Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 Файл

Юлія

Секретар

Возраст:
35 лет
Город:
Сумы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЮЛІЯ ГРИШКО Професійні навички:
· знання законодавства;
· навички ведення договірної роботи;
· навички ведення переговорів;
· навички ведення претензійно-позовної роботи;
· навички представлення інтересів компанії в різних інстанціях;
· навички складання різних юридичних документів.
Особисті навички:
акуратність; активність; амбіційність; аналітичні здібності; здатність швидко
навчатися; ввічливість; уважність; висока працездатність; гнучкість;
Особисті дані дисциплінованість; дружелюбність; сумлінність; ініціативність; старанність;
комунікабельність; креативність; націленість на результат;оптимізм;
Адреса
Суми відповідальність;порядність;презентабельна зовнішність; пунктуальність;
40007 Суми самокритичність; здатність до швидкого / самостійного прийняття рішень;
Номер телефону справедливість;прагнення до підвищення професійного рівня / самовдосконалення /
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») професійному зростанню / розвитку; стресостійкість;творчий підхід до пошуку
Email способів виконання поставлених завдань; працьовитість;впевненість в собі; вміння
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») адаптуватися до змін; вміння працювати в команді; вміння переконувати; хороша
дикція; цілеспрямованість; чесність; почуття гумору; енергійність.
Інтереси
Вивчення іноземних мов
Подорожувати Досвід роботи
Психологія Провідний спеціаліст юридичного відділу сер 2010 - бер 2012
Головне управління держгеокадастру в Сумській області, Суми
Мови Обробка відповідної інформації про результати роботи, проекти відповідей на
звернення та заяви, що надійшли до розгляду до юридичного відділу
Українська
Головного управління
Англійська
Забезпечення правильного застосування законодавства в Головному управління
відповідно до завдань відділу договірної роботи Юридичного управління;
Участь у підготовці висновків щодо правових питань, які виникають у діяльності
відділу договірної роботи юридичного управління Головного управління, у розробці
пропозицій щодо вдосконалення його діяльності;
Здійснення реєстрації договорів та додаткових угод до договорів із фінансової,
господарської діяльності в журналі реєстрації договорів
Організація претензійних робіт у випадках визначених законодавством, відповідно
до затвердженого у Головному управління порядку.

Секретар-Юрисконсульт вер 2014 - вер 2021
ФЦ "БАРСА", Суми
Виконання технічних функцій, що охоплюють забезпечення та обслуговування
роботи керівника підприємства або його підрозділів.
Організація телефонних переговорів керівника, прийняття і передача
телефонограми, запис за відсутності керівника про прийняті повідомлення і
доведення до його відома про їх зміст.
Здійснення роботи щодо підготовки засідань і нарад, які проводить керівник
(збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час, місце і порядок
денний засідання або наради, ведення реєстрації), вести протоколи.
Забезпечення робочого місця керівника канцелярським приладдям, засобами
організаційної техніки, створення сприятливих умов для його ефективної роботи.
Передати та прийняти інформацію за допомогою приймально‑передавальних
пристроїв (телекс, факс, телефакс тощо).
Друкувати за вказівкою керівника різніх матеріалив.
Приймати кореспонденцію, яка надходить на ім’я керівника, здійснювати її
систематизацію, відповідно до прийнятого на підприємстві порядку і передавати
після її розгляду керівником до підрозділів або конкретним виконавцям для
використання в процесі їх роботи або підготовки відповіді.
Стежити за строками виконання доручень керівника, взятих на контроль.
Приймати документи на підпис керівника.
Організовати приймання відвідувачів, сприяти оперативності розгляду заяв і
пропозицій працівників.
Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечити їх
зберігання і у встановлені строки здати до архіву.
Підготувати документи для тиражування на розмножувальній техніці, а також робити
копії документів на персональному ксероксі.

вер 2022 - лип 2022
Головний спеціаліст відділу обслуговування клієнтів вер 2021 - бер 2022
АТ Укрбудінвестбанк, Суми
Розрахункове обслуговування юридичних та фізичних осіб: консультування клієнтів
щодо послуг банку

Освіта і кваліфікації
Бакалавр вер 2006 - чер 2010
Сумський Державний університет, Суми
Навчалась на кафедрі Правознавство,спеціальність ‑ юрист

Навички
Microsoft Word
Microsoft Excel
Microsoft Outlook

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: