Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 мая 2024 PRO

Яна

HR-аналітик

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Кременчуг
Готов работать:
Киев, Кременчуг, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 05.2023 по наст. время (1 год)
ДП "Ліси України", Київ (Лісова промисловість, лісообробка)

•Аналіз бюджету у напрямку навчання персоналу;
•Обробка та аналіз даних, формування HR-аналітики по проєктам;
•Формування презентацій (звітні, навчальні, по проєктам);
•Автоматизація звітності по персоналу;
•Адміністрування проєкту кадрового резерву (~1 300 резервістів для чисельності 31 000 чол.);
•Проведення інтерв’ю за компетенціями;
•Організація та проведення тестування співробітників підприємства;
•Розробка положень та регламентуючих документів;
•Адміністрування навчальної платформи на базі платформи LMS Collaborator;
•Адміністрування процесів документообігу з навчання персоналу.

Заступник директора з управління персоналом

с 06.2022 по 05.2023 (11 месяцев)
ТОВ "Гранд-Молпродукт", Полтава (Харчова промисловість)

•Розвиток системи звітності, HR-аналітики (аналіз з/п від об’ємів виробництва, плинність кадрів, тощо);
•Адміністрування процесу постановки цілей KPI для співробітників підприємства (щомісяця);
•Формування бюджету на навчання та підбір персоналу;
•Організація роботи з навчання персоналу, створення «Бази знань»;
•Оптимізація внутрішніх HR-процесів;
•Розробка регламентуючих документів;
•Підтримка лояльності та залученості персоналу;
•Підбір та адаптація персоналу: розробка програм адаптації, відстеження виконання.

Провідний менеджер з персоналу

с 12.2019 по 05.2022 (2 года 5 месяцев)
ДП "Ілліч-Агро Донбас" (Harveast Holding), Маріуполь (Сільське господарство, агробізнес)

•Адміністрування процесу постановки річних цілей KPI для співробітників підприємства;
•Автоматизація звітності, розробка інструкцій, формування презентацій (звітні, навчальні, по проєктами);
•Адміністрування проєктів по розвитку персоналу;
•Формування щомісячного бюджету на навчання та розвиток персоналу;
•Адміністрування навчальної платформи LMS Collaborator;
•Адаптація персоналу: розробка програм адаптації, контроль виконання;
•Рекрутинг, ведення бази кандидатів в E-Staff, формування звітності;
•Навчання персоналу: виявлення потреби, планування навчальних заходів, вибір методів навчання;
•Адміністрування процесів документообігу процесу навчання персоналу;
•Організація та проведення тестування співробітників підприємства;
•Виконання обов'язків керівника відділу.

Головний спеціаліст відділу управління проектами та операційних покращень

с 07.2016 по 12.2019 (3 года 5 месяцев)
Маріупольська міська рада, Маріуполь (Державні організації)

•Участь у розробці та проведенні аудиту техніко-економічних обґрунтувань проектів, їх пріоритетності з точки зору ефективності;
•Участь у проектах трансформації комунальних підприємств міста;
•Аналіз розрахунків необхідних ресурсів, кошторису та бюджету проектів;
•Участь в оцінці плану та обліку ризиків проектів;
•Складання графіків виконаних робіт, контроль якості та строків виконання;
•Участь у аналізі організації зв'язків та відносин між елементами проекту;
•Координування надання необхідної інформації в обумовлений термін усім учасникам проекту;
•Підготовка відповідних інформаційно-аналітичних матеріалів проектів, у тому числі презентації проектів та графіків їх реалізації;
•Виконання обов'язків керівника відділу.

Спеціаліст відділу оцінки та кар'єрного планування

с 03.2015 по 06.2016 (1 год 3 месяца)
Метінвест - ПАТ ММК ім.Ілліча, Маріуполь (Металургійна промисловість, металообробка)

•Організація та проведення щорічної оцінки персоналу (~17500чол.);
•Організація та проведення assessment-центрів;
•Організація та проведення програм з розвитку;
•Формування кар'єрних маршрутів;
•Формування кадрового резерву підприємства;
•Організація та проведення навчання за новими програмами;
•Адміністрування проєктів ("Молодий лідер Метінвесту", "Школа-ВНЗ-Комбінат") ;
•Виконання обов'язків керівника відділу.

Інженер з підготовки кадрів

с 01.2012 по 03.2015 (3 года 2 месяца)
Метінвест - ПАТ ММК ім.Ілліча, Маріуполь (Металургійна промисловість, металообробка)

•Підвищення кваліфікації спеціалістів та робочих кадрів підприємства;
•Проведення навчання комп'ютерним програмам пакету Microsoft Office: Excel, Word, Power Point, Outlook;
•Формування звітності за підсумками навчання;
•Внесення інформації до корпоративної бази з пройденого навчання працівниками підприємства.

Образование

Приазовський Державний Техничний Університет

Автоматизоване управління технологічними процесами, Маріуполь
Высшее, с 2007 по 2011 (4 года)

Спеціаліст

Дополнительное образование и сертификаты

Power BI для бізнес-користувачів

2024, 3 міс.

Power BI сервіс та моделювання

2024, 6 міс. (в процесі закінчення курсу)

Excel Advanced: просунуті інструменти

2023, 6 міс.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook 1С:Предприятие MS Visio MS Power BI Комунікабельність Аналіз великих масивів Консолідація даних Уважність до деталей Проведення презентацій Keynote Аналітичне мислення Складання аналітичних звітів Створення презентацій Power Query Power Pivot

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Ключова інформація
1. Досвід роботи у сфері HR:
•Адміністрування процесу постановки / закриття КРІ (місяць/квартал/рік) для співробітників підприємства;
•Ведення HR-аналітики (аналіз з/п та в залежності від об’ємів виробництва, плинність кадрів, тощо);
•Автоматизація звітності (створення у Excel автоматичної бази працівників, що пройшли навчання для подальшого відслідковування та планування; автоматизація звітів по проєктам);
•Організація та проведення щорічної оцінки персоналу (~17 500чол.);
•Формування кадрового резерву підприємства (~1 300 резервістів для чисельності 31 000 чол.);
•Супровід проєктів та програм розвитку персоналу;
•Розробка регламентуючих документів;
•Організація та проведення навчання персоналу, assessment центрів;
•Підбір та адаптація персоналу.
2. Аналітичні можливості:
•Робота з великими масивами інформації (MS Excel, PowerQuery, PowerPivot);
•Консолідація даних та подальше формування аналітичних звітів / діаграм / зведених таблиць;
•Формування та візуалізація аналітичної звітності (MS Excel, MS PowerBI) та розробка звітних презентацій (MS PowerPoint);
•Уважність до деталей, бачу взаємозв'язок між даними;
•Автоматизація звітності в MS Excel.
3. Інші навички:
•Професійний користувач MS Office: Excel, PowerPoint, Visio, Teams, Word, Outlook;
•Наявність сертифікату по курсу "MS Excel Advanced: поглиблені інструменти";
•Наявність сертифікату по курсу "MS PowerBI для бізнес користувачів";
•В процесі завершення курсу "MS PowerBI: сервіс та моделювання даних";
•Високий рівень розробки та формування презентацій "з нуля" у MS PowerPoint та Keynote (звітні, навчальні, по проєктам), дизайнерські навички;
•Навички проведення презентацій та публічних виступів;
•Досвід ведення проєктів щодо підвищення операційної ефективності;
•Навички роботи 1С Підприємство 8.3;
•Навички безпосереднього навчання персоналу.

Приклади дашбордів:
https://drive.google.com/file/d/1Oo4WWYgs9WD8yrXMGS85zpfQ84WpfE2h/view?usp=sharing

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: