  • Confluence
  • Service Desk
  • Адміністрування серверів Windows

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Инвалидность

Третья группа.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: