Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2024 Файл

Катерина

Support manager

Возраст:
34 года
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ненахова Катерина Сергіївна
Дата та місце народження: 18 січня 1990 року, м. Черкаси
Вік: 32 років
Адреса: м. Черкаси, пров.Капітана Лифаря, 10
Телефон мобільний: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2007 – 2012 Черкаський Національний Університет імені Богдана Хмельницького, факультет – романо-германська філологія, спеціальність – вчитель англійської мови та зарубіжної літератури, філолог, перекладач.
1997 – 2007 Черкаський колегіум «Берегиня».
Додаткова освіта:
2013- підготовчі курси по наданню першої медичної допомоги при Червоному Хресті.
2014- практичні курси щодо користування вогнепальною зброєю.
2018- курси підвищення кваліфікації «Державне управління».
Досвід роботи:
2007 - 2010 ТСК « Жемчуг»
Тренер сучасних танців
2012 - 2013 Черкаський колегіум «Берегиня»
Посада: вчитель англійської мови та зарубіжної літератури
Розвиток мовних навичок у дітей;
Поглиблене вивчення англійської граматики;
Організація роботи з дітьми дошкільного віку;
Мовна практика.
Проведення уроків, семінарів, складання планів та програм
2013 - 2015 Freelance
Перекладач по створенню сайтів
Переклад програм ПК;
Спілкування з іноземними клієнтами;
Написання інструкцій по користування сайтами.
2015 – 2018 Teaching
Приватний репетитор англійської мови
2018 - 2019 ГУ ПФУ в Черкаській області
Посада: провідний спеціаліст Черкаського відділу обслуговування громадян № 4 (сервісний центр)
Консультація громадян з питань пенсійного законодавства;
Прийом та обробка документів;
Робота з персональними даними;
Видача індивідуальних відомостей про застраховану особу;
Прийом звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації;
Реєстрація та супроводження користувачів веб-порталу;
Робота у системах та підсистемах «Звернення».
2019- 2020 ТОВ « Нова Якість»
Посада: оператор кол-центру ( диспетчер оперативно – аварійної групи )
Прийом заявок;
Аварійні виклики;
Консультація щодо надання послуг управлінської компанії;
Реєстр звернень та заяв.

2022- Приват банк (оператор контакт центру, Вхідна лінія)

Знання мов
Українська – рідна; російська – вільно; англійська – fluently; німецька – intermediate, іспанська та французька – зі словником.
Навички
Користування ПК, робота в підсистемах та інтернеті, організаційні аспекти.
Сертифікат IELTS
Посвідчення щодо володіння державною мовою
Сертифікат підвищення кваліфікації «Державне управління»
Сертифікат щодо надання першої медичної допомоги.
Права водія категорії В.
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, швидке пристосування та робота в складних умовах.
Інтереси та захоплення
Екстремальний спорт, поглиблене вивчення американського сленгу, мотоцикли, астрономія, психологія поведінки, міжнародне законодавство та судові системи.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: