Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Директор з маркетингу та розвитку

Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ІРИНА ТРУХАНОВА
КЕРІВНИК З МАРКЕТИНГУ ТА РОЗВИТКУ | ЕКСПЕРТ З УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ У B2C-СЕРЕДОВИЩІ

Профіль
Маркетинг-директор із 16-річним досвідом, із яких 13 років — у сферах роздрібної торгівлі,
комерційної нерухомості, fashion-рітейлу та клієнтських сервісів.

Працювала як на стороні об’єктів інфраструктури (ТРЦ), так і в роздрібних мережах. Вмію
інтегрувати маркетинг у бізнес-процеси, підвищувати ефективність клієнтського трафіку та
формувати довгострокові стратегії розвитку.

Сильні сторони: стратегічне мислення, аналітика, бренд-менеджмент, запуск проєктів,
управління командами, формування бюджетів та звітності. Відкрита до нових сегментів, де
ключову роль відіграє досвід відвідувача, сервіс та комерційний результат.

Досвід

Директор департаменту маркетингу липень 2018 - червень 2025

ТРЦ Ocean Plaza Київ
Контакти
Повна відповідальність за розробку та реалізацію маркетингової стратегії ТРЦ (річний
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
план, PR, digital, події, клієнтські сервіси).
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Участь у створенні 5-річної стратегії розвитку ТРЦ.
Формування та управління маркетинговим бюджетом (планування, оптимізація, звітність).
 30.04.1988
Управління доходом від рекламного інвентаря ТРЦ.
Побудова процесів оперативного маркетингу, розробка внутрішніх стандартів і методик.
Навички
Аналітика та стратегічне планування:
Стратегічне маркетингове Розробка систем звітності та аналізу маркетингових показників у динаміці.
планування Аналіз конкурентного середовища та адаптація стратегії ТРЦ.

Управління проєктами Побудова зв’язку між маркетинговими активностями та комерційною ефективністю

(offline/digital) орендарів.

Маркетинг у сфері комерційної Розвиток tenant-mix та комерційної ефективності:
нерухомості / роздрібної торгівлі Аналіз поточного складу орендарів, визначення «слабких зон» та зон росту.
Формування звітів для керівництва з оцінкою ефективності tenant-mix та фінансових
Тенант-мікс та трафік-
показників орендарів.
менеджмент
Підготовка рекомендацій відділу оренди щодо наповнення вакантних площ у відповідності
Бюджетування, аналітика, до концепції зонування.
звітність Аналіз складу орендарів у конкурентних ТРЦ.
Excel, MS Project, Adobe PS/AI
Управління командою та проєктами:
Англійська мова — рівень C1 Керування командою з 5 спеціалістів.
Координація міжвідділової взаємодії та комунікація з підрядниками.

Спеціаліст з трейд-маркетингу лютий 2018 - липень 2018

New Balance Київ

Розробка та реалізація маркетингових кампаній у роздрібній мережі.
Аналіз продажів і планування активностей для стимулювання попиту.
Інтеграція бренду у спільні кампанії з локаціями (ТРЦ, івент-простори).
Управління програмою лояльності та розвиток клієнтської бази.

Цей досвід доповнив мій профіль розумінням внутрішньої логіки брендів-орендарів, їх цілей і
KPI.
Досвід

Менеджер з реклами серпень 2016 - жовтень 2017

ТРЦ Ocean Plaza Київ

Участь у формуванні річного плану та бюджету рекламної кампанії ТРЦ.
Підготовка, запуск, контроль креативних матеріалів для рекламних кампаній ТРЦ (ООН,
ТВ, радіо, digital).
Керування PR проєктами ТРЦ.
Забезпечення проведення тендерних процедур з вибору підрядників на реалізацію річної
рекламної кампанії, розробки креативних матеріалів, PR супроводу, тощо.
Підготовка та заключення договорів з підрядними організаціями в рамках свого блоку робіт.
Забезпечення проведення маркетингових досліджень.
Аналіз отриманних даних.
Моніторинг маркетингової активності конкурентів.
Робота з орендарями ТРЦ в рамках їх інтеграції в рекламні заходи ТРЦ.

Менеджер з реклами листопад 2012 - липень 2016

ТРЦ Dream Town Київ

Розробка річного медіаплану ТРЦ.
Формування та виконання річного рекламного бюджету на основі затвердженого
медіаплану.
Підбір та закупівля рекламного інвентарю/ефірного часу/трафіку.
Реалізація рекламних кампаній в рамках річного медиаплану (ООН, транспорт, радіо,
digital).
Участь в розробці та контроль виробництва креативних матеріалів для рекламних кампаній
ТРЦ.
Організація партнерських проєктів.
Ведення документообігу.
Створення маркетингових звітів та презентацій.

Керівник проєктів березень 2011 - жовтень 2012

HPPR Agency Київ

Ведення PR-проєктів для міжнародних брендів.
Організація прес-заходів, тендерів, кампаній.
Формування та реалізація комунікаційної стратегії клієнтів.
Організація роботи зовнішнього прес-офісу.
Участь в тендерах: розробка та захист тендерних пропозицій.
Ведення документообігу та звітності з клієнтами.
Контроль дебіторської заборгованості.

PR менеджер червень 2010 - березень 2011

«Нове Время» (Swatch Group) Київ

Розробка рекламної стратегії ля кожного з брендів, що є в портфелі компанії.
Організація BTL-активностей та програм лояльності.
Формування та захист бюджету на рекламне просування брендів та інтернет магазину.

Освіта, кваліфікації

Англійська філологія. Бакалавр 2006 - 2010
Київський національний лінгвістичний університет (КНЛУ)

Менеджмент: основні вміння управління 2020 -
Києво-Могилянська Бізнес-Школа (kmbs)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: