Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 марта 2023 Файл

Ірина

Инспектор по кадрам

Город:
Сумы

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Мета: Працевлаштування на посаду головного спеціаліста з кадрових питань.
Вміння та навички: досвідчений користувач ПК, навички роботи з Internet.

Досвід роботи:
З 21.04.1986 по 08.06.1998 - інженер-технолог ІІІ категорії інституту «Укрспецмонтажпроект»;
З 16.07.1998 по 27.04.1999 перебувала на обліку в Сумському міському центрі зайнятості;
З 28.04.1999 по 05.08.1999 навчалась в учбовому центрі Сумського обласного центру зайнятості. Отримала кваліфікацію секретаря керівника;
З 06.08.1999 по 23.04.2002 - секретар-друкарка управління капітального будівництва Сумської міської ради;
З 24.04.2002 по 10.10.2002 – спеціаліст ІІ категорії управління житлово-комунального господарства Сумської міської ради;
З 21.10.2002 по 15.10.2003 перебувала на обліку в Сумському міському центрі зайнятості.
З 17.10.2003 по 14.11.2003 інспектор відділу кадрів Сумської міської дитячої клінічної лікарні.
З 17.11.2003 по 11.12.2003 – в.о. спеціаліста І категорії управління охорони здоров’я Сумської міської ради;

З 12.12.2003 по 30.10.2012 - спеціаліст І категорії управління охорони здоров’я Сумської міської ради;
З 31.10.2012 по 01.07.2013 - головний спеціаліст управління охорони здоров’я Сумської міської ради;
З 01.07.2013 по 04.03.2016 - головний спеціаліст відділу охорони здоров’я Сумської міської ради;
З 18.03.2016 по 22.02.2017 перебувала на обліку в Сумському міському центрі зайнятості.
З 23.02.2017 по 22.04.0219 працювала по Договору у виконавчому комітеті Сумської міської ради.
З 24.04.2017 по 19.12.2019 - головний спеціаліст відділу протокольної роботи та контролю Сумської міської ради;
З 20.12.2019 по 22.01.2020 – головний спеціаліст відділу здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю управління державного архітектурно-будівельного контролю Сумської міської ради.
З 31.01.2020 по 26.10.2020 перебувала на обліку в Сумському міському центрі зайнятості.

Освіта: вища.
1) Вересень 1982 - лютий 1986 – Сумський будівельний технікум, спеціальність: Промислове та цивільне будівництво, кваліфікація: технік-будівельник;
2) Вересень 1986 - червень 1993 - Харківський інженерно-будівельний інститут, спеціальність: Промислове та цивільне будівництво, кваліфікація: інженер-будівельник.
Підвищення кваліфікації у Сумському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Сумської обласної державної адміністрації:
Листопад 2018 – спеціалізований короткостроковий навчальний курс «Документообіг та контроль як критерії оцінювання діяльності органів державного управління»;
Листопад 2017 - спеціалізований короткостроковий навчальний курс «Організація виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації»;
Червень 2015 – тематичний короткостроковий семінар «Організація ведення діловодства як складова управлінської діяльності».

Нагороди:
03.12.2013 – Грамота міського голови за наполегливу працю, високий професіоналізм та з нагоди Дня місцевого самоврядування.

04.03.2011 – Грамота управління охорони здоров’я Сумської міської ради за багаторічну сумлінну працю та з нагоди Міжнародного жіночого Дня 8 березня.

06.03.2009 - Грамота управління охорони здоров’я Сумської міської ради за сумлінну працю, добросовісне виконання службових обов’язків та з нагоди святкування Міжнародного жіночого Дня 8 березня.

Професійні навички та знання:
Здійснення контролю термінів надання виконавцями письмових відповідей на розпорядчі документи органів державної влади та Сумської обласної ради, звернень та запитів народних депутатів України, доручень міського голови. Отримання від посадових осіб виконавчих органів Сумської міської ради, керівників підпорядкованих установ та організацій письмових та усних роз’яснень на ім’я міського голови щодо несвоєчасного або неповного розгляду розпорядчих документів органів державної влади та Сумської обласної ради і затримок відповідей заявникам.
Підготовка проектів розпоряджень міського голови в межах компетенції.
Розробка посадових інструкцій на керівників та працівників.
Підготовка наказів з особового складу (прийом, звільнення з роботи, відпустки, відрядження, курси).
Організація та здійснення перевірок щодо роботи зі зверненнями громадян та ведення діловодства; з питань кадрової роботи; з питань контролю за дотриманням та впровадженням української мови.
Координація стажування фахівців з метою поглиблення професійних знань за спеціальними індивідуальними планами.
Проведення аналізу та узагальнення статистичної звітності за напрямами діяльності, підготовка відповідних матеріалів керівнику.
Ведення картотеки обліку проходження документів у програмі з діловодства та електронного документообігу.
Ведення облікової документації, підготовка статистичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного складу посадових осіб місцевого самоврядування, керівників комунальних установ, підготовка документів для організації стажування, призначення на посади та звільнення з посад працівників, оформлення документів про прийняття Присяги та присвоєння рангів, внесення про це записів до трудових книжок, обчислення стажу роботи та служби в органах місцевого самоврядування. Оформлення документів про відрядження.
Оформлення особових справ працівників.
Ведення трудових книжок.
Підготовка Аналізу звернень громадян.
Формування бази даних локальної системи «Картка» та системи «Медичні кадри».
Формування проекту кадрового резерву на посади керівників. Здійснення обліку військовозобов’язаних та призовників.
Підготовка звітності щодо обліку військовозобов’язаних та призовників.
Підготовка документів на нагородження до свят, ювілейних дат працівників.

Володіння мовами:
Українська, російська – вільно;
Французька – середній рівень.
Особисті якості:
Аналітичний склад розуму, здатність до навчання. Урівноважена, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Здатність прийняття нестандартних рішень, цілеспрямованість, висока ступінь відповідальності, старанність, вміння працювати в команді, дисциплінованість.

Шкідливих звичок не маю.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: