Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 ноября 2023

Володимир

Бухгалтер (обслуговування ФОП), 3 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Академія державної податкової служби України

Облік і аудит, Ірпінь
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)

Знания и навыки

Електронний кабінет платника податків M.E.Doc 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Арт-Звіт Електронна звітність Вчасно Інтернет-банкінг Ведення звітності - підготовка фінансової та податкової звітності; - ведення ФОП (загальна система та єдиний податок 1-3 групи); - реєстрація, ліквідація, внесення змін до ФОП; - реєстрація, розблокування податкових накладних; - постановка бухгалтерського та податкового обліку з «0»; - нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, мат доп; - облік касових операцій, РРО, ПРРО, реєстрація ПРРО; - облік операцій зовнішньоекономічної діяльності; - облік розрахунку з покупцями та постачальниками; - облік розрахунку з підзвітними особами; - облік операцій по розрахункового рахунку; - облік основних засобів та товарно матеріальних цінностей;

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Бухгалтер ФОП
з 01.2011 по поточну. час
ФОП, Київ (ІТ, послуги, оптова торгівля, роздрібна торгівля, різне). Ведення обліку ФОП загальна система, ПДВ, акциз, єдиний податок 2, з групи у т.ч. із найманими працівниками.

Пропоную повний супровід ФОП. Допомога-супровід з відкриття/закриття ФОП з подальшим супроводом або без. Разова допомога зі здачі звітів, оплати податків, пошуку реквізитів, КВЕДів тощо. Оплата договірна від 1000 грн.

- заповнення книг доходів;
- підготовка та здача декларацій;
- нарахування та видача з/п (готівка, ЗП проект);
- складання та здавання звітності з з/п;
- аудит стану розрахунку із бюджетом;
- кадровий облік;
- інтернет банкінг;
- Організація впровадження РРО (ПРРО);
- Інформаційно-консультаційна підтримка.

Актуальна робота поза офісом (з відвідуванням офісу в міру необхідності)
Гарантую повну конфіденційність, порядність, старанність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: