Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/8623870/
Помічник бухгалтера з первинної документації, оператор 1С, 20 000 грн
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Помічник бухгалтера з первинної документаціі, обліковець, оператор 1С. Резюме.
с 08.1989 по наст. время
(36 лет 5 месяцев)
Образование
Університет
Електронний та паперовий документообіг, оптимізація господарської діяльності, робота з Клієнтами, Одеса
Высшее, с 1991 по 1997 (6 лет)
Менеджмент, документообіг. мт. 095 201 76 08, Одеса
Знание языков
- Украинский — средний
- Английский — средний
Дополнительная информация
Менеджер по роботі з Клієнтами, обліковець, приймач замовлень, диспетчер - помічник логіста (ТТН, подорожні, маршрутні листи і т.д.), оператор 1С. Одеса. Резюме.
Прийом та оформлення замовлень (заявок) відповідно до встановленої системи документообігу, передача заявки (замовлення) відповідному виконавцю у мінімальні строки.
Оформлення обліково-звітної документації, ведення управлінського обліку у програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
Підготовка договорів та первинних документів.
Оформлення товарно-транспортних накладних (ТТН, подорожніх, маршрутних листів і т.д.) згідно з заявками.
Формування та оптимізація маршрутів. Контроль за транспортом на маршруті.
Оформлення відповідних транспортних документів (ТТН, подорожніх, маршрутних листів і т.д.).
Прийом та обробка заявок, формування замовлень, оформлення повернень.
Контроль використання ПММ.
Ведення бази Клієнтів.
Підготовка документів для відвантаження товару зі складу, прийому товарів до складу (магазину).
Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
Організація роботи з Постачальниками та Покупцями, ведення переговорів, відстеження поставок, логістика.
Ведення складського, управлінського обліку.
Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі ПК.
Ведення та систематизація клієнтської бази у відповідних програмах (1С, CRM, ERP, WMS, трекер завдань і т.д.).
Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів на складах чи магазинах.
Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.
Контроль поставок товарів від початку угоди до надходження на об'єкт, контроль своєчасності оплати товарів, контроль дотримання правил зберігання конкретного товару.
Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
Підтримка комунікації із Клієнтами.
м.т. [
P.S. Розбираюсь у законодавстві, у маркетингу та технологіях продажу, у правилах прийому, зберігання та відпустки товарів, у технології управління Підприємством, у правилах документообігу.
Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми, робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів, вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб, документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
тел. [
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Оператор ПК, 1С, помічник логіста (ТТН), обліковець, Офіс-менеджер, помічник бухгалтера з первинної документації, Менеджер по роботі з клієнтами, еще 7 должностей
20 000 грн
Одесса
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Оператор 1С, менеджер, диспетчер, учётчик, администратор, помощник логиста, 26 лет
20 000 грн
Одесса
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер, адміністратор, оператор ПК. Резюме. Одеса., 18 лет
Рассматривает должности: Юрисконсульт, юрист, начальник юридического отдела, контролёр, Специалист по бумажному и электронному документообороту
20 000 грн
Одесса
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Начальник юротдела, юрисконсульт, консультант по управлению и документообороту., 36 лет 5 месяцев
Рассматривает должности: Помощник заведующего аптекой, аптечным складом, куратор, контролёр, Помощник, ассистент уполномоченного лица аптеки, Помощник директора импортёра лекарственных средств
20 000 грн
Одесса
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Помощник заведующего аптекой, помощник бухгалтера. мт., 36 лет 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Бухгалтер-калькулятор, бухгалтер з первиної документації, товарознавець
Одесса -
Бухгалтер з первинної документації
18000 грн, Одесса, Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації
11000 грн, Одесса, Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації
Одесса -
Бухгалтер з первинної документації
Одесса