Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 декабря 2023 Файл

Олександр

Менеджер проєктів (IT)

Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Петров Олександр Володимирович
Дата нарождения: 22.07.1988
Освіта вища:
• Київський університет управління та підприємництва (Факультет економіка підприємництва – спеціаліст);
• Комп'ютерна Академія IT Step;
Професійні навички та якості:
• володіння офісними програмами, впевнений користувач набору Microsoft Office;
• спрямованість на результат;
• аналітичне мислення;
• переговорні навички та презентації;
• володіння BPMN, UML, Postman, Jira, Confluence, Draw.io, Notepad, Figma,
• Miro, АБС Б2, Lotus, Nuxeo, Corezoid, Power bi;
• розуміння специфікацій (Swagger);
• розуміння принципів розробки ПЗ, досвід взаємодії з командою розробки
• базове розуміння SOAP, REST-API, JSON, XML, Java, Linux;
• розуміння принципів створення інтерфейсів продуктів (UX/UI);
• розуміння принципів створення програмного забезпечення, SDLC та створення цифрових продуктів
• написання проектної документації;
• досвід управління беклогом, роадмапом, планування робіт та визначення пріоритетів;
• досвід побудування високодоступних, високонавантажених продуктивних та банківських систем, cистем дистанційного обслуговування;
• робота в startup, fintech проектах
Досвід роботи:
18.02.2010 – 18.06.2010 – спеціаліст із залучення клієнтів у торгових
мережах "АТ Форвард Банк"
• залучення клієнтів та продаж кредитних продуктів продуктів так карт на торгових точках;
• консультація клієнтів;
• перевірка та підписання документів, після продажне обслуговування клієнтів;
18.06.2010 – 25.02.2011 – провідний спеціаліст з розвитку
продаж “АТ Форвард Банк”
• підбір та адаптація нового персоналу, управління командою 30-35 фахівців;
• організація роботи спеціалістів із залучення клієнтів у мережах торгових, та координація командної роботи, підвищення эффективности роботи команди;
• організація та проведення спільних акцій з торговельними мережами;
• контроль роботи фахівців, наявність рекламних поліграфічних матеріалів на торгових точках;
• підготовка та виконання планів продажу споживчих кредитів, карткових продуктів, страхових продуктів та інших продуктів, складання звітності;
• взаємодія із керівництвом магазинів;
• залучення нових партнерів на співпрацю та відкриття нових пунктів продажів;
01.05.2011 – 31.05.2013 – керівник відділу споживчого кредитування та роботи з банками, роздрібна мережа «Мобілочка»

• аналіз ринку, аналіз ефективності існуючих умов кредитування та проведення переговорів із банками (постійний моніторинг пропозицій банків щодо кредитування);
• розробка нових кредитних продуктів, переговори та домовленості про нові умови продуктів по кредитам;
• підготовка, погодження та підписання договорів співпраці (аналіз всіх умов співпраці та відображення їх у договорі, погодження спірних моментів із представниками банків, контроль підписання та виконання договору);
• координація роботи зі споживчим кредитуванням у магазинах мережі (інформування персоналу магазинів про умови кредитування, зміни та доповнення, контроль надання послуг кредитування банками-партнерами, консультації співробітників магазинів, координація та участь у відкритті нових магазинів);
• розробка та організація проведення спільних акцій з банками-партнерами (розробка маркетингових акцій та активностей, узгодження всіх питань з партнерами, проведення акцій, аналіз результативності заходів, звітність щодо проведених акцій);
• планування продажів у кредит, бюджетування;
• організація та контроль документообігу з партнерами;
• контроль та звірка документів щодо взаєморозрахунків з партнерами, за товар, відпущений у кредит, взаєморозрахунки за умовами співпраці;
• написання методик роботи з технологіями кредитування – для магазинів та впровадження в мережі;
• складання проектної документації, координація проектів із запровадження кредитування, постановка на реалізація для IT департаменту, оптимізація процесів та впровадження нових, доопрацювання, тестування, запровадження процедур кредитування в облікових системах, запровадження звітності;
• складання проектної документації, постановка завдань, тестування та впровадження проекту споживчого кредитування "Кредитний Брокер"
• впровадження кредитування інтернет магазину – написання та впровадження бізнес-процесів, координація з IT, логістикою, кол-центром, контроль якості виконання процедур.
01.10.2013-01.09.2022 – менеджер/бізнес-аналітик IT проектів
ГК Фокстрот "Фінансовий Брокер"
• розробка IT стратегії, формування портфелю IT проектів, встановлення цілей, завдань, та контроль за їх виконанням;
• збір, формування, документування та аналіз бізнес-вимог внутрішніх та зовнішніх користувачів;
• участь у технічній інтерпретації та реалізації бізнес-вимог з IT командою;
• адміністрування проектів компанії згідно методології Agile;
• моніторинг проектів на предмет досягнення планових KPI показників проектів
• аналіз, моделювання, оптимізація діючих бізнес-процесів, процедур;
• розробка, введення технічних завдань на доопрацювання та розробку програмного забезпечення,
• введення технічних завдань, взаємодія з банками, фінансовими, страховими компаніями, інтернет магазинами, державним сервісом Дія для виконання інтеграцій та підключення і роботи в ПЗ,
• робота в напрямку автоматизації процесів компанії;
• робота в напрямку пріорітизації завдань та проектів;
• ведення проектної документації;
• планування проектів, контроль за термінами виконання завдань;
• координація і комунікація між підрозділами компанії (мережа компанії, відділи компанії),
• координація і комунікація із зовнішніми партнерами (банки, фінансові, страхові компанії, торгові мережі, інтернет магазини);
• аналіз, оптимізація IT інфраструктури та операційної стратегії;
• написання проектної документації, тестування та впровадження нових бізнес – процесів;
• оформлення корпоративної документації – документи і процедури які регламентують роботу та процеси компанії, внесення змін;
• аналіз звернень користувачів, збір інформації, систематизація та робота над покращенням роботи ПЗ;
• управління ризиками;
• технічна підтримка клієнтської інфраструктури та поточних проектів;
• винесення пропозицій щодо реалізації та впровадження нових проектів;
• моніторинг роботи ПЗ;
• адміністрування систем;
• технічна підтримка користувачів (віддалене підключення), консультації по роботі та функціоналу ПЗ.

01.11.2022 - аналітик IT проектів банк ПУМБ.

• виявлення бізнес-потреб, визначення мети і зацікавлених сторін задач проекту;
• виявлення, збір, обробка, аналіз та погодження бізнес, системних, вимог замовників до програмних продуктів;
• комунікація із замовником та зацікавленими підрозділами, узгодження вимог та специфікацій,
• збір необхідних даних від третіх систем для інтеграції (специфікації, тестові дані, робочі запити)
• формування технічних завдань та постановка задач, написання User Story, User Cases, в напрямку розвитку систем обслуговування клієнтів та систем дистанційного обслуговування клієнтів;
• пошук можливостей повторного використання технологій;
• допомога у визначенні бачення продукту, участь в управлінні беклогом програмного продукту;
• оцінка трудовитрат процесу до та після автоматизації;
• опис бізнес-процесів «AS IS» та «TO BE» («як є» та «як має бути»);
• створення та документування функціональних і технічних вимог для розробок в рамках проектів і задач;
• координація розробки, тестування, впровадження процесів та ПЗ;
• контроль якості виконання, тестування та усунення помилок при розробці ПЗ;
• методологічна підтримка, розробка та вдосконалення технічної документації;
• підтримку менеджерів проектів підрозділу в області бізнес аналізу розробки технічних вимог;

• співпраця з командами розробників для реалізації проєкту;
• оцінка ризиків та їх мінімізація з урахуванням законодавства та внутрішніх процедур банку;
• презентація результатів роботи керівництву та зацікавленим сторонам;
• адміністрування проектів компанії згідно методології Agile.

Володіння мовами:
• Українська – вільно;
• Російська – вільно;
• Англійська – середній.

м. Київ тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: