Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 ноября 2023 Файл

Anastasiia

Економіст

Возраст:
31 год
Город:
Коростень

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Костенко Анастасія Леонідівна

Віддалена робота. Менеджер з обробки персональних даних. Оператор чата. Адміністратор інтернет – магазину. Адміністратор онлайн школи.

Контактна інформація
ТЕЛЕФОН:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА
Житомирський Державний Технологічний Університет
2010 – 2015 рік
Факультет: Економіка підприємства (Денна форма навчання). Спеціаліст

ДОСВІД РОБОТИ:
Житомирська обл. м. Коростень, піцерія «Клондайк». Адміністратор.
2015 – 2016 рік.
Обов’язки:
Організація ефективної роботи кафе;
керівництво персоналом (складання графіків роботи, навчання, контроль робочих процесів і дотримання стандартів закладу);
контроль за роботою обладнання і якості приготувати страв;
контроль термінів реалізації готової продукції;
спілкування з відвідувачами;
допомога офіціантам;
оформлення необхідних документів і звітності;
проведення інвентаризацій;
робота з касою;
організація банкетів.

ПП «Укрпалетсистем». Старший менеджер з обробки персональних даних.
2020 – 2022 рік.
Обов’язки:

Реєстрація клієнтів в програмі лояльності;
Перенесення персональних даних на іншу карту клієнта;
Консультація у вирішенні питань (купівля пального онлайн, списання/перенесення бонусів, допомога у поверненні коштів; конвертація пального);
Ведення звітності та занесення даних в CRM систему та внутрішній звіт;
Здійснення комунікацій з профільними відділами задля забезпечення зворотнього зв’язку з клієнту;
Інформування клієнтів про діючі акції;
Надання чіткої інформації щодо наявних АЗС по Україні;
Обробка звернень від клієнта;
Консультація клієнтів з приводу наявності пального/товару на АЗС;
Надання інформації корпоративним клієнтам (паливні картки, талони)
Здійснення оцінки клієнтського звернення;
Формування аналітичного звіту по клієнтським зверненням;
Контролювання проведення прийому передачі зміни на АЗС/АЗК;
Надання зворотнього зв’язку Начальнику АЗС/АЗК, Регіональному по обробці клієнтського звернення;
Ведення консолідованої звітності за каналами комунікацій з клієнтами;
Опрацювання клієнтських звернень за каналами комунікації:
Гаряча лінія внутрішній канал;
Google maps – зовнішній канал;
Sarafan – внутрішній канал.

НАВИЧКИ

Володію знаннями в CRM системі;
Впевнений користувач ПК;
Знання роботи Microsoft Office;
Рівень знання японської мови N5, N4;
Підготовка щомісячних звітів та аналітики;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: