- PRO
Олександр
Виконавчий директор, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Виконавчий директор, Директор, заступник директора, Керівник філії
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 53 года
- Город:
- Житомир
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8459639/?puid=22634
Опыт работы
Виконавчий директор
с 04.2024 по наст. время
(1 год 4 месяца)
ТОВ "Компанія "Нова-Груп", Житомир (Нерухомість)
Керівництво об'єктом нерухомості та прилеглою територією (виробничо-складські приміщення більше 2000м2, прилегла територія більше 6га). Підбір персоналу, ведення кадрового обліку, робота з орендарями, з підрядниками(при виконанні ремонтно-будівельних робіт), забезпечення їх необхідними матеріалами, пошук та залучення будівельних фахівців та бригад(компаній), вирішеннґ питань ремонту і експлуатації наявної техніки, співпраця з контролюючими органами(питання пожежної безпеки, охорони праці, енерго та водопостачання). За період роботи вибудовані прекрасні ділові і особисті відносини та жодних конфліктів чи невирішених питань з працівниками, орендарями, підрядниками чи контролюючими органами.
Начальник відділу кадрів
с 03.2021 по 03.2024
(3 года)
ТОВ "Горизонт-Захід", Житомир (Машинобудування)
Повне управління кадровою службою та військовим обліком. Усунено плинність кадрів та повністю забезпечено підприємство необхідним персоналом.
Начальник відділу кадрів
с 06.2019 по 06.2020
(1 год)
ПрАТ "ЖЗОК", Житомир (Металургійна промисловість, металообробка)
Повне керівництво работою відділу кадрів підприємства з 300-ми працюючими(п’ять місяців займався обліком самостійно), у т.ч. ведення військового обліку(відновив з "нуля") та поданням необхідної звітності. За перші три місяці повністю налагодив роботу відділу, забезпечив підприємство необхідними кадрами та ліквідував "тікучку". Займався питаннями прийому, адаптації та перепідготовки персоналу. Також консультував працівників з питань трудового законодавства та юридичних питань, займався питаннями організації корпоративних заходів. При подборі персоналу у работі активно комунікував з ЦЗ, інтернет-сайтами, рекламною пресою і компаніями по разміщенню реклами у транспорті, маю у цьому хороший досвід. Проходив перевірки ФСС, ПФУ, Держпраці і військомату.
Директор, юрист, кадровик
с 07.2013 по 12.2018
(5 лет 5 месяцев)
ТОВ "ЕкономКомфорт", Житомир (Юриспруденція)
Юридичний, кадровий супровід та повне керівництво компанією. За місяць привів у відповідність до законодавства всю установчу та нормативную документацію підприємства, а ще через три збільшив дохідність компанії в два раза і на протязі півроку в три раза. Приймав активну участь, як представник компанії, в розгляді судових справ у цивільних, адміністративних і господарських судах від першої інстанції до апеляції і Верховного Суду, у т.ч. з виїздами на слухання по Україні.
Готував позови, апеляційні та касаційні скарги, а также усі види судових, процесуальних та інших видів юридичних документів, заяв, скарг, запитів, різних видів господарських договорів і т.і., в т.ч. у стосунках з виконавчою службою. За період роботи взяв участь у розгляді більше 70-ти судових справ(від першої інстанції до виконавчого провадження).
Відповідно до Національного Бізнес-рейтингу компанія за результатами роботи за 2014р. зайняла друге місце по Житомирській області за ефективністю діяльності, а за результатами за 2017р. перше місце серед суб’єктів господарювання Житомирської області у номінації "Фінансові показники успішної діяльності" та десяте серед суб’єктів господарювання України у номинації "Ділова активність", а також отримала статус "Лідер року 2017". За результатами діяльності за 2018р. компанія внесена до Реєстру кращих постачальників товарів та послуг Украины і представлена до відзнаки у рамках Національної програми "Вибір споживача 2018".
Комерційний директор, юрист, кадровик
с 04.2004 по 07.2013
(9 лет 3 месяца)
ФОП, Житомир (Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування)
Юридичний супровід, робота з персоналом(набір и т.і.) консультації з питань продажів та логістики, контроль за роботою роздрібних точок. Забезпечив позитивну репутацію і продажі на ринку міста і області. Бізнес діє і на даний час.
Директор, юрист, кадровик
с 08.2002 по 04.2004
(1 год 8 месяцев)
ПП "Обрій-С", Житомир (Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування)
Юридичний супровід та повне керівництво фірмою. Вивів на ринок та забеспечив позитивну репутацію.
Директор, юрист, кадровик
с 07.2000 по 09.2002
(2 года 2 месяца)
ДП "Обрій-Плюс" Київського ТОВ "Прагматорг", Житомир (Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування)
Юридичний, кадровий супровід і повне керівництво фірмою. Не зважаючи на новий і незнайомий вид діятельності, через два місяці повністю орієнтувався у роботі, а через три єдиним із всіх керівників філіалів компанії отримав право самостійно вирішувати питання асортименту і стратегію продажів. Результатом став ріст асортименту на 60% і ріст продажів на 40%. В результаті особистих перемовин фірма, кріом асортименту материнської компанії, стала также субдистриб’ютором ТМ "АВК" і дистриб’ютором ТМ "Сезам"(Запоріжжя), ТМ "Сузір’я"(Київ), ТМ "Трускавецька" та Чернігівської кондфабрики. Повернуто всю накопичену до мене дебіторську заборгованість.
Начальник юридичного відділу
с 08.1997 по 07.2000
(2 года 11 месяцев)
ЗАТ "Будсервіс", Житомир (Виробництво залізобетонних виробів, будівництво)
Відповідав у складі правління за юридичні і кадрові питання(персонал більше 1000 осіб). Не програно ні однієї судової справи. Набутий досвід роботи з судовими органами(у т.ч. касація и апеляція), виїзди на слухання по Україні і до Верховного Суду, а також досвід розробки та складання установчих, нормативних і кадрових документів підприємства. У період роботи обслуговував, как юрист, ще чотири компанії із різними видами діяльності.
Образование
Міжнародний науково-технічний університет
Правознавство, юрист, Київ
Высшее, с 2001 по 2004 (3 года)
За результатами іспитів був прийнятий на третій курс. Диплом з відзнакою. Дипломна робота рекомендована для видання у вигляді підручника для ВУЗів.
Економіко-правовий технікум
Правознавство, юрист, Житомир
Среднее специальное, с 1994 по 1997 (3 года)
Диплом з відзнакою.
Дополнительное образование и сертификаты
Курси підвищення кваліфікації для керівників відділів кадрів( КНУ ім. Шевченка Т.Г. Київ)
2020, січень-березень
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач Internet
- Електронний кабінет платника податків
- Водійські права кат. B
- Водійські права кат. C
- Водійські права кат. D
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Работа постійно була пов’язана з управлінням компаніями різного напряму діяльності та кадровою службою, у т.ч. з поданням необхідної звітності, а також діяльністю у сфері права. Крім досвіду ведення юридичного і кадрового супроводу діяльності компаній, набутий досвід работи у бізнесі з різними видами діяльності та оподаткування, маю досвід работи по організації кадрової служби і військового обліку компанії з «нуля». На протязі більше 25-ти років працював у дистрибюційних, виробничих, будівельних і торгівельних(опт та роздріб) компаніях, у т.ч. 5 років на посаді директора юридичної компанії, з філіями по Україні і чисельністю персоналу від 10 до 1000 осіб. Адаптований до работи у режимі ненормованого рабочого дня, багатозадачності та відряджень. Працездатний, відповідальний. Вільно працюю самостіно, без контролю та, якщо необхідно, здатен приймати самостійні рішення з подальшою відповідальністю за їх прийняття. При виникненні будь-яких конфліктних обставин намагаюсь вирішити їх на стадіїї виникнення, без негативных наслідків для репутації та майна компанії, а у випадку неможливості запобігти наслідкам, з максимальною їх мінімізацією. Легко входжу у контакт з різними людьми. Маю більш ніж 25-ти річний досвід роботи керівником та управлінням персоналом, досвід ведення перемовин на будь-якому рівні, підбору, адаптації, навчання(підвищення кваліфікації) та підготовки взаємозамінності персоналу, оцінки KPI, розробки посадових інструкцій, положень і т.і. Досвід проходження перевірок ПФ, податкової, ФСС, Держпраці і військомату, а також досвід розгляду судових спорів від першої інстанції до ВСУ, включаючи работу з виконавчою службой. Регулярно підвищую свій рівень професійної освіти. Маю посвідчення з контролю питань пожежної безпеки та охорони праці.
Не палю, алкогольними напоями не зловживаю, невійськовозобов'язаний, маю водійські права кат.В,С,Д(стаж керування 39 років).
В червні 2021 року нагороджений сертифікатом «Кращому кадровику за вірність професії, постійне самовдосконалення, стійкість і витримку у період карантину». Розмір заробітної плати обговорюється з работодавцем на співбесіді та залежить від обсягу роботи.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
30 000 грн
Житомир
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Виконавчий директор, ТОВ "Компанія "Нова-Груп", 1 год 4 месяца
- Начальник відділу кадрів, ТОВ "Горизонт-Захід", 4 года 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Директор підприємства
Житомир -
Операційний директор
Житомир, Винница , еще 5 городов -
Управляючий компанії
Житомир -
Виконавчий, операційний директор
Житомир, Киев, Львов -
Руководитель предприятия
Житомир