Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 ноября 2023 PRO

Снежана

Логіст з планування товарних запасів, оператор 1С, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
28 лет
Город проживания:
Бородянка
Готов работать:
Буча, Ворзель, Ирпень, Киев, Немешаево, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з логістики(Логіст з планування товарних запасів)

с 11.2021 по 05.2022 (6 месяцев)
ТОВ Магнус Трейд, ISEI, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- аналіз, планування, забезпечення товарних запасів;
- забезпечення взаємодії з постачальниками товару;
- взаємодія та чіткий контроль 3PL-оператора (контроль відвантажень і правильності заповнення супровідних документів);
- взаємодія та контроль виробничого відділу 3PL-оператора;
- забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, маркетинговий відділ);
- ведення внутрішньої звітності;
- обробка вхідної кореспонденції;
- контроль виконання обов’язків клієнтів.

Завідувач відділу маркування, Оператор 1С, приймальник товару

с 03.2015 по 10.2021 (6 лет 7 месяцев)
ТОВ Логістик Юкрейн (Імперія Холдинг), Буча (Транспорт, логістика)

Завідувач відділу маркування:
Функціональні обов’язки:
- контроль за прийманням товару;
- розподіл об’єму та норм роботи між співробітниками;
- контроль якості маркування/стікерування товару;
- проведення облікових операцій в 1С8;
- забезпечення взаємодії між відділами компанії (склад, фінансовий відділ);
- співпраця з замовником послуг;
- керівництво та забезпечення безперебійної роботи відділу (5-10 співробітників);
- ведення внутрішньої звітності;
- обробка вхідної кореспонденції.

Оператор 1С, приймальник товару
Функціональні обов’язки:
- ведення облікових операцій в 1С;
- приймання товару;
- забезпечення взаємодії між відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ);
- забезпечення взаємодії з постачальниками товару;
- обробка вхідної кореспонденції.

Образование

Київський кооперативний інститут бізнесу і права

Фінанси, банківська справа та страхування, Киев
Высшее, с 2014 по 2018 (4 года)

Немішаївський агротехнічний коледж

Фінанси та кредит, Немішаєве
Среднее специальное, с 2011 по 2014 (3 года)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet Управління персоналом Документообіг Граматично правильне мовлення Управлінські навички

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — продвинутый

Дополнительная информация

Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.

Наразі розглядаю дистанційний формат роботи або змінний графік.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: