Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 апреля 2024 PRO

Тетяна

Бухгалтер (єдиний)

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Фастов
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалет

с 06.2022 по 04.2023 (10 месяцев)
Аптека, Вся Україна (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Ведення фінансової та управлінської звітності, підготовка та сдача податкової та статистичної звітності;
- Ведення та сдача звітів державного підприємства;
- Нараховувати та виплачувати заробітну плату найманим співробітникам;
- Ведення кадрового документообігу: особисті справи, накази, заяви, трудові книжки тощо;
-Формування та подання звітності РРО, ПРРО, каса, банківські операції;
- контроль касової дисципліни (РРО, касова книга, консультаціі співробітників);
-Реєстрація податкових накладних в ЄРПН, формування витягів з ЄРПН;
- забезпечення контролю обліку товарно-матеріальних цінностей та основних засобів;
- контроль платежів та взаєморазрахунків з постачальниками;
- моніторінг чинного законодавства та впровадження змін;

Головним бухгалтером (єдиним бухгалтером)

с 01.2016 по наст. время (8 лет 4 месяца)
Послуги бухгалтера дистанційно, Нова Каховка (Веду віддалено (дистанційно) бухгалтерські послуги в сфері рестораної діяльності (кафе, Бар, Ресторан), послуг салонів краси, будівельних послуг, торгівельної діяльності, виробничої діяльності.)

Шукаю роботу дистанційну або неповний робочий день.

Досвід роботи Головним бухгалтером 10 років. Загальний досвід роботи 19 років.
-Досвід ведення більш ніж однієї фізичної особи та юридичної особи.
- Знання 1С 7.7, 1С8.3 (УТП, УПП,ЗУП), ПО "Клієнт-Банк", Медок, Соната, Програма "FreeZvit", Poster POS спрощує ведення ресторанного бізнесу;
-Здійснюю повний контроль бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві;
Ведення фінансової та управлінської звітності, підготовка та сдача податкової та статистичної звітності;
-Формування та подання звітності РРО, ПРРО, каса, банківські операції, акциз, ПДВ;
-Реєстрація податкових накладних в ЄРПН, формування витягів з ЄРПН;
- Відкриття та Закриття ФОП;
- Формувати статтут підприємства;
- Стежити за змінами у чинному законодавстві та інформувати про це підприємця;
- Заповнювати книгу обліку доходів та витрат;
- Своєчасно перераховувати податки та збори як за підприємця, так і за найманих працівників;
- Нараховувати та виплачувати заробітну плату найманим співробітникам;
- Заповнювати та здавати до контролюючих органів декларації та розрахунки;
- Відповідати на запити податкової;
- Вести договірну роботу;
- Перераховувати гроші постачальникам за товар;
- Виписувати документи для покупців;
- Вести облік товарних запасів;
- Контролювати своєчасність надходження від покупців;
- Вести облік надходження товару, обробляти та систематизувати документи, що підтверджують його придбання.

Образование

Херсонскій національний технічний університет

Бухгалтерський облік та аудит, Херсон
Высшее, с 2003 по 2006 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Новокаховський Приладобудівний технікум. Факультет "Бухгалтерский облік"

2000-2003

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Клієнт-Банк Email Бухгалтерський облік FreeZvit Google Sheets Google Poster Ведення бухгалтерії ФОП POS

Дополнительная информация

Особливі якості:
-Аналітичне мислення;
-Комунікабільність;
- Відповідальність;
- Прагнення до вдосконалення своїх знань та навичок;
-Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: