Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Визитка

Климович

Менеджер по работе с клиентами, 7 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

м.Київ, вул. Булаховського 24
Телефон: 451-02-66, моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») • Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Клімович катерина яківна

ВІДОМОСТІ ПРО СЕБЕ

• Народилася 1979 р. м.Київ

• Українка

• Незаміжня

ОСВІТА

1996 – 1998 рр. ― Перше Київське медичне училище спеціальність “Лаборантська Справа ” кваліфікація фельдшера-лаборанта.

2000-2005 рр. ― Національний Київський Університет ім..Т.Г.Шевченка спеціальність «психологія»,кваліфікація
психолога.

ПрофесІЙнИй ДОСВІД

1998 – 1999 рр. Міський Онкологічний Центр патологоанатомічне відділення (м.Київ) Фельдшер-лаборант

1999 – 2001 рр. Міський Онкологічний Центр патологоанатомічне відділення (м.Київ) Фельдшер -лаборант
2005 – 2005 рр. загально-освітня школа № 288 (м.Київ) психолог

2005 – 2006 рр. Національний Київський Університет ім.Т.Г.Шевченка (м.Київ)

лаборант

2006 –2007 ООО Видавничий Дім «Караван-Медіа» (м.Київ)

менеджер з просування

• Пошук і ведення переговорів з клієнтами, розробка стратегії пошуку та залучення нових клієнтів,

укладання та супроводження договорів.

• Організація та проведення презентацій,промо-акцій продукту потенційним покупцям і споживачам

2008 –2008 Філіал ООО Видавничий Дім УМХ ГГЖ (м.Київ)

менеджер з просування (журнали «С тобой», VotreBeaute )

• Пошук і ведення переговорів з клієнтами, налагодження і підтримання з ними ділових зв'язків, ведення

переговорів, укладання та супроводження договорів

• Організація та проведення презентацій,промо-акцій продукту потенційним покупцям і споживачам

• Здійснення організації і проведення BTL-заходів: Ліфлетінг (роздача листівок), семплінги, робота на

виставках, корпоративних заходах,мерчандайзинг, проведення рекламно-виставкових заходів.

2008 –2009 Філіал ООО ВидавничийДім УМХ ГГЖ редакція журналу

менеджер з маркетингу SHOP&Shjping (м.Київ)

• Пошук і проведення переговорів з клієнтами

• Організація та проведення презентацій,промо-акцій продукту потенційним споживачам

• Забезпечення підготовки і укладення договорів про взаємовигідну співпрацю і контроль за їх

виконанням

• Аналіз претензій і рекламацій, що надійшли від споживачів, рекламодавців та здійснення їх повним

задоволенням у встановлені терміни.

• Забезпечення дієвої реклами і заходів по стимулюванню збуту продукції та залучення потенційних

рекламодавців

• Забезпечення ритмічності відвантаження продукції відповідно до укладених договорів

• Підготовка та створення маркетинг матеріалу (брошури, презентації, комерційні пропозиції)

• Розміщення аудіо і відео реклами в мережах супермаркетів, ТЦ, радіостанціях, розміщення та

виготовлення зовнішньої реклами, реклами в метро

• Організація відряджень c підготовкою необхідних документів

• Моніторинг дій конкурентів ( аналіз конкуруючих видань)

• Здійснення організації і проведення BTL-заходів: Ліфлетінг (роздача листівок), семплінги, робота на

виставках, корпоративних заходах, мерчандайзинг, проведення рекламно-виставкових заходів,

проведення заходів «Таємний покупець».



2009 – 2010 рр. МБФ «СНІД фонд Схід-Захід» (м.Київ)

Бухгалтер проекту

• Здійснення, прийом і контроль первинної документації по відповідним ділянках бухгалтерського

обліку та підготовка їх до рахункової обробки

• Підготовка даних з відповідних ділянок бухгалтерського обліку для складання звітності, спостереження

за збереженням бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для

передачі в архів

• Виконання роботи з формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації

• Організація відряджень c підготовкою необхідних документів

Робота з ОС Windows – Word , Excel, Internet, Outlook.

Професійні навики ― Участь у розробці та виведенні на ринок нових продуктів. Знання мережі Інтернет (UA-X, RU), вміння оперативно знаходити потрібну інформацію.

Знання мов ― Російська, українська, англійська (зі словником)

Особисті якості ― Знання ділового етикету та діловодства, відповідальність, комунікабельність , знання психології спілкування та конфліктології, організован

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: