Ольга
Кадровик, оператор, контролер, бухгалтер
- Город проживания:
- Емильчино
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8766004
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
(20.09.1984)
Житомирська область, смт. Ємільчине
e-mail: [
тел. [
МЕТА: працевлаштування у сфері економічного, фінансового, аналітичного, бухгалтерського, кадрового обліку, на відповідальну посаду, яка дозволяє проявити свою надійність та відданість справі, реалізувати себе супер спеціалістом ;)
РОБОТА:
01.2018 – 04.2024 ПСП «Восток-Запад» - начальник відділу кадрів
Обов’язки: повний супровід кадрового обліку на підприємстві (програми 1С, Фредо, офісні програми, дозор, медок та ін); особові картки П-2 працівників; прийняття, переведення та звільнення працівників; облік, сканування, заповнення трудових книжок паперових та електронних на порталі ПФУ; ведення військового обліку військовозобов’язаних, призовників та резервістів; бронювання працівників згідно чинного законодавства; супровід електронних лікарняних листків (на порталі ПФУ та у програмі 1С); ведення графіку відпусток (основних щорічних, додаткових тощо); щорічні медогляди працівників підприємства. Взаємодія у роботі з органами центру зайнятості, ОТГ, РТЦК та СП, ПФУ та ін.
03.2017 – 11.2017 ТОВ «Міатерра» - менеджер по персоналу
Обов’язки: підбір персоналу на підприємство, ведення кадрового обліку підприємства (виробництво); прийняття, переведення, звільнення працівників; повне ведення відпусток, лікарняних, накази, договори ЦПХ та ін.
08.2012 – 08.2016 ТОВ «Фуд-Флор» - бухгалтер
Обов’язки: повний обсяг ведення бухгалтерського обліку підприємства; первинні документи, рахунки, накладні, акти та ін.; нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних та ін.; платіжні документи клієнт-банк, виписки; податковий облік, звіти, декларації.
05.2009 – 12.2011 Ємільчинський РВ УМВС – завідуюча канцелярією
Обов’язки: реєстрація та облік вхідної та вихідної документації, контроль за своєчасним наданням відповідей на звернення фізичних та юридичних осіб, інвентаризація, архівація справ, участь у комісіях та інше.
09.2005 – 04.2009 УПФУ в Голосіївському районі м. Києва – головний спеціаліст по нарахуванню та перерахункам пенсій
Обов’язки: проведення консультацій по питанням нарахування та перерахунку соціальних виплат, перевірка документів, перерахунок пенсій, проведення зустрічних перевірок та інше.
10.2004 – 09.2005 Магазин продовольчих товарів – продавець.
08.2003 – 10.2004 «Французька булочна» - продавець кондитер.
НАВЧАННЯ:
03.2012 – 07.2012 Учбовий заклад «Успіх», курс «Бухгалтер + Головний бухгалтер»
2002 – 2008 Європейський університет – економічний факультет, спеціальність «Фінанси»
Додаткові знання:
Мова: Українська – рідна, російська – володію вільно, англійська – з перекладачем)
Особисті та професійні якості:
Відповідальність, цілеспрямованість, уважність, комунікабельність, тактовність, вміння працювати самостійно та в команді)
Інше: Громадянський шлюб, син 17 років.
Похожие кандидаты
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Удаленно, Киев
Начальник відділу, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер
Удаленно, Житомир
Рекрутер, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
Удаленно
Инспектор отдела кадров, специалист кадрового делопроизводства
30000 грн, Удаленно, Одесса
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Удаленно, Киев