- Файл
Светлана
Менеджер интернет-магазина
- Город:
- Чугуев
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8229030/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Вік: 31 рік
Регіон: Харків
Освіта: ХНУ ім. В. Н. Каразіна
соціологічний факультет
соціолог, соціальний працівник
Контактні дані:
[
vorobyova.new@gmail.com
[
Мови:
Українська, російська - вільне володіння
Анлійська - Upper-Intermediate
Досвід роботи
Affiliate Team Leader
Листопад 2016 р. – Липень 2018 р..
«Mamtic Innovations Limited» («Mobtika»)
Digital Marketing
● Управління командою (до 3 осіб)
● Пошук джерел трафіку та розвиток відносин із постачальниками трафіку
● Повний цикл супроводу партнера: пошук, проведення переговорів, оформлення
документів, оптимізація трафіку, створення кампаній, фінансова підтримка
● Розробка стратегії партнерської програми
● Контроль та оптимізація процесу закупівлі трафіку
● Розробка, запуск та покращення власного продукту (CPA/CPL кампанії)
● Розробка ексклюзивного рекламного продукту за запитом та типом трафіка
партнера
● Управління та оптимізація зовнішніх та внутрішніх (in-house traffic) потоками
трафіку
● Робота з великими масивами даних, аналіз даних
● Забезпечення зворотного зв’язку, моніторинг ринку та пошук шляхів розвитку
продукта
● Повний фінансовий супровід партнера: погодження статистичних даних,
оформлення рахунків, контроль виплат
● Управління розробкою дизайну рекламних кампаній, банерів
Керівник проекту IDP Business Space (соціальний бізнес-простір для ВПО)
Лютий 2016 р. – Жовтень 2016 р.
Благодійний фонд “Карітас Харків”
● Запуск проекту з нульової стадії (пошук підрядників, ремонт, закупівля меблів та
ін.)
● Управління командою (4 особи)
● Підтримка резидентів проекту (до 30 осіб) в щоденній діяльності, плануванні та
реалізації бізнес-проектів
● Забезпечення функціонування простору (проведення 500+ заходів різного
масштабу)
● Розробка та реалізація стратегії розвитку проекту
● Проведення внутрішніх та зовнішніх переговорів
● Здійснення зовнішньої комунікації з партнерами та ЗМІ
● Підтримка внутрішньої комунікації з іншими проектами благодійного фонду
● Оформлення та ведення всієї необхідної звітності по проекту
● Підготовка щотижневої, щомісячної та щоквартальної звітності по проекту
● Запровадження trello та slack як інструментів комунікації та постановки задач в
команді
Керівник відділу фандрейзинга
Серпень 2014 р. – Січень 2016 р.
Благодійний фонд “Майбутність та надія”
● Залучення фінансових, матеріальних та нематеріальних ресурсів для втілення
соціальних проектів
● Пошук та залучення донорів (від холодного дзвінка до укладення договору із
наступною роботою)
● Підтримка контактів із активними донорами
● Створення бази донорів та партнерів в різних галузях діяльності
● Проведення акцій з нуля при нульовому бюджеті (розробка концепції, залучення
ресурсів для реалізації акції, погодження всіх питань, в тому числі юридичних,
контроль за виконанням зобов’язань, звітність)
● Керівництво відділом (3 особи)
● Розробка та підготовка звітної документації по залучених коштах для донорів та
спонсорів, розробка форми та ведення внутрішньої звітності в декількох формах
● Робота з краудфандинговими платформами, знижковими інтернет-ресурсами як
засобами залучення фінансів
● Робота із сайтом та соціальними мережами (написання статтей, робота із
зображеннями тощо)
Аккаунт-менеджер (менеджер відділу продаж)
Лютий 2014 р. – Липень 2014 г.
«Brander»
it-компанія
● Пошук та робота з потенційними клієнтами, робота із вхідними заявками
● Повне ведення клієнта (від холодного дзвінка до реалізації проекту, що включає
функції project manager)
● Здійснення якісної комунікації із клієнтом (телефонні дзвінки, написання листів,
комерційних пропозицій, комунікація в соціальних мережах тощо)
● Організація виробничого процесу, налагодження та контроль комунікації між
відділами та клієнтом
● Ведення документообороту, контроль стану дебіторської заборгованості
● Повний супровід проекту з координацією та оперативним вирішенням питань як
всередині компанії, так і між відділами та клієнтами
● Розвиток партнерських відносин із клієнтом (продаж більше 1 продукту компанії)
● Одночасний супровід декількох проектів на різних етапах реалізації із
паралельним пошуком ті залученням нових клієнтів
Фандрейзер
Травень 2013 р. – Січень 2014 р.
Благодійний фонд “Майбутність та надія”
● Залучення фінансових, матеріальних та нематеріальних ресурсів для втілення
соціальних проектів
● Пошук та залучення донорів (від холодного дзвінка до підписання договору із
наступною роботою)
● Підтримка контактів із активними донорами
● Створення бази донорів та партнерів в різних галузях діяльності
● Написання комерційних пропозицій
● Проведення акцій з нуля при нульовому бюджеті (розробка концепції, залучення
ресурсів для реалізації акції, погодження всіх питань, в тому числі юридичних,
контроль за виконанням зобов’язань, звітність)
● Розробка та підготовка звітної документації по залучених коштах для донорів та
спонсорів, розробка форми та ведення внутрішньої звітності в декількох формах
● Робота з краудфандинговими платформами, знижковими інтернет-ресурсами як
засобами залучення фінансів
● Робота із сайтом та соціальними мережами (написання статей, робота із
зображеннями тощо)
Спеціаліст із розвитку бізнесу
Грудень 2012 р. – Березень 2013 р.
Groupon
Міжнародна рекламна компанія
● Повний супровід клієнта від пошуку до підписання договору та контроля виходу
акції на сайт
● Розробка акцій від визначення потреб клієнтів до виходу на сайті
● Контроль та моніторинг активних акцій
● Контроль стану кредиторської заборгованості
Менеджер із продажу
Серпень 2010 р. – Листопад 2012 р.
ПрАТ «KGS&CO»
Завод з виробництва алюмінієвих укупорочних ковпачків
● Здійснення збуту продукції підприємства згідно з плановими завданнями та
укладеними угодами
● Повний супровід клієнта від пошуку до укладення договору та контролю
відвантажень
● Формування планів продажу та здійснення оперативного контролю його
виконання
● Здійснення прийому та обробки замовлень
● Підготовка посилок із зразками; контроль та здійснення їхньої вчасної доставки
● Логістика
● Контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованостей
● Робота із 1С та щоденна підготовка 5 видів звітностей
● Оформлення транспортної документації
● Підготовка переговорів та їхнє проведення з іноземними партнерами, переклад та
листування англійською мовою
● Організація та участь у міжнародних виставках
● Організація корпоративного відпочинку
Секретар
Листопад 2009 р. – Серпень 2010 р.
ВАТ «Малинівський склозавод»
● Здійснення роботи по організацийно-технічному забезпеченню
адміністративно-розпорядницької діяльності керівника
● Виконання особистих доручень керівника
● Бронювання готелів, авіа / залізничних квіитків
● Організація корпоративних заходів
● Переклад технічної документації та листування англійською мовою
● Прийом, розміщення та організація дозвілля гостей
● Часткове виконання функцій керівника відділу кадрів
Адміністратор готелю
Жовтень 2009 р. – Листопад 2009 р.
ТРК «Big House»
● Оформлення відвідувачів
● Консультація відвідувачів з різноманітних питань
● Вирішення виникаючих труднощів та конфліктів відвідувачів
● Обробка кореспонденції
Receptionist
Липень 2008 р. - Серпень 2008 р.
BelConti Resort Hotel, Турция
5 зірковий готель міжнародного класу
● Оформлення відвідувачів
● Консультація відвідувачів з різноманітних питань
● Вирішення виникаючих труднощів та конфліктів відвідувачів
● Обробка кореспонденції
● Координація роботи представників туристичних компаній та відвідувачів готелю
Похожие кандидаты
-
Менеджер з продажу
11000 грн, Чугуев, Харьков, Удаленно -
Менеджер з продажу
Чугуев -
Продавець-консультант, менеджер з продажу
Чугуев, Харьков -
Менеджер з продажу
25000 грн, Чугуев