- Файл
Ірина
Директор з маркетингу та розвитку
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8836219/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
КЕРІВНИК З МАРКЕТИНГУ ТА РОЗВИТКУ | ЕКСПЕРТ З УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ У B2C-СЕРЕДОВИЩІ
Профіль
Маркетинг-директор із 16-річним досвідом, із яких 13 років — у сферах роздрібної торгівлі,
комерційної нерухомості, fashion-рітейлу та клієнтських сервісів.
Працювала як на стороні об’єктів інфраструктури (ТРЦ), так і в роздрібних мережах. Вмію
інтегрувати маркетинг у бізнес-процеси, підвищувати ефективність клієнтського трафіку та
формувати довгострокові стратегії розвитку.
Сильні сторони: стратегічне мислення, аналітика, бренд-менеджмент, запуск проєктів,
управління командами, формування бюджетів та звітності. Відкрита до нових сегментів, де
ключову роль відіграє досвід відвідувача, сервіс та комерційний результат.
Досвід
Директор департаменту маркетингу липень 2018 - червень 2025
ТРЦ Ocean Plaza Київ
Контакти
Повна відповідальність за розробку та реалізацію маркетингової стратегії ТРЦ (річний
[
план, PR, digital, події, клієнтські сервіси).
[
Формування та управління маркетинговим бюджетом (планування, оптимізація, звітність).
30.04.1988
Управління доходом від рекламного інвентаря ТРЦ.
Побудова процесів оперативного маркетингу, розробка внутрішніх стандартів і методик.
Навички
Аналітика та стратегічне планування:
Стратегічне маркетингове Розробка систем звітності та аналізу маркетингових показників у динаміці.
планування Аналіз конкурентного середовища та адаптація стратегії ТРЦ.
Управління проєктами Побудова зв’язку між маркетинговими активностями та комерційною ефективністю
(offline/digital) орендарів.
Маркетинг у сфері комерційної Розвиток tenant-mix та комерційної ефективності:
нерухомості / роздрібної торгівлі Аналіз поточного складу орендарів, визначення «слабких зон» та зон росту.
Формування звітів для керівництва з оцінкою ефективності tenant-mix та фінансових
Тенант-мікс та трафік-
показників орендарів.
менеджмент
Підготовка рекомендацій відділу оренди щодо наповнення вакантних площ у відповідності
Бюджетування, аналітика, до концепції зонування.
звітність Аналіз складу орендарів у конкурентних ТРЦ.
Excel, MS Project, Adobe PS/AI
Управління командою та проєктами:
Англійська мова — рівень C1 Керування командою з 5 спеціалістів.
Координація міжвідділової взаємодії та комунікація з підрядниками.
Спеціаліст з трейд-маркетингу лютий 2018 - липень 2018
New Balance Київ
Розробка та реалізація маркетингових кампаній у роздрібній мережі.
Аналіз продажів і планування активностей для стимулювання попиту.
Інтеграція бренду у спільні кампанії з локаціями (ТРЦ, івент-простори).
Управління програмою лояльності та розвиток клієнтської бази.
Цей досвід доповнив мій профіль розумінням внутрішньої логіки брендів-орендарів, їх цілей і
KPI.
Досвід
Менеджер з реклами серпень 2016 - жовтень 2017
ТРЦ Ocean Plaza Київ
Участь у формуванні річного плану та бюджету рекламної кампанії ТРЦ.
Підготовка, запуск, контроль креативних матеріалів для рекламних кампаній ТРЦ (ООН,
ТВ, радіо, digital).
Керування PR проєктами ТРЦ.
Забезпечення проведення тендерних процедур з вибору підрядників на реалізацію річної
рекламної кампанії, розробки креативних матеріалів, PR супроводу, тощо.
Підготовка та заключення договорів з підрядними організаціями в рамках свого блоку робіт.
Забезпечення проведення маркетингових досліджень.
Аналіз отриманних даних.
Моніторинг маркетингової активності конкурентів.
Робота з орендарями ТРЦ в рамках їх інтеграції в рекламні заходи ТРЦ.
Менеджер з реклами листопад 2012 - липень 2016
ТРЦ Dream Town Київ
Розробка річного медіаплану ТРЦ.
Формування та виконання річного рекламного бюджету на основі затвердженого
медіаплану.
Підбір та закупівля рекламного інвентарю/ефірного часу/трафіку.
Реалізація рекламних кампаній в рамках річного медиаплану (ООН, транспорт, радіо,
digital).
Участь в розробці та контроль виробництва креативних матеріалів для рекламних кампаній
ТРЦ.
Організація партнерських проєктів.
Ведення документообігу.
Створення маркетингових звітів та презентацій.
Керівник проєктів березень 2011 - жовтень 2012
HPPR Agency Київ
Ведення PR-проєктів для міжнародних брендів.
Організація прес-заходів, тендерів, кампаній.
Формування та реалізація комунікаційної стратегії клієнтів.
Організація роботи зовнішнього прес-офісу.
Участь в тендерах: розробка та захист тендерних пропозицій.
Ведення документообігу та звітності з клієнтами.
Контроль дебіторської заборгованості.
PR менеджер червень 2010 - березень 2011
«Нове Время» (Swatch Group) Київ
Розробка рекламної стратегії ля кожного з брендів, що є в портфелі компанії.
Організація BTL-активностей та програм лояльності.
Формування та захист бюджету на рекламне просування брендів та інтернет магазину.
Освіта, кваліфікації
Англійська філологія. Бакалавр 2006 - 2010
Київський національний лінгвістичний університет (КНЛУ)
Менеджмент: основні вміння управління 2020 -
Києво-Могилянська Бізнес-Школа (kmbs)
Похожие кандидаты
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Киев, Днепр , еще 4 города -
Директор з маркетингу
Киев -
Керівник з маркетингу
Киев -
Керівник з розвитку
70000 грн, Киев -
Директор з розвитку, трансформації бізнесу
165000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 6 городов -
Керівник з розвитку
Киев