- PRO
Дар'я
Офіс-менеджер, помічник керівника
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, помічник керівника, Адміністратор, Програмний менеджер, Менеджер з обліку, Фахівець з закупівель, Оператор 1C
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 29 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8367976/
Опыт работы
Асистент керівника
с 12.2023 по наст. время
(1 год 8 месяцев)
Хімлаборреактив (HLR), Бровари (Сільське господарство, агробізнес)
-Повний супровід та опрацювання електронного документообігу ключових клієнтів
- Обробка вхідної та вихідної кореспондерції
- Підготовка звідності для керівника в розрізі місяця/тижня чи за нагальним запитом
- Підготовка та опрацювання тердерної документації
- Формування та погодження специфікацій з клієнтами
-Проведення перерахунків по валютним специфікаціям
- Оформлення відряджень керівника
- Допомога менеджерам в підготовці до відрядження
- Виконання офісних задач за запитом менеджерів які працюють віддалено
- Заміна менеджера під час відпустки/хвороби (підтримка існуючої бази, заключення угод, проведення продажів, повна підтримка клієнта та вирішення нагальних питань)
- Організація зустрічей
- Робота з документообігом галузевої групи
-Організація роботи та дозвілля галузевої групи
Архіваріус - фахівець з товарного обліку
с 12.2022 по 12.2023
(1 год)
Bussiness Group Logistic https://business-group.com.ua/, Бровари (Транспорт, логістика)
- Внесення до 1С прибуткових накладних;
- Розкладання первинної документації у хронологічному порядку;
- Складання реєстрів щодо перевірки наявності документів помісячно;
- Звірка з контрагентами помісячно, поквартально, за рік;
- Проведення та списання товарів в 1С;
- Перевірка минулих періодів з наявності документів;
- Обмін документами з контрагентами поштою;
- Формування архіву документів після закінчення року;
- Робота з архівами минулих періодів: створення архівів, формування реєстрів в електронному вигляді, перевірка наявності документів;
- Контроль надлишків та постачання товарів на склад;
- Ділове листування з контрагетами.
Адміністратор офісу
с 07.2022 по 06.2023
(11 месяцев)
CAT Cargo Logistics Ukraine, Киев (Транспорт, логістика)
- Ведення архівування первинної документації;
- Оформленна та відправка документації.
- Збір документів в страхову компанію;
- Реєстрація договорів;
- Заповнення заявок, друк матеріалу;
- Обробка робочої пошти;
- Підтримка життєдіяльності офісу.
- Виконання інши доручень керівника.
Менеджер по роботі з корпоративними кліентами (В2В)
с 05.2019 по 06.2022
(3 года 1 месяц)
Воля-Кабель, г. Киев (Телекомунікації, зв'язок)
* Підтримка корпоративних клієнтів В2В.
* Ведення клієнтської бази в Білінговій системі.
* Виявлення потреб клієнтів, просування послуг компанії.
* Обробка вхідних заявок з оформленням робочої документації та ведення реєстру.
* Контроль рівня дебіторської заборгованості.
* Оформлення комерційних пропозицій, робота з первинною документацією договора, рахунки, акти виконаних робіт.
* Оформлення звітності для керівника щодо результатів, ведення боржників, врегулювання питань оплат.
* Клієнтоорієнтованість, комунікабельність, вічливість.
* Пошук нових клієнтів.
* Прийом вхідних та проведення вихідних дзвінки.
* Обробка пошти, СМС та Viber.
* Робота в Білінговій системі та 1С.
* Володіння Microsoft Office Word, Excel, Outlook на рівні впевненого користувача.
Помічник менеджера (касир)
с 01.2019 по 04.2019
(3 месяца)
Colin's, Київ (Роздрібна торгівля)
* Робота з касовим апаратом, платіжним терміналом і комп’ютерними програмами.
* Підготовка магазину і каси до відкриття / закриття зміни.
* Управління персоналом і контроль торгового залу.
* Підготовка і здача інкасації.
* Консультація клієнтів з питань товару.
* Виконання планових показників з продажу і стандартів обслуговування.
* Викладка товару, перевірка асортименту, дотриманням порядку в залі іншим перосналом.
* Проведення зборів перед відкриттям зміни (надання інформації щодо цілей та виконання плану магазину).
* Участь в проведенні інвентаризацій.
* Вирішення питань клієнка.
* Оформлення повернення товару та його документальний супровід.
* Робота на ПК (MS Office, 1C).
* Аналіз асортименту та цін конкуретнів.
* Збір та аналіз побажань, пропозицій та зауважень кліентів.
Мерчендайзер
с 05.2018 по 01.2019
(8 месяцев)
Colin's, г. Киев (Роздрібна торгівля)
* Прийом та зберігання товару.
* Робота в торгівельному залі з одягом.
* Оформлення торгового залу, згідно із стандартами компанії.
* Підготовка накладних документів на отримання та переміщення товару.
* Ротора з курьерскою службою.
* Проведення інвентаризації.
* Підтримка візуальної картинки в залі.
* Складання та відправка фотозвітів.
* Взаємодія з іншими департаментами компанії.
* Комунікабельність та ініціативність.
Екскурсовод
с 11.2016 по 05.2017
(6 месяцев)
КП "Водно-інформаційний центр" (Музей води), Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
-Проведення тематичних екскурсій для різних верств населення;
-Підготовка та проведення презентацій в музеї;
-Розробка та удосконалення тексту та маршруту екскурсій.
Образование
Київський національний університет культури і мистецтв
Культурологія, Київ
Высшее, с 2014 по 2018 (4 года)
Знания и навыки
- Користувач 1С
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Ведення архіву документів
- Привітність
- Відповідальність
Инвалидность
Вторая группа.
Цукровий діабет 1 типу
Похожие кандидаты
-
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Асистент керівника
Киев -
Адміністратор офісу
Киев -
Front office manager
40000 грн, Киев -
Помічник керівника
Киев, Удаленно