Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 марта 2023 PRO

Надія

Менеджер з продажу, оператор кол-центру інтернет-магазину, 17 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Калуш
Готов работать:
Калуш, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Оператор call-центра з продажу послуг

с 05.2022 по 11.2022 (6 месяцев)
Примус, Дистанційно (Автобізнес та автосервіс)

Інформування (потенційних) клієнтів про акції та зміни, що проходять Компанії замовника; продаж його продукту чи виявлення потреб клієнта та запрошення його до сервісу - в залежності від завдання замовника послуги.

Мене приваблює сфера автобізнесу і я б хотіла продовжувати працювати у цьому напрямку. Мене мотивує як хороша зарплата, дружня робоча атмосфера, комфортна комунікація між співробітниками та відділами, спільні корпоративні міроприємства так і сам факт вдало завершених угод. Особливий драйв - від "важких" клієнтів, які підписали з нами договір. Мені подобається допомагати людям у підборі кращих варіантів, зацікавлювати вигідними пропозиціями, згладжувати "гострі кути", консультувати, знаходити вирішення проблем, що у них виникають (як інформаційно так і технічно). І не тому, що так потрібно по роботі, а тому, що це мене надихає і я потребую себе реалізовувати саме так. "Незручних", "дурних" чи "дивних" питань не боюсь - це скоріше викликатиме у мене "спортивний інтерес" - ще один плюсик у архів вдалої допомоги та додаткової можливості покреативити у пошуку нестандартних варіантів позитивного розв'язку.

Менеджер служби підтримки

с 09.2017 по 02.2022 (4 года 5 месяцев)
4Service Holdings GmbH, Інші країни (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Розгляд скарг і вирішення конфліктних ситуацій. Підняття рівня задоволення Компанією та брендом в цілому.
• Участь у розробці нових стратегій відділу.
• Підготовка текстів для розсилки та власне виконання самого розсилання.
• Створення нових шаблонів та скриптів.

• Вдосконалено систему автовідповідей.
• Введено систему КРІ та прийняття участі у її перегляді.
• На час тимчасової призупинки роботи із-за пандемії в рамках змін стратегії по переорієнтації Компанії працювала у сфері холодних ( страховка від коронавірусу) та гарячих ( текстиль) продаж. Згенеровані мною за час роботи ідеї по покращенню текстів скриптів та вдосконаленню процесу комунікацій з клієнтами були впроваджені в роботу.

Менеджер відділу продаж

с 09.2016 по 09.2017 (1 год)
"Плеєр.Ру", Інші країни (Роздрібна торгівля)

Робота із теплими та гарячими лідами по типу В2С.

Спеціаліст з охорони праці

с 04.2000 по 07.2008 (8 лет 3 месяца)
Укрреставрація, Укравтодор, Івано-Франківськбуд, Київ-Калуш (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

За час роботи освоїла безпечні методи роботи з новою німецькою спецтехнікою по ремонту та будівництву доріг ( а саме, таких виробничих марок : SCHAFER, WIRTGEN, HOFFMAN). Налагодила взаємовигідні відносини з представниками санітарного, пожежного нагляду та інспекторами Держнаглядохоронпраці.
Налагоджені закупівлі спецодягу та спец харчування з більш вигідними торгівельними фірмами.

Продавець-дистриб'ютор

с 05.1998 по 10.1999 (1 год 5 месяцев)
Л'Амбре, Калуш (парфумерія та косметика)

Дистриб'юторство у мережевій Компанії дало основні поняття і навики системи прямих продаж, уміння відчувати потенційного клієнта та знаходити точки зацікавлення. Тут я пройшла перші курси по роботі із запереченнями.

Тур.агент

с 09.1997 по 03.2000 (2 года 6 месяцев)
Формула, Фламінго, Веста, Київ (Туризм)

- Пошук потенційних покупців, оцінка їх платоспроможності, консультація, зацікавлення продуктом, запрошення на презентацію.
Подобалось працювати поруч із компаніями-конкурентами. Так як між агентами був договір, що можемо контактувати із тими клієнтами, які "зірвались" у колеги-конкурента. Це був особливий драйв - переконати клієнта, якого не зацікавив конкурент.

Образование

КДТУБіА (КІБІ)

ПЦБ, Київ
Высшее, с 1997 по 2002 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

тайм-менеджменту, курс інформаційної гігієни, ознайомлення із CRM.

2 місяці

Розпочала навчання по курсу "SMM та таргетингу"

(в процесі навчання)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Outlook CRM Бітрікс24 1С:Бухгалтерія Skype Бухгалтерський облік CSS HTML Google Sheets Zoiper Google Багатозадачність Стресостійкість Доброзичливість

Рекомендации

  • Слєсаренко Єлєна

    Слєсаренко Єлєна

    Керівник Служби Підтримки ТП ЦП Росія/Білорусія, 4Service Holdings GmbH

    Контактные данные скрыты
  • Пільщикова Марія

    Пільщикова Марія

    Керівник відділу HR, 4Service Holdings GmbH

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

• Грамотна українська та російська мови. Обома мовами володію вільно і легко переходжу з однієї на іншу.
• Розумію, що ви шукаєте молодого спеціаліста, але зверніть увагу, що у мене втричі довший "гарантійний термін". Мені уже не потрібно буде йти у декрет чи відпрошуватись у дит.садок. Я не палю - це ще 20% економії часу на перекури і плюс до ефективності та екологічності.
• Подобається робота, де потрібно допомагати людям визначатись із вибором, надавати їм докладну інформацію, бути джерелом їх натхнення і причиною гарного настрою від процесу купівлі.
• Люблю генерувати ідеї. Тому що в процесі роботи завжди є що вдосконалити, пришвидшити чи модернізувати. Мої пропозиції ( не один десяток ) по вдосконаленню робочого процесу були втілені компаніями, в яких я працювала раніше.
• Умію працювати в стресових ситуаціях та з людьми різного темпераменту, різного віку, різного інтелектуального розвитку.
• Швидко аналізую проблеми користувача і швидко знаходжу актуальні варіанти їх вирішення відповідно до поточної ситуації.
• Невідомі мені програми чи платформи - викликають у мене бажання вивчити їх, якщо вони необхідні для полегшення та вдосконалення робочих процесів.
• Для мене інтереси Клієнта, його задоволеність сервісом, продуктом чи брендом - це найперший пріоритет. Готова любити кожного нашого Клієнта та дарувати йому гарний настрій.
• Нагороджена грамотою за стійкість і позитив в роботі.
• Пишу тексти пісень на "рибу" чи по сюжету, рекламні тексти пісень на задану мелодію, слогани та акровірші.
• У 1999-2000рр працювала ведучою ВУТ (вуличного телебачення). Ми самі розробляли матеріали для соціально-політичних тем і потім втілювали їх на вуличних майданчиках і телемостах.

* З початком війни наша консалтингова Компанія пішла з ринків Росії та Білорусії. Я втратила роботу, але шикарний досвід залишився мені у поміч. Наш колектив щиро вболівав за результат роботи, ми всі були щирими прибічниками нашого бренду. Наша Компанія вибудовувала правильну політику з точки зору цінностей, покращення сервісу та потреб Клієнта. У колективі була товариська атмосфера, взаємовиручка і взаємопідстраховка, особливий драйв у роботі. Ми постійно щось вдосконалювали у робочому процесі, до наших ідей та пропозицій прислухались. Всі вони згодом втілювались у нових стратегіях. Кожен вболівав за свою роботу зокрема і за спільні показники також. Очолював нашу службу чудовий керівник, такий же дипломатичний і добросовісний, як і кожен з нас. Хоча ми були із різних країн, та старались зустрічатись 1-3 рази на рік. Компанія стала для мене відмінним місцем для розвитку, моєю другою сім'єю. Надіюсь потрапити у таку ж старанну, згуртовану і позитивну атмосферу.
П.С. Весь колектив був молодим. Може тому я і досі почуваю себе років на 25.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: