Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 июля 2022 Файл

Aleksei

Media buyer

Возраст:
26 лет
Город:
Вышгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 14 страниц.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Хто я такий:

✓ 3+ роки в продажах у Facebook & Instagram

✓ 100+ проектів реалізовано

✓ Успішний досвід співпраці з проектами
в США та Європі (12 000-15 000$/міс бюджети)

Мій інстаграм (клікабельно)
By Sasha Tattooing | E-commerce on Shopify

Ніша: Тимчасові татуювання

Гео: США

Бюджет: 300-500$/день (9000 - 15 000$/міс)

Результат: 2000 покупок з загальною цінністю 90 547$

Приклад відео-креативу (клікабельно)
By Sasha Tattooing | E-commerce on Shopify
By Sasha Tattooing | E-commerce on Shopify

Проблема:

⎼ висока вартість за покупку у порівнянні з попередніми періодами
⎼ неможливість масштабування за таких показників

Вирішення:

✓ впроваджена робота з холодною та теплою аудиторіями
(ретаргетинг)

✓ впроваджена повноцінна система відслідковування воронки
продажів + воронка конверсій кожного етапу на шляху клієнта

✓ протестована велика кількість креативів, аудиторій, геолокацій та
визначені найбільш результативні комбінації
By Sasha Tattooing | E-commerce on Shopify

Висновки:

Визначили, що нам вдалось знизити вартість покупки до оптимальної,
але повернути до попередніх показників не було можливим, адже
початкова вартість закупки реклами збільшилась в 4 рази з того періоду,
на який ми орієнтувались.

Завдяки підрахунку усієї “математики” проекту та окупності, ми збільшили
прибуток за рахунок масштабування кампаній та збільшення покупок.

(на зниження вартості ми впливати вже не могли, тому працювали в
сторону кратного збільшення загальної кількості покупок та, відповідно,
прибутку)
Суші Майстер | Мережа Алекса Яновського

Ніша: Міжнародна Доставка Суші (15 країн, 150+ міст)

Гео, за які я ніс відповідальність:

➢ росія (30 довбаних міст)
➢ Угорщина (усі напрямки)

Результат: 2716 покупок по 204,28 руб. за 1 місяць

Приклад креативу: Угорщина (клікабельно)

Приклад креативу: росія (клікабельно)
Суші Майстер | Мережа Алекса Яновського

В роботі була реалізована багатоканальна трафік-система, в якій ми постійно
працювали з 3 сегментами аудиторії:

✓ Холодна аудиторія [ті, хто ще з нами не взаємодіяв]

Щоб був постійний потік нової аудиторії.

✓ Тепла аудиторія [хто з нами вже взаємодіяв, але не купив]

Для якісної комунікації в ретаргетингу та большої кіль-сті покупців, але з
низькими витратами

✓ Клієнти [ті хто вже купував у нас через моб. додаток та сайт]

Для постійного збільшення покупок та прибутку за рахунок додаткових
продажів нашим клієнтам. Тут найменші витрати на залучення покупців.
Суші Майстер | Мережа Алекса Яновського

Виконана робота:

✓ Усі 30 міст згруповані по сегментам для більш ефективної комунікації

✓ Правильний % розподіл рекламного бюджету за 3 видами аудиторій

✓ Публікація рекламних оферів відповідно до графіку (работа с
величезною кіль-стю рекламних кампаній та груп оголошень
одночасно)

✓ Відслідковування KPI по вартості покупок по кожному місту

✓ Оптимізація результатів рекламних кампаній
Суші Майстер | Мережа Алекса Яновського

Результати покупок по 3 аудиторіям у розрізі 1 місяця:

✓ Холодна аудиторія: 616 покупок по 248,27 руб
скріншот з кабінету (клікабельно)

✓ Тепла аудиторія: 1041 покупок по 183,36 руб
скріншот з кабінету (клікабельно)

✓ Клієнти: 1059 покупок по 94,57 руб
скріншот з кабінету (клікабельно)
Interregnum | Клуб підприємців

Ніша: Клуб молодих підприємців

Гео: Київ

Результат від попереднього агентства: 17$/лід

KPI від клієнта: “ліди до 5$ і я буду щасливий”

Результат зі мною: 1,98$/лід

Відео-відгук вже щасливого власника клуба (клікабельно)

Приклад відео-креативу (клікабельно)
Interregnum | Клуб підприємців

Історія проекту:

Спочатку я сам був резидентом цього клубу, власник запропонував вести клуб та
залучати учасників. Клуб закритий, з платними внесками.

Труднощі: вузька аудиторія, вступ тільки для молодих підприємців до 23 років.
При цьому тільки Київ.

Виконана робота:

✓ Прописана стратегія, проаналізована ЦА, визначені основні посили та
комунікація з аудиторією, побудована трафік-система

✓ Розподілили переваги клубу на 3 напрямки: дозвілля, нетворкінг, оточення.
Прописані тексти під кожен напрям.

✓ Пропрацьований сценарій та прописані тексти для відеороликів у 5-6 варіаціях
для 3-ох локацій.

✓ Протестовані посадкові: сайт та квіз (сайт опитувальник)

✓ Визначені найбільш ефективні комбінації: посадкова сторінка-аудиторія-креатив

✓ Створений системний потік заявок на інтерв’ю щодо вступу в клуб
по ідеальній вартості за ліда.
Ruslan Bondarchuk | Особистий блог

Ніша: Дизайн інтер’єру

Гео: Україна

Результат: 2023 підписників по 0,71$

Приклад відео-креативу (клікабельно)
Ruslan Bondarchuk | Особистий блог

Вели у Руслана одразу 2 проекти:
комерційний акаунт и особистий блог

Мета: залучення цільової аудиторії, підписників. Важливо підкреслити, що
підписники в цій ніші - це потенційні клієнти у майбутньому.

Складність проекту:

- не могли використовувати ніякі чек-листи, та інші клік-бейти.
- високий чек на послуги, преміум сегмент, дуже вузька аудиторія.

Виконана робота:

✓ визначені найбільш ефективні комбінації: рекламна ціль - аудиторія -
пост/відео-креатив
✓ прописані тексти та створені відео-креативи для лідогенерації
✓ побудували стабільну трафик-систему, яка системно дає потік цільової
аудиторії для подальшого прогріву в акаунті.
Level | Меблі преміум-класу

Ніша: Меблі преміум-класу під ключ

Гео: Київ

Цінова категорія: від 1000$ за погонний метр

Результат: 661 цільовий запит за 7 міс. співпраці

Приклад відео-креативу (клікабельно)
Level | Меблі преміум-класу
✓ 1 Глибокий аналіз ніші та конкурентів

(чи використовують рекламу, яку саме рекламу використовують, які креативи, скільки
витрачають на рекламу, тексти та комунікації, які фішки та позиціонування, в якому стані
інстаграм та фейсбук акаунти)

✓ 2 Дуже ретельний брифінг з клієнтом на предмет цільової аудиторії

(хто покупці, який сегмент та цінова політика, де купують і під які потреби, як відбувається
весь процес покупки, придбання та реалізації, які етапи комунікації від першого дотику
клієнта з брендом до оплати, хто і як з клієнтом спілкуються на кожному етапі, де є «вузькі
місця» та які треба прийняти рішення для оптимізації)

✓ 3 Прописали позиціонування в інстаграм вказуючи наші найважливіші переваги для
клієнта.

Зафіксували головні «тригери» в усій комунікації яку транслюємо до кінцевого споживача.
Level | Меблі преміум-класу

✓ 4 Розробили 4-ох рівневу мапу-стратегію просування бренду де відобразили
трафік-систему залучення клієнтів. Сформували ряд гіпотез щодо креативів та
комунікації з аудиторією.

Ця стратегія передбачала 4 рівні дотику з клієнтом для найбільш ефективної комунікації з
ним.

Після того як клієнт перший раз бачив нашу рекламу, йому по чергово показувались різні
публікації з нашими роботами (фото відео контент) на протязі всього місяця.

Таким чином аудиторія була в інформаційному полі нашого бренду та врешті-решт з
великою вірогідністю зверталася за нашими послугами.

✓ 5 Реалізували цю трафік систему в рекламному кабінеті фейсбук.

В результаті цього - створили постійний потік запитів на розрахунок вартості в інстаграм та
телеграм аккаунтах (до менеджерів).
Level | Меблі преміум-класу

✓ 6 Працюємо з клієнтом 7+ місяців, з кожним місяцем ми робимо:

✓ аналіз цифр та ключових показників реклами за Кожен день та
оптимізація/перезапуски у разі необхідності

✓ щомісячні звіти, оптимізація

✓ фіксуємо кількість цільових повідомлень в інстаграм, кількість людей які звернулися
на прорахунок та кількість людей які замовили проект

✓ спілкуємось з клієнтом та беремо зворотній зв’язок щодо аудиторії яка надходить

✓ формуємо та тестуємо нові гипотези, ідеї для просування

✓ усі ці дані фіксуються в спільній ексель таблиці до якої кожен має доступ та може
переглянути її в будь-якому місці в реальному часі.
Зв’язок зі мною:

➢ Інстаграм (клікабельно)

➢ Телеграм (клікабельно)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (вайбер, вотсапп)
Олексій Даневський

Другие резюме этого кандидата

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: