Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Оксана

Адміністратор, офіс-менеджер, асистент керівника, 35 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент керівника, Реєстратор, Закупівельник, Менеджер з продажу
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-менеджер

с 03.2023 по наст. время (2 года 5 месяцев)
Салтівський м'ясокомбінат, ТОВ, Київ (Харчова промисловість)

Організація робочого процесу, пов'язаного з видачею грошових коштів (оформлення, внесення, підписання, отримання) Робота в 1С, Google Disk, Word, Excel
Своєчасне забезпечення двох офісів канцтоварами, водою, кавою, медикаментами, господарчими товарами та всім необхідним (збір потреби, замовлення, розподіл)
Комунікація з постачальниками (замовлення, контроль оплат, термінів доставки, пакет документів)
Комунікація з усіма відділами компанії (керівництвом, складом, бухгалтерією, ВУТЗ, операційним відділом, завгоспами, комірниками та ін) компанії для забезпечення безперебійної роботи (в рамках виділеного сегменту обов'язків)
Співпраця з юристами компанії, щодо підписання та передачі договорів (отримання, підписання, облік, повернення)
Комунікація з орендодавцями, бухгалтераєю, щодо вчасної сплати аренди та комунальних платежів)
Комунікація з кур'єрськими службами (заключення договорів для безготівкового розрахунку, координація доставки, отримання, відправлення, ведення електронного кабінету, оформлення доручень).
Укладання договорів по торговим точкам на вивіз побутових відходів та поліцією охорони.
У зв'язку зі скороченням вакансії офіс-менеджер, перейшла до відділу персоналу на посаду менеджера з адаптації (де працювала не довго - три місяці).
По відновленню вакансії знову посіла посаду офіс-менеджера
З грудня 2023 паралельно торговельний представник СМК-Груп

Адміністратор

с 12.2021 по 10.2024 (2 года 10 месяцев)
Swancircus, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Повний супровід клієнтів (переписка, телефонні розмови, адміністрування чатів за філіями)
За два тижні опанувала роботу в CRM системі по клієнтам та тренерам (створення, редагування БД та повний супровід по філіям, складання календарного розкладу тренувань), працювала з Google таблицями
Звіти, контроль оплат, виконання дорученнь керівничого складу, повна співпраця з тренерами та клієнтами

Адміністратор з продажу

с 09.2016 по 02.2020 (3 года 5 месяцев)
Магазин ІТЕГРА, Київ (Роздрібна торгівля)

Наповнення сайту товаром
Демонстрація товару в торговому залі, продаж супутніх товарів та комплексу робіт з монтажу, співпраця з тех відділом.
Листування, телефонні розмови
Підтримання життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, картриджів, обідів) організація відряджень
Робота з оргтехнікою, офісні програми
Участь у виставках
Причина припинення роботи - закриття магазину

Бухгалтер

с 03.2015 по 02.2016 (11 месяцев)
Зернотрейд, Киев (Транспорт, логістика)

Починала працювати оператором з обробки бухгалтерських даних, через сім місяців була переведена на посаду бухгалтера.
Робота в 1С, Excel, оргтехніка

Продавець-консультант аксесуарів для ванної кімнати

с 11.2013 по 02.2015 (1 год 3 месяца)
Магазин Ітегра, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Побудова дилерської мережі з реалізації аксесуарів для ванної кімнати компанії Kleine Wolke,
Роздрібна торгівля та робота з реалізаторами продукції
Замовлення товарів, оформлення супровідних документів, комплектація замовлень, робота зі службами доставки
Робота в Excel, Word

Адміністратор з продажу покриттів для підлоги

с 02.2007 по 11.2007 (9 месяцев)
Євро-Еліт, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Презентація зразків у торговому залі, оформлення замовлень, організація доставки.
Робота з постачальниками, кінцевими споживачами, службою доставки, тех-відділом
Робота з офісними програми, офісною технікою
Причина припинення співпраці - народження дитини

Адміністратор з продажу

с 10.2005 по 10.2006 (1 год)
ТОВ "Будкомплект", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Здійснювала конроль роботи чотирьох менеджерів з продажу. Щомісячні звіти. Працювала з міні АТС, кур'єрами, арендодавцями, офісною технікою, демонстрацією продукції, каталогів. Підтримувала життєдіяльність офісу (обіди, вода, кава, канцтовари, подарунки, корпоративи, відрядження)

Образование

КНТЕУ

Товарознавство та комерційна діяльність, Київ
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Товарознавець непродовольчих товарів, магістр

ВПУ#2 КНТЕУ

Продавець 2 категорії, Київ
Среднее специальное, с 1998 по 2000 (2 года)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Робота з оргтехнікою
  • Водійські права кат. B
  • Знання офісних програм
  • CRM
  • Google
  • Google Drive
  • Користувач 1С
  • Ведення документації
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Адміністрування офісу
  • Стресостійкість

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — выше среднего
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Відповідальна, комунікабельна, маю здатність до навчання, із задоволенням опановуватиму нові для себе навички, не конфліктна, самоорганізована.
Не за довго до початку війни почала працювати у школі циркового мистецтва адмінітратором (дистанційно), дещо змінивши рід діяльності. За два тижні повністю опанувала нову для себе CRM систему. Та війна внесла свої корективи.
До цього працювала адміністратором з продажу покриттів для підлоги, продавцем з продажу аксесуарів для ванної кімнати, бухгалтером з обліку ПММ, адміністратором офісу, мала невеликий досвід роботи диспетчером в таксі та промоутером
Шукаю довгострокову роботу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: