Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 Файл

Алла

Бренд-менеджер

Возраст:
38 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев, Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Радченко Алла
м. Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Компетенції

• ATL, BTL, PR
• Аналіз цільових та сумісних ринків, розробка та впровадження маркетингових стратегій
брендів/продуктів компаній
• Організація проведення якісних і кількісних маркетингових досліджень (консалтингові
компанії/внутрішні ресурси: статистичні дані, опитування, фокус-групи та ін.)
• Формування маркетингового бюджету, розпорядження та контроль використання з максимальною
ефективністю
• Визначення сегментів ринку й каналів збуту, аналіз динаміки продажу
• Координація online та offline просування: ТЗ для виконавців, управління, контроль виконання (SMM,
SEO, копірайтери, дизайнери, тощо).
• Організація дистанційної роботи проектів: формування команди дистанційних спеціалістів, ТЗ,
кураторство, контроль результатів
• Медіа планування, робота зі ЗМІ
• Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях, тощо (online та offline), в тому числі
організація фестивалів брендів
• Координація діяльності зовнішніх постачальників маркетингових та рекламних послуг
• Створення та проведення тренінгів з продукту та продажу для промоутерів, фармацевтів, торгових
представників, консультантів та ін.
• Google Analytics, Google ADS, MS Office, Adobe Photoshop, After Effects, ШІ (GPT, Midjuorney та ін.)

Портфоліо ►посилання

Досвід роботи:

Керівник з маркетингу. Листопад 2023 - по сьогодні
ПП "Октеніфарм", м. Київ, фармацевтична компанія
• Моніторинг цільового ринку, аналіз попереднього досвіду та розробка оптимальної стратегії
просування ТМ Октенісепт
• Створення бренд-буку для українського ринку на базі мануалу виробника
• Аналіз і визначення каналів просування продукту (фармагрегатори, соціальні/цільові медіа та ін.).
Стратегія просування у визначених каналах
• Формування маркетингового бюджету
• Аналіз і оцінка сайту, внесення змін у структуру і контент з метою покращення ефективності: ТЗ
виконавцям, створення контенту, тощо
• Робота з інфлюенсерами, лідерами суспільної думки, тощо.

Директор з маркетингу. Березень 2022 - серпень 2023
ТОВ Контейнери України, м. Одеса. Морські контейнери: оптова торгівля, оренда, лізинг
• Моніторинг цільового ринку та суміжних галузей. Прогнози, планування дій з просування брендів
компанії
• Формування маркетингового бюджету, контроль й розпорядження
• Формування стратегії та координація online та offline просування: робота з профільними ЗМІ, медіа
планування, SERM, SMM, SEO та ін.
• Організація участі у профільних виставках, online та offline конференціях, тощо

Бренд-менеджер. Липень 2015 - січень 2022
HAGER EURASIA, віддалено. Стоматологічне обладнання, витратні матеріали, косметика для зубів
та ін.
• Розробка й впровадження стратегій маркетингового просування брендів для ринку країн колишнього
СНД: Hager&Werken, miradent®, Bambach® у В2В та В2С сегментах
• Формування, організація та контроль дистанційної роботи команди з виконання проектів компанії
• Розробка структур й наповнення сайтів брендів (ТЗ виконавцям, початкове SEO, ТЗ SEO спеціалістам)
– створено 4 сайти
• Розробка стратегії online та offline комунікації із ЦА брендів (SMM, агрегатори, групи, форуми та ін.
актуальні канали онлайн просування
• Розробка й проведення програм і акцій для партнерів, створення маркетингових матеріалів, контроль їх
якості на сторонніх майданчиках, тощо
• Допомога й координація партнерів в розробці акцій для спеціалістів та кінцевого споживача
• Організація участі у спеціалізованих виставках, конференціях, тощо.

Бренд-менеджер. Травень 2013 - липень 2015
ВАТ "ВІВО-ХЕЛСВЕЙ", м. Київ (Закваски для приготування кисломолочних продуктів в
домашніх умовах)
• Розробка стратегії просування ТМ VIVO та її впровадження
• Організація проведення маркетингових досліджень (опитування, фокус-групи та ін.)
• Моніторинг цільового ринку й конкурентного середовища, прогнозування й планування дій з
просування бренду та створення попиту на нові продукти, впровадження дій, висновки.
• Розробка й проведення національних і локальних акцій для кінцевого споживача, партнерів та для
торгового персоналу (трейд-маркетинг, семплінги, онлайн/офлайн заохочування, навчальні
процеси та ін.)
• Просування бренду в on-line та off-line ресурсах, створення контенту, координація підрядників
• Формування маркетингового бюджету, розпорядження й контроль його ефективного використання
• Аналіз динаміки продажу по сегментам ринку й каналам збуту
• Планування об'єму виробництва та продажу за SKU
• Кураторство представників відділу продажу з продукції. Створення та проведення тренінгів з
продукту для торгівельних представників дистрибуторів, мерчандайзерів, фармацевтів,
консультантів, промоутерів, тощо
• Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях та ін.

Бренд-менеджер Лютий 2010 - Травень 2013
ВАТ «Трансатлантик Україна» м. Київ (Косметична продукція)
• Розробка стратегії просування ТМ Himalaya Herbals та її впровадження. Введення у ринок України
з нуля.
• Моніторинг цільового ринку й конкурентного середовища, прогнозування й планування дій з
просування бренду, впровадження дій, контроль результатів.
• Розробка й впровадження стратегій маркетингового просування бренду в on-line та off-line
ресурсах, створення контенту.
• Комунікації зі ЗМІ, медіапланування та ін.
• Адаптація етикеток/пакування продуктів та розробка візуального стилю комунікацій для країн
колишнього СНД.
• Формування маркетингового бюджету, розпорядження й контроль його ефективного використання
• Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях та ін.
• Визначення та розширення сегментів ринку та каналів збуту, аналіз динаміки продажу
• Планування об'єму закупівлі та продажу за SKU
• Кураторство представників відділу продажу з продукції. Створення та проведення тренінгів з
продукту для торгівельних представників дистриб’юторів, мерчендайзерів, фармацевтів,
консультантів, промоутерів, тощо
• Розробка, здійснення й контроль BTL , ATL, івентів та ін.

Бренд-менеджер Вересень 2008 - Січень 2010
ЗАО «Ельфа» м. Київ, (Косметична продукція)
• Створення нових продуктів та брендів (Sun Energy, Cool Men, Dermaglin, Salon), розробка стратегій
їх просування та впровадження дій
• Аналітика (ринку, ЦА, конкурентів, продажу та ін.)
• Формування маркетингового бюджету й розпорядження
• Планування об'єму виробництва й продажу
• Проведення рекламних компаній, створення акцій, тощо
• Тренування представників відділу продажу, промоутерів, тощо
• Комунікація зі ЗМІ, медіапланування, тощо

Бренд-менеджер Липень 2005 - Серпень 2008
ВАТ «Міжнародна Косметична Група» м. Київ (Професійна косметологічна продукція та
обладнання)
• Розробка стратегії просування продукту на ринок України "з нуля" та повне здійснення (РК
презентації, PR-акції, виставки, тощо).
• Проведення тематичних семінарів. Організація роботи учбового центру.
• Аналіз ринку, конкурентів, тощо

Освіта: Східно-Європейський Університет, Менеджмент організацій. Економіст

Володіння мовами:
• Англійська – В1
• Українська
• Російська

Курси, тренінги, сертифікати:

• SEO оптимізація. WebPromoExpert (Київ), 2015 Основні принципи інтернет-просування
• Ефективний PR, або як написати текст, що продає (Київ), 2013 Психологічні прийоми в написанні
текстів
• Ефективні перемовини: стратегія Win-Win (Київ), 2010 Техніки перемовин
• Ефективна робота з клієнтами (Київ) 2010

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: