Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 апреля 2024 Файл

Дар'я

Оператор ПК

Возраст:
25 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Джигун Дар’я Миколаївна
Дата народження: 3 вересня 1998р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місто проживання: Хмельницький
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2016 - 2021 – Хмельницький Університет Управління та Права імені Леоніда Юзькова, Юридичний факультет, заочна форма навчання, спеціальність – Право, ступінь освіти - Бакалавр юридичних наук.
2021-2023 – Хмельницький Університет Управління та Права імені Леоніда Юзькова, Юридичний факультет, заочна форма навчання, спеціальність – Право, ступінь освіти - Магістр юридичних наук.
Додаткова освіта:
У 2015 році закінчила Хмельницький міжшкільний навчально-виробничий комбінат і здобула професію оператор комп’ютерного набору. Диплом ХМ№4827452
Липень 2022 курси Full Stack Developer (HTML CSS+ Javascript, React, Node.js (в процесі вивчення))

Досвід професійної та трудової діяльності

01.10.2014 – 01.02.2019 ООО «АКСАРТА+» не офіційно

01.10.2014 – 01.01.2016 – Менеджер продажу Посадові обов’язки:
Консультація клієнтів;
Оформлення замовлень;
Контроль виконання замовлення на усіх етапах;
Вирішення конфліктних ситуацій.
Отримала підвищення

01.01.2016 – 01.10.2017– Менеджер по роботі з юридичними клієнтами Посадові обов’язки:
Консультація клієнтів;
Оформлення замовлень;
Контроль виконання замовлення на усіх етапах;
Підготовка та супровід відповідної документації;
Вирішення конфліктних ситуацій.
Отримала підвищення

01.10.2017–01.02.2019– Аудитор

Посадові обов’язки:

Контроль та перевірка виконання замовлень менеджерами усіх відділів;
Перевірка якості спілкування менеджера з клієнтом;
Контроль виконання своїх посадових обов’язків відділу закупки, складу, відділу логістики;
Складання посадових інструкцій та положень;
Вирішення конфліктних ситуацій та розбір негативних відгуків клієнтів;
Складання щомісячного звіту про якість роботи усіх відділів із зазначенням суми грошової втрати компанії, до якої призвела неякісна робота відділу або менеджера;
Проведення інструктажів та навчань по підвищенню якості обслуговування клієнтів.

18.06.2017–01.11.2018– Контент- менеджер (додаткова робота) Посадові обов’язки:

Робила опис та розбір продукції та оформлювала на сайті.
Шукала фото та відео матеріали
Модерація сайту

01.03.2019 – 01.12.2019 ФОП Миколюк С. І., посада юриста.

Посадові обов’язки:

Контроль виконання наказів і розпоряджень керівника;
Складання і розгляд різних типів договорів, направлення листів, запитів;
Робота з юридичними особами;
Юридичний аналіз та розробка договорів: поставки, надання послуг, підряд, оренди, комісії, представництва, тощо;
Підготовка пакетів документів для отримання ліцензій на внутрішні перевезення пасажирів на таксі.

01.12.2019 – 02.11.2020 ФОП Герасимчук Д.М., посада юрисконсульта.
Посадові обов’язки:
Складання і розгляд різних типів договорів, направлення листів, запитів;
Робота з юридичними особами;
Юридичний аналіз та розробка договорів: поставки, надання послуг, підряду, оренди, комісії, представництва, тощо;
Підготовка пакетів документів для отримання ліцензій на внутрішні перевезення
пасажирів на таксі;
Надання усних і письмових юридичних консультацій;
Здійснення реєстраційних дій (статутних документів, колективних договорів);
Реєстрація ФОП, ТОВ;
Підготовка пакету документів та повний супровід реєстрації торгової марки.
Ведення соціальних мереж в Facebook / Instagram
04.12.2020 — 28.02. 2021 ТОВ "104.ЮА", Посада - Фахівець з обслуговування клієнтів Хмельницкого управління клієнтського сервісу.
Посадові обов’язки:

Робота з юридичними та фізичними особами;
Продаж продукцій та послуг;
Консультація населення;
15.03.2021 — нині АТ "Хмельницькгаз, Посада — Аналітик консолідованої інформації. Посадові обов’язки:
Аналізувала діяльність контролерів відділу інспектування та бригад по відключенню.
Аналізувала фотознімки показників лічильників спожитого газу побутових споживачі для виявивлення втручань.
Аналізувала облік природного газу, вносила пропозиції по складанню заходів щодо покращення обліку газу, використаного населенням та зменшення комерційних витрат.
Аналізувала інформацію щодо термінів, якості зняття контрольних показників лічильників обліку споживання газу побутової групи споживачів природнього газу по відокремленим структурним підрозділом товариства для доцільності зняття контрольних показників в конкретних майбутніх періодах.
Аналізувала об’єми споживання природнього газу побутового споживача відповідно опалювальні площі, наявності газових приладів та кількості проживаючих.
Збирала дані для звітів щодо якості роботи контролерів та бригад по відключенню відділу інспектування та об’ємів природного спожитого газу.
Давала рекомендації майстрам (фахівцям) відділу інспектування щодо зняття контрольних показників лічильників споживання газу по окремих умовах відбору абонентів природного газу.
Давала рекомендації фахівцям відділу інспектування щодо роботи з абонентами для складання у порядку, визначеному Кодексом газорозподільних систем, актів про порушення.
Складала місячні та денні завдання бригад по відключенню Хмельницького відділення, контролювати їх виконання та складати щомісячний та щотижневий звіт.
Аналізувала самовільні підключення та опрацювання їх для потреби використовувати подачу в графік на зупинку висотних будинків та контролювання роботи бригади по відключенню відділу інспектуванняПроводила акти відключення, підключення в програмі 1с та надання загального реєстру на кінець місяця, подача звітів в плановий відділ для закриття заробітної плати для бригад по відключенню відділу інспектування.
Систематично здійснювала перевірку дотримання працівниками відділу інспектування Хмельницького відділення на робочих місцях вимог правил та норм з охорони праці, протипожежних та санітарних норм.
Проводила інструктаж з охорони праці бригадам по відключенню відділу інспектування.
Вела щоденний звіт, щодо проведеної роботи споживачами — боржниками в частині вручення вимог — попереджень про сплату заборгованості, повідомлень про припинення газопостачання у зв'язку з боргом.
Доводила до відома підлеглих накази та розпорядження по підприємству, нормативні документи, які стосуються роботи відділень.
Не допускала до роботи бригад по відключенню відділу інспектування, які з'явилися на роботу з запахом алкоголю, зі складанням акту встановленої форми, а також забороняла виконання робіт з порушеннями інструкцій з охорони праці до усунення усунених порушень.
Здійснювала закупівлю канцтоварів згідно затвердженого плану.
Інші навики:

Вільне володіння ОС Windows від XP до 10, повний пакет Microsoft Office 2003 - 2016 та аналогів, поштові клієнти, вміння розбиратися в специфічному програмному забезпеченні;
Навики роботи з електронним документообігом, 1С;
Мови: базова англійська (наразі додатково вивчаю); російська, українська – вільно;
Вільне орієнтування в законодавчій базі;
Вміння працювати з офісною технікою;
Вміння налаштовувати таргетованну рекламу та вміння адмініструвати сторінки в соц. мережах.
Вільне володіння Photoshop.
Вміння працювати з Wix, Tilda, навички по створенню сайту та його наповненню.
Вільне володіння CRM.

Soft skills:
1. Старанність.
2. Відповідальність.
3. Чесність.
4. Цілеспрямованість.
5. Порядність.
6. Легко навчаюсь.
7. Комунікабельність, легко сходжуся з людьми.
8. Уважність.
9. Пунктуальність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: