Яна
HR-аналітик
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город проживания:
- Кременчуг
- Готов работать:
- Киев, Кременчуг, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8348087
Опыт работы
Менеджер з персоналу
с 05.2023 по наст. время
(1 год)
ДП "Ліси України", Київ (Лісова промисловість, лісообробка)
•Аналіз бюджету у напрямку навчання персоналу;
•Обробка та аналіз даних, формування HR-аналітики по проєктам;
•Формування презентацій (звітні, навчальні, по проєктам);
•Автоматизація звітності по персоналу;
•Адміністрування проєкту кадрового резерву (~1 300 резервістів для чисельності 31 000 чол.);
•Проведення інтерв’ю за компетенціями;
•Організація та проведення тестування співробітників підприємства;
•Розробка положень та регламентуючих документів;
•Адміністрування навчальної платформи на базі платформи LMS Collaborator;
•Адміністрування процесів документообігу з навчання персоналу.
Заступник директора з управління персоналом
с 06.2022 по 05.2023
(11 месяцев)
ТОВ "Гранд-Молпродукт", Полтава (Харчова промисловість)
•Розвиток системи звітності, HR-аналітики (аналіз з/п від об’ємів виробництва, плинність кадрів, тощо);
•Адміністрування процесу постановки цілей KPI для співробітників підприємства (щомісяця);
•Формування бюджету на навчання та підбір персоналу;
•Організація роботи з навчання персоналу, створення «Бази знань»;
•Оптимізація внутрішніх HR-процесів;
•Розробка регламентуючих документів;
•Підтримка лояльності та залученості персоналу;
•Підбір та адаптація персоналу: розробка програм адаптації, відстеження виконання.
Провідний менеджер з персоналу
с 12.2019 по 05.2022
(2 года 5 месяцев)
ДП "Ілліч-Агро Донбас" (Harveast Holding), Маріуполь (Сільське господарство, агробізнес)
•Адміністрування процесу постановки річних цілей KPI для співробітників підприємства;
•Автоматизація звітності, розробка інструкцій, формування презентацій (звітні, навчальні, по проєктами);
•Адміністрування проєктів по розвитку персоналу;
•Формування щомісячного бюджету на навчання та розвиток персоналу;
•Адміністрування навчальної платформи LMS Collaborator;
•Адаптація персоналу: розробка програм адаптації, контроль виконання;
•Рекрутинг, ведення бази кандидатів в E-Staff, формування звітності;
•Навчання персоналу: виявлення потреби, планування навчальних заходів, вибір методів навчання;
•Адміністрування процесів документообігу процесу навчання персоналу;
•Організація та проведення тестування співробітників підприємства;
•Виконання обов'язків керівника відділу.
Головний спеціаліст відділу управління проектами та операційних покращень
с 07.2016 по 12.2019
(3 года 5 месяцев)
Маріупольська міська рада, Маріуполь (Державні організації)
•Участь у розробці та проведенні аудиту техніко-економічних обґрунтувань проектів, їх пріоритетності з точки зору ефективності;
•Участь у проектах трансформації комунальних підприємств міста;
•Аналіз розрахунків необхідних ресурсів, кошторису та бюджету проектів;
•Участь в оцінці плану та обліку ризиків проектів;
•Складання графіків виконаних робіт, контроль якості та строків виконання;
•Участь у аналізі організації зв'язків та відносин між елементами проекту;
•Координування надання необхідної інформації в обумовлений термін усім учасникам проекту;
•Підготовка відповідних інформаційно-аналітичних матеріалів проектів, у тому числі презентації проектів та графіків їх реалізації;
•Виконання обов'язків керівника відділу.
Спеціаліст відділу оцінки та кар'єрного планування
с 03.2015 по 06.2016
(1 год 3 месяца)
Метінвест - ПАТ ММК ім.Ілліча, Маріуполь (Металургійна промисловість, металообробка)
•Організація та проведення щорічної оцінки персоналу (~17500чол.);
•Організація та проведення assessment-центрів;
•Організація та проведення програм з розвитку;
•Формування кар'єрних маршрутів;
•Формування кадрового резерву підприємства;
•Організація та проведення навчання за новими програмами;
•Адміністрування проєктів ("Молодий лідер Метінвесту", "Школа-ВНЗ-Комбінат") ;
•Виконання обов'язків керівника відділу.
Інженер з підготовки кадрів
с 01.2012 по 03.2015
(3 года 2 месяца)
Метінвест - ПАТ ММК ім.Ілліча, Маріуполь (Металургійна промисловість, металообробка)
•Підвищення кваліфікації спеціалістів та робочих кадрів підприємства;
•Проведення навчання комп'ютерним програмам пакету Microsoft Office: Excel, Word, Power Point, Outlook;
•Формування звітності за підсумками навчання;
•Внесення інформації до корпоративної бази з пройденого навчання працівниками підприємства.
Образование
Приазовський Державний Техничний Університет
Автоматизоване управління технологічними процесами, Маріуполь
Высшее, с 2007 по 2011 (4 года)
Спеціаліст
Дополнительное образование и сертификаты
Power BI для бізнес-користувачів
2024, 3 міс.
Power BI сервіс та моделювання
2024, 6 міс. (в процесі закінчення курсу)
Excel Advanced: просунуті інструменти
2023, 6 міс.
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Ключова інформація
1. Досвід роботи у сфері HR:
•Адміністрування процесу постановки / закриття КРІ (місяць/квартал/рік) для співробітників підприємства;
•Ведення HR-аналітики (аналіз з/п та в залежності від об’ємів виробництва, плинність кадрів, тощо);
•Автоматизація звітності (створення у Excel автоматичної бази працівників, що пройшли навчання для подальшого відслідковування та планування; автоматизація звітів по проєктам);
•Організація та проведення щорічної оцінки персоналу (~17 500чол.);
•Формування кадрового резерву підприємства (~1 300 резервістів для чисельності 31 000 чол.);
•Супровід проєктів та програм розвитку персоналу;
•Розробка регламентуючих документів;
•Організація та проведення навчання персоналу, assessment центрів;
•Підбір та адаптація персоналу.
2. Аналітичні можливості:
•Робота з великими масивами інформації (MS Excel, PowerQuery, PowerPivot);
•Консолідація даних та подальше формування аналітичних звітів / діаграм / зведених таблиць;
•Формування та візуалізація аналітичної звітності (MS Excel, MS PowerBI) та розробка звітних презентацій (MS PowerPoint);
•Уважність до деталей, бачу взаємозв'язок між даними;
•Автоматизація звітності в MS Excel.
3. Інші навички:
•Професійний користувач MS Office: Excel, PowerPoint, Visio, Teams, Word, Outlook;
•Наявність сертифікату по курсу "MS Excel Advanced: поглиблені інструменти";
•Наявність сертифікату по курсу "MS PowerBI для бізнес користувачів";
•В процесі завершення курсу "MS PowerBI: сервіс та моделювання даних";
•Високий рівень розробки та формування презентацій "з нуля" у MS PowerPoint та Keynote (звітні, навчальні, по проєктам), дизайнерські навички;
•Навички проведення презентацій та публічних виступів;
•Досвід ведення проєктів щодо підвищення операційної ефективності;
•Навички роботи 1С Підприємство 8.3;
•Навички безпосереднього навчання персоналу.
Приклади дашбордів:
https://drive.google.com/file/d/1Oo4WWYgs9WD8yrXMGS85zpfQ84WpfE2h/view?usp=sharing
Похожие кандидаты
Аналітик баз даних (HR), їх тестування
Удаленно
Manager, analyst (HR, training)
Удаленно
Аналітик, HR, бізнес-асистент, логіст, податковий консультант
Киев
Аналітик, менеджер з продуктів, рекрутер (HR, тех. підтримка)
Ивано-Франковск, Надворная, Удаленно