Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юрій

Керівник проєктного офісу

Рассматривает должности:
Керівник проєктного офісу, Керівник процесного офісу, Project manager, Head of project manager
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
34 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Самозайнятість

с 01.2024 по наст. время (1 год 7 месяцев)
Самозайнятість, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

КЕРІВНИК З УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ

с 06.2023 по 01.2024 (7 месяцев)
Ювелірне виробництво, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Надання консультацій СОО з управління бізнес-процесами, LEAN-менеджменту, КРІ, карти посад, організац-му розвитку

Побудована карта бізнес-процесів компанії під цілі власників helicopter-view та репозиторію (дозволила виявити процесну зрілість компанії та вжити заходи)

Розроблені варіанти переходу бізнесу до комплексної автоматизації через єдину систему корпоративного порталу та комунікації (ERP)

Організація роботи напрямку:
- Впровадження процесного офісу в компанії
- Введення стандартизації моделювання процесів нарівні компанії
- Збір вимог та автоматизація процесів
- Менторинг власників, СЕО та топ-менеджменту по процесному підходу та системі LEAN-менеджменту
- Виявлення спротиву до процесного підходу та відповідні заходи
- Введення концепту та карт посад для співробітників
- Розробка КРІ посад топ-менеджменту та їх каскадування
- Управління командою, менторинг, 1-2-1 зустрічі
- Впроваджено систему service desk бізнес-процесів
- Пошук, організація та переговори з підрядниками

SENIOR LEAN MANAGER / ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ПРОЦЕСНОГО ОФІСУ

с 12.2022 по 06.2023 (6 месяцев)
Мережа роздрібних магазинів, Київ (Роздрібна торгівля)

Розроблено та впроваджено інструменти LEAN-менеджменту для back-office та продуктової мережі (економія робочого часу відділу “NDA” = 20%):
- Організація проведення вимірювання часу виконання процесів
- Аналіз проблематики та пошук рішень з оптимізації
- Забезпечення прорахунку ефекту від впроваджених рішень
- Введено стандарт моделювання процесів BPMN для компанії

Управління та менторинг команди менеджерів, 1-2-1 зустрічі

Управління крос-функціональними командами для реалізації проектів

Створення процесного репозиторію через веб-портал

Ведення переговорів та підготовка технічних завдань для розробників

Організація та контроль внутрішніх завдань команди процесного офісу

Участь у проведенні корпоративних stand up-ів офісу цифрової трансформації

Вирішення трудових спорів та конфліктів

БІЗНЕС-АНАЛІТИК

с 09.2020 по 10.2021 (1 год 1 месяц)
Консалтинг управлінський, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Підвищено операційну ефективність компанії за напрямками:
HR +20%
Консалтинг +30%
Фінанси (планування, прогнозування) +15%
Освіта та навчання +15%
Управління проектами +10% та інші

Оцифровано / оптимізовано процеси доменів:
Виробництво спектрометрів
Виробництво обладнання для стоматологій
Продаж агротехніки
Продаж косметики для особистого догляду
Оптові продажі та інші

Впроваджено організаційні структури доменів:
Продаж текстильних виробів
Продуктовий retail
Виробництво приладів та інші
Впроваджено системи КРІ (+ карти посад) для доменів:
Девелопмент і будівництво
Продуктовий retail
Продаж електромонтажного обладнання

Участь у presale, управлінні консалтинговими проектами, переговорах з клієнтами

IT БІЗНЕС-АНАЛІТИК

с 03.2020 по 08.2020 (5 месяцев)
Агроіндустріальний холдинг МХП, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Автоматизовано процес продажу фінансових активів через контроль фінансових ковенант на веб-порталі (скорочення часу на 70%)

Реалізована єдина кадрова звітність руху та плинності персоналу на ERP та Power BI (скорочення часу на 30%)

Реалізована єдина кадрова звітність чисельності та штатного розпису згідно організаційної структури на ERP та Power BI (скорочення часу на 40%)

Підготовлені моделі процесів TO BE та вимоги під старт проекту “Цифрове робоче місце” посади комірника

Зростання прозорості взаємодії співробітників через регламентацію діяльності відділу

Інтерв’ю зі стейкхолдерами та експертами предметних зон

Управління проектами автоматизації, командами розробників. Своєчасне впровадження проектів з належною якістю

Постійний пошук можливостей оптимізації бізнес-процесів

ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР З АВТОМАТИЗАЦІЇ

с 11.2017 по 09.2019 (1 год 10 месяцев)
Планета Кіно, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Організація процесу впровадження модуля “Бюджетування” в ERP-системі

Автоматизовано процес бюджетування компанії CF, P&L в ERP-системі (форми, модель процесу, методика розрахунку, регламент) - скорочення часу формування бюджетів > 50%

Оптимізовано процес платіжного календаря (модель TO BE, методологія: регламент, інструкції, матриця ЦФВ, UI/UX-форми). Прозорість процесу для стейкхолдерів

Підготовка backlog-у змін та контроль виконання задач партнерами з автоматизації операційної та фінансової звітності на MS Power BI та 1С (скорочення часу аналізу вручну на 60%)

Інвестиційно-аналітичні розрахунки (рішення СЕО про масштабування бізнесу) та операційний факторний аналіз

Бюджетування за періодами, ліміти, фінансові проекти

Вдосконалено регламенти побудови звітності CF, P&L

Ad-hoc звіти для СЕО, ЄБРР, міжнародних установ, аудиторських компаній

Навчання стейкхолдерів оновленим бізнес-процесам та змінам

ЕКОНОМІСТ / ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ФІНАНСОВОГО ВІДДІЛУ

с 05.2015 по 09.2017 (2 года 4 месяца)
Нова Лінія (Епіцентр), Київ (Роздрібна торгівля)

Розроблено і впроваджено систему КРІ торгового відділу для неходового товару (+ 25% продажів)

Автоматизовано шаблони інвентаризаційної звітності в MS Excel (макроси), скорочення часу обробки на 40%

Вчасно виконані замовлення, виявлена та вирішена проблематика операційних показників (+ 30% продажів)

Інвестиційне планування відкриття нової торгової точки Connect та подальший контроль операційних показників (+ 20% продажів)

Пошук та виявлення лишків/нестач під час інвентаризаціїї (економія коштів співробітників + 20%)

Ad-hoc звітність для керівництва центрального офісу та гіпермаркету

Ведення переговорів з постачальниками (повернення, компенсації, продаж)

Участь у внутрішніх аудиторських перевірках (поточні, глобальні)

Образование

Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана

Менеджмент підприємницької діяльності, Київ
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

LEAN Yellow Belt https://lean.org.ua/forth-wave-lyb

2021, Сертифікація LYB005206

Власник бізнесу 2.0

2022
Сертификат

Знания и навыки

  • Управління проєктами
  • Оптимізація процесів
  • Управління змінами
  • Розробка регламентів
  • Бізнес-аналітика
  • Систематизація
  • LEAN
  • Бюджетне планування
  • Організаторські здібності
  • Стратегічне мислення
  • Користувач ПК
  • Комунікабельність
  • Креативність
  • Менторинг
  • Адаптивність
  • Критичне мислення
  • BI
  • CRM
  • MS Excel
  • Microsoft Suite
  • Google Workspace
  • BPMN
  • ERP
  • Jira
  • AI - інструменти
  • Користувач ChatGPT
  • Інструменти планування

Знание языков

  • Английский — средний
  • Испанский — начинающий

Дополнительная информация

Працюю більше 8 років з оптимізацією бізнес-процесів, управлінням проектами та впровадженням змін. Для мене важливо допомагати всім учасникам процесу мислити стратегічно та креативно, виконуючи свої задачі,
а не варитись у постійній рутині.
Зосереджуючись на досягненні бізнес-цілей, я прагну, щоб робочі процеси стали прозорими та простими

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: