Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 мая 2023 Файл

Даша

Customer support representative

Возраст:
22 года
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

https://www.linkedin.com/feed/
Molnar
Customer Support
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Daria
Representive [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Experience Customer Support Representive Wirex FinTech company

June 2022 - November 2022
Provide first-line of customer support in a timely manner via tickets.

Collaborate with the back-end and compliance teams.

Staying up-to-date with all the product-related news.

Highly skilled in working with personal and other sensitive information.

Process refunds.

Create tasks and report bugs in Jira.

Technologies/services used:

Helpdesk

Jira

Confluence

Mircosoft Teams

Customer Support Representive Simple Home Store

September 2020 - June 2021
Provide superior customer service, and greet and assist customers.

Make reshipments and refunds.

Controlling and double-checking transactions.

Identify the needs of the customer and assist them if requested.

Receive and process packages for courier shipments.

Provide excellent customer service to customers in-store, over the
phone, and online.

Skills Ability to work under pressure.

Analytical mindset and learning ability.

Patience and courtesy towards customers.

Ability to learn and gain new experience.

Organized and responsible.

Dedicated team player.

Fluent in English, Ukrainian.


Education Uzhgorod National University Bachelor’s degree

September 2018 - 2022

Google UX Design Certificate

June 2021 - February 2022, Online

Completed a rigorous training designed for entry-level job readiness.15
modules included topics like UX research fundamentals, inclusive
design, low-fidelity, and high-fidelity prototypes, and tools like Figma and
Adobe XD. Completed hands-on projects and developed a portfolio
including 3 projects to receive the certificate.

Похожие кандидаты

Customer support representative
Ужгород

Customer support specialist
Ужгород

Агент техпідтримки
Ужгород

Customer service manager
Ужгород

Support manager
Ужгород

Менеджер онлайн-підтримки
Ужгород, Львов, Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: