- Файл
Алла
Бренд-менеджер
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8233858/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
� м. Одеса
� [
� [
� [
Експерт у сфері маркетингу з 18+ роками досвіду у FMCG, B2B та B2C.
Спеціалізуюсь на розробці маркетингових стратегій, бренд-менеджменті, трейд-
маркетингу, адаптації глобальних стратегій до локального ринку та
ефективному просуванні продукції.
� Досягнення:
✔ Збільшення продажів на 20-45% завдяки реалізації комплексних маркетингових стратегій.
✔ Успішний запуск нових брендів на ринку, включаючи стратегічне позиціонування та просування.
✔ Формування маркетингових бюджетів до $1 млн та ефективне управління рекламними кампаніями.
✔ Проведення понад 100 маркетингових активностей у національних і локальних мережах.
ПОРТФОЛІО
� Ключові компетенції:
✔ Маркетингова стратегія – розробка та впровадження стратегій просування брендів у FMCG та B2B.
✔ ATL, BTL, TTL, PR – управління 360° маркетинговими кампаніями: ТВ, радіо, зовнішня реклама, трейд-
маркетинг, спецпроєкти.
✔ Івент-маркетинг – організація виставок, конференцій, PR-заходів, фестивалів брендів, корпоративних подій та
партнерських івентів.
✔ Організація BTL-активностей – розробка та впровадження заходів із залучення клієнтів: семплінги, дегустації,
промоакції, тестування продукції.
✔ Спонсорство та партнерські івенти – залучення партнерів, колаборації з іншими брендами, організація
спільних акцій.
✔ Презентації та навчальні заходи – підготовка та проведення тренінгів для персоналу, вебінарів, майстер-
класів.
✔ Аналітика ринку та конкурентів – дослідження трендів, поведінки споживачів, формування стратегічних
рекомендацій.
✔ Ціноутворення – аналіз ринку, розробка цінової політики та рекомендації щодо ціноутворення.
✔ Бренд-менеджмент – створення та просування нових брендів, управління життєвим циклом продукту.
✔ Трейд-маркетинг – організація акцій, програми лояльності, співпраця з торговими мережами.
✔ POSM та мерчандайзинг – розробка рекламних матеріалів для торгових точок, контроль дотримання
стандартів мерчандайзингу.
✔ Медіапланування – стратегічне управління бюджетами, взаємодія з медіа та рекламними агентствами.
✔ Digital-маркетинг – управління SMM, SEO, контент-стратегіями, онлайн-просуванням.
✔ Розробка креативів – на базі Canva, Adobe Photoshop, After Effects , ШІ та ін.
✔ Керівництво командами – управління маркетинговими департаментами, побудова ефективної роботи
команд.
Досвід роботи:
Керівник проекту
Креативне бюро "Carpe Diem" | Травень 2024 – теперішній час
� Надання маркетингових і супутніх послуг (Biblioteque de parfum, Equilibre&Instinct, Kong, Boseco,
Octenisept, Vechir Telecom, Gera, PRO.Menu, ets.):
• Аналіз ринку, прогнозування тенденцій.
• Створення маркетингових стратегій і плану їх просування.
• Розробка маркетингових бюджетів
• Управління підрозділами з онлайн та офлайн просування: SMM, SEO, SERM, PR.
• Організація і проведення івентів.
Керівник з маркетингу
ТОВ "Контейнери України" | B2B | Березень 2022 – Травень 2024
� Результати:
• Оптимізувала маркетинговий бюджет, що призвело до зростання рентабельності на 25%.
• Впровадила нову стратегію онлайн-просування, що збільшила охоплення на 40%.
� Обов’язки:
• Аналіз ринку, прогнозування тенденцій, формування маркетингової стратегії.
• Контроль маркетингового бюджету, аналітика ефективності рекламних кампаній.
• Управління онлайн та офлайн маркетингом: SMM, SEO, SERM, PR.
• Організація участі у виставках, конференціях, галузевих заходах.
Бренд-менеджер
HAGER EURASIA | B2B, B2C | Липень 2015 – Січень 2022
Стоматологічне обладнання, витратні матеріали, косметика для зубів та ін.
Бренди: Hager&Werken, miradent®, Bambach®
� Результати:
• Запустила 4 нові брендові сайти та налаштувала рооту SEO, що збільшило трафік на 60%.
• Впровадила стратегію online та offline комунікації із ЦА, що дозволило збільшити продажі на 30%.
� Обов’язки:
• Формування маркетингової стратегії для ринків СНД.
• Управління маркетинговою командою: SMM, SEO спеціалісти, дизайнери, копірайтери, тощо.
• Розробка й проведення програм і акцій для партнерів і кінцевих споживачів, створення маркетингових
матеріалів, контроль їх якості на сторонніх майданчиках, тощо
• Допомога й координація партнерів в розробці акцій для спеціалістів та кінцевого споживача
• Організація участі у спеціалізованих виставках, конференціях, тощо.
Бренд-менеджер
ВАТ "ВІВО-ХЕЛСВЕЙ" | FMCG | Травень 2013 – Липень 2015
Закваски для приготування кисломолочних продуктів в домашніх умовах
� Результати:
• Розробила і впровадила стратегію виведення ТМ VIVO і просування на ринок України
• Впровадила нові акційні програми, що підвищили продажі на 45%.
� Обов’язки:
• Впровадження маркетингових досліджень (фокус-групи, опитування).
• Організація трейд-маркетингових заходів (промоакції, семплінги, програми лояльності).
• Розробка та реалізація digital-кампаній, робота з підрядниками.
• Моніторинг цільового ринку й конкурентного середовища, прогнозування й планування дій з просування
бренду та створення попиту на нові продукти, впровадження дій, висновки.
• Розробка й проведення національних і локальних акцій для кінцевого споживача, партнерів та для
торгового персоналу (трейд-маркетинг, семплінги, онлайн/офлайн заохочування, навчальні процеси та
ін.)
• Просування бренду в on-line та off-line ресурсах, створення контенту, координація підрядників
• Формування маркетингового бюджету, розпорядження й контроль його ефективного використання
• Створення та проведення тренінгів з продукту для торгівельних представників дистрибуторів,
мерчандайзерів, фармацевтів, консультантів, промоутерів, тощо
• Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях та ін.
Бренд-менеджер
ВАТ "Трансатлантик Україна" | FMCG | Лютий 2010 – Травень 2013
Косметична продукція
� Результати:
• Вивела на ринок України Himalaya Herbals з нуля, забезпечивши впізнаваність на рівні 80%.
• Організувала 35+ маркетингових активностей за період роботи.
� Обов’язки:
• Розробка ATL, BTL, PR-кампаній, адаптація продуктів під ринок України.
• Співпраця з мережами, контроль трейд-маркетингових активностей.
• Управління бюджетами, контроль ефективності просування.
• Комунікації зі ЗМІ, медіапланування та ін.
• Адаптація етикеток/пакування продуктів та розробка візуального стилю комунікацій для країн
колишнього СНД.
• Визначення та розширення сегментів ринку та каналів збуту, аналіз динаміки продажу
• Планування об'єму закупівлі та продажу за SKU
• Створення та проведення тренінгів з продукту для торгівельних представників дистриб’юторів,
мерчендайзерів, фармацевтів, консультантів, промоутерів, тощо
Бренд-менеджер
ЗАО «Ельфа» | FMCG | Вересень 2007 – Січень 2010
Косметична продукція
� Результати:
• Запустила 4 нових бренди (Sun Energy, Cool Men, Dermaglin, Salon), які успішно зайняли свою нішу.
• Реалізувала рекламні кампанії, що збільшили продажі брендів на 35-50%.
• Отримала нагороду бренду Sun Energy «Фаворит Успіху»
� Обов’язки:
• Створення нових продуктів і розробка стратегій їх просування.
• Аналіз ринку, визначення ЦА, конкурентного середовища.
• Формування маркетингового бюджету та контроль його використання.
• Планування виробництва та продажів.
• Організація рекламних кампаній, розробка акцій, співпраця зі ЗМІ.
• Навчання представників відділу продажу, мерчандайзерів, промоутерів.
Освіта
� Східно-Європейський Університет | Менеджмент організацій | Економіст (магістр)
Додаткова освіта та сертифікації
� Digital Marketing (Варшавська школа економіки. Інститут Управління Цінністю. 2024)
� SOCIAL MEDIA WRITING (Деніс Каплунов, 2022)
� Як відбудувати системний маркетинг (Цитрус, 2016)
� Інтернет-маркетинг, SEO оптимізація (Web Promo Expert, 2015)
� Ефективний PR (Київ, 2013)
� Програма підвищення кваліфікації “Маркетинг” (Черкаський державний технологічний університет, 2012)
Технічні навички
� MS Office (Excel, PowerPoint, Word), Google Analytics, Google Ads
� Adobe Photoshop, After Effects, AI-технології (GPT, Midjourney та ін.)
� SMM, SEO, контент-маркетинг, медіапланування, організація івентів
Мови
🇺🇺🇺🇺 Українська – рідна, 🇷🇷🇷🇷 Російська – вільно, 🇬🇬🇬🇬 Англійська – B1
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Художник, Дизайнер-графік, Живописець, еще 4 должности
Киев, Одесса, еще 2 города
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Художник, фрілансер, 16 лет
Рассматривает должности: Керівник з маркетингу, Маркетолог, Маркетинговий директор, еще 7 должностей
Днепр, Киев, еще 4 города
Радченко Алла � м. Одеса � � � Експерт у сфері маркетингу з 18+ роками досвіду у FMCG, B2B та B2C. Спеціалізуюсь на розробці маркетингових стратегій, бренд-менеджменті, трейд- маркетингу, адаптації...
Рассматривает должности: Маркетолог, Менеджер по роботі з маркетплейсами, Контент-менеджер, еще 7 должностей
Днепр, Киев, еще 4 города
Радченко Алла � м. Одеса � � � Експерт у сфері маркетингу з 18+ роками досвіду у FMCG, B2B та B2C. Спеціалізуюсь на розробці маркетингових стратегій, бренд-менеджменті, трейд- маркетингу, адаптації...
Рассматривает должности: Креативний директор, Інтернет-маркетолог, Адміністратор інтернет-магазину, еще 5 должностей
Днепр, Киев, еще 4 города
Радченко Алла � м. Одеса � � � Експерт у сфері маркетингу з 18+ роками досвіду у FMCG, B2B та B2C. Спеціалізуюсь на розробці маркетингових стратегій, бренд-менеджменті, трейд- маркетингу, адаптації...
Похожие кандидаты
-
Маркетолог
Удаленно -
Junior, Trainee digital marketing manager
Днепр, Удаленно -
Маркетолог
10000 грн, Киев, Удаленно -
Маркетолог
Киев, Удаленно -
Асистент з маркетингу
Удаленно -
Маркетолог
Киев