Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 Файл

Надежда

Помічник керівника, фахівець відділу кадрів, менеджер з персоналу

Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме от 23.04.2024 р.

Самсоненко Надія
Дата народження – 27.09.1978 р.

Місто: Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: застосування свого професійного досвіду, знань та вмінь на запропонованих посадах. Маю гарні навички управлінця. Готова працювати й заробляти.

Повна зайнятість.

Досвід роботи:
З липня 2023 по теперішній час головний адміністратор центру реабілітації хребту Newspine (ФОП Мерзлікіна).
Функціональні обов’язки:
• обслуговування клієнтів, ведення клієнтської бази в 1С;
• узгодження програм реабілітації, графіків роботи і відвідування;
• відповідальність за касу, табелювання співробітників, нарахування заробітної плати;
• вирішування внутрішніх організаційних питань всередині колективу;
• робота з рекламаціями;
• розробка й впровадження рекламних акцій, піар пропозицій.
1.02.2019 – 28.02.2023 провідний фахівець з питань зайнятості відділу працевлаштування населення Мелітопольського міськрайонного центру зайнятості (30.06.2022) з 11.07.2022 переведена у Дарницьку філію КМЦЗ.
Функціональні обов’язки:
• допомога, супровід і підтримка осіб, які звернулися до служби зайнятості, у пошуку постійної або тимчасової роботи;
• допомога з визначенням професії, її зміною, або започаткуванням власної справи;
• роз'яснення законодавчої бази та надання якісних послуг.

1.10.2008 – 20.06.2018 – Директор ТОВ «Рекламне агентство «МВ-плюс»
Функціональні обов’язки:
• управління адміністративно-господарською та економічною діяльністю організації;
• розробка стратегії розвитку підприємства;
• цінова політика;
• планування та реалізація маркетингових заходів, спрямованих на залучення нових клієнтів (ринків) та утримання існуючих;
• аналітика продажу (реклама, роздріб, передплата);
• керування персоналом (+ адаптація, мотивація, атестація);
• підтримання стандартів обслуговування та лояльного ставлення.

1.02.2007 – 1.10.2008 – керівник рекламного відділу ТОВ «Рекламне агентство «МВ-плюс»
Функціональні обов’язки:
• управління персоналом відділу;
• організація заходів щодо залучення нових клієнтів;
• звітність з продажу реклами;
• набір + навчання менеджерів з реклами.

15.08.2000 – 1.02.2007 – Оператор комп’ютерной верстки ТОВ «Рекламне агентство «МВ-плюс» (раніше ТОВ «Редакція-МВ»).
Функціональні обов’язки:
• верстка газет;
• дизайн реклами.

Маю досвід неофіційного працевлаштування на посаді керівника інтернет-магазину будівельних інструментів.
Функціональні обов’язки:
• адміністрування веб-майданчика: візитка товару, рірайт статей, контроль актуальних цін, заявок клієнтів.
Освіта:
Вища
Мелітопольський державний педагогічний університет, 1995 – 2000 рр.
Спеціаліст – вчитель хімії та інформатики.
Дипломом з відзнакою.

З метою підвищення кваліфікації на різних етапах своєї трудової діяльності у ТОВ «РА «МВ-плюс» брала участь у проектах з обміну досвідом, семінарах та тренінгах, організованих Irex, Інститутом розвитку регіональної преси (ІРРП), Асоціацією незалежних регіональних видавців України (AIRPU) …У січні 2020 р. підвищувала кваліфікацію в Інституті підготовки кадрів Державної служби зайнятості ("Кар'єрний радник").
З 2023 р. постійна участь в тренінгах мелітопольської громади при підтримці Ради Європи, головною ціллю яких є побудова згуртованої громади під час війни, єднання, медіація, планування механізму розбудови країни тощо.
Soft skills:
• Комунікативні навички;
• Емпатія;
• Аналітичне мислення;
• Робота в команді;
• Адаптивність до змін;
• Управління часом.
Hard skills:
• Робота з комп'ютером. Впевнений користувач MS Office, мережі Інтернет. Маю навички роботи в InDesign, PhotoShop, Сorel, Adobe Acrobat, 1С;
• Досвід ведення ділової документації;
• Правова грамотність;
• Навички аналізу бухгалтерської звітності та соціальних ситуацій.
Особисті якості:
Я відкрита, комунікабельна, енергійна людина. Маю організаторські здібності та не боюся відповідальності. Досить стійка у стресових ситуаціях, не противлюся новому. Легко вчусь, тому що мені це подобається. Вважаю себе професіоналом спілкування, маю повагу й толерантність до людей. Й головне, люблю, пишаюсь своєю країною та хочу зробити свій внесок в її розбудову.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: