Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5818146/

Адміністратор стоматологічної клініки, медцентру, медичний реєстратор, менеджер, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер, адміністратор, оператор ПК. Резюме. Одеса.

с 01.2008 по наст. время (16 лет 9 месяцев)
Медицина, охорона здоров'я, аптеки

Клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та Пацієнтами.

Оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді у відповідній програмі на ПК, ведення облікової та звітної документації.

Ведення та систематизація бази Пацієнтів у відповідних програмах на ПК: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів тощо.

Знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності.

Пошук та залучення нових Клієнтів, робота з існуючої Клієнтською базою.

Вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами Пацієнтів та третіх осіб, навички позитивної мотивації Пацієнтів та співробітників Клініки.

Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.

Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.

Підготовка документів для лікарів на поточний день.

Проведення всіх розрахункових операцій із Пацієнтом, заповнення журналу руху коштів.

Контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки.

Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи Клініки.

Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.

Розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів.

Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо.

Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі на ПК.

Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви.

Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

Облік та контроль взаєморозрахунків з Покупцями та Постачальниками.

Замовлення канцелярії, госп. товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо.

Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів.

Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.

Вивчення ринку пропозицій Постачальників товарів та потреб Покупців з метою оптимального вибору.

Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.

Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.

Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.

м.т. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Образование

Університет

Мт. 095 201 76 08 - менеджер, оператор ПК, документознавець, Одеса
Высшее, с 1991 по 1997 (6 лет)

Дополнительная информация

Підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.

Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми, робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів, вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб, документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.

моб. тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Одеса)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: