Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 апреля 2023 Файл

Оксана

Помічник керівника

Возраст:
26 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кондратюк Оксана Олександрівна

Дата народження: 28.11.1997р.
Сімейний стан: незаміжня
Місто: Київ
Моб. телефон. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль:
Працевлаштування.
Освіта:
2013-2016р. Хмельницький торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету.
Спеціальність: Оціночна діяльність, молодший спеціаліст.
2016-2019р. Національний університет "Львівська політехніка"
Спеціальність: Облік і аудит, бакалавр.
Досвід роботи:
Жовтень 2016р. – липень 2018р. ТОВ "Арт-Мілленніум", м.Хмельницький, менеджер зі збуту.
Функціональні обов'язки:
• робота з програмою 1С та іншими документами програмами MS Office;
• пошук та приваблення нових клієнтів та робота з клієнтською базою;
• внесення нових пропозицій та креативних ідей з метою покращення організації роботи колективу та діяльності підприємства;
• виконання доручень керівника різного характеру;
• зустріч клієнтів та партнерів.
Вересень 2018 – червень 2019р. м.Старокостянтинів, ломбард "Комод", оцінювач – експерт.
Функціональні обов’язки:
• здійснення об’єктивної оцінки майна;
• робота з програмою 1С та іншими документами програми MS Office;
• здійснення банківських та фінансових операцій;
• робота з клієнтами.

Вересень 2019р. – жовтень 2020р., м.Київ, ТОВ "Золотий Вік", помічник директора магазину, продавець непродовольчих товарів.
Функціональні обов'язки:
• консультація з питань якості та функціональності продукції;
• продаж товарів;
• допомога в управлінні та здійснення певних управлінських операцій;
• виконання доручень директора магазину.
Листопад 2020р. – квітень 2023р., м.Київ, медична група компаній «Adonis», адміністратор відділення.
Функціональні обов’язки:
• організація роботи відділення;
• вирішення різних типів задач та доручень керівника;
• виконання всього обсягу роботи директора філіалу в період його відсутності;
• консультація та обслуговування пацієнтів, робота зі скаргами та вирішення конфліктних ситуацій;
• робота з документами та програмами Excel, 1С, Terra, Доктор Елекс;
• робота з касою, формування фінансових звітів, ведення бухгалтерії.

Професійні навички:
• грамотна усна та писемна мова;
• хороші знання ділового етикету (ділове листування, спілкування на зустрічах та по телефону);
• вміння налагоджувати контакт з клієнтами;
• досвід роботи з програмою 1С та іншими базовими програмами MS Office, вільне володіння ПК;
• навики маркетингового підходу та створення якісної реклами з метою приваблення клієнтів;
• вміння здійснювати банківські та фінансові операції;
• знання іноземних мов: українська-рідна, російська-володію, англійська-нижче середнього.
Особисті якості:
Комунікативність, порядність, відповідальність, здібність легко засвоювати нові навики, вміння працювати в команді, вміння грамотно та доступно викладати інформацію в усному та письмовому вигляді, творчі завдатки.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: