- PRO
Андрій
Керівник відділу, менеджер з логістики, територіальний директор
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 24 года
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8836281/
Опыт работы
Керівник відділу інформаційної логістики
с 07.2024 по наст. время
(1 год 1 месяц)
Близенько, мережа продуктових магазинів, Львів (Роздрібна торгівля)
- Управління всіма інформаційними системами( WMS та 1С, Market) на розподільчому центрі
- Організація та контроль безперервного та продуктивного щоденної роботи відділу інформаційної логістики.
- Контроль над логістичним ланцюгом руху товарів у системі в розрізі усієї мережі більше 220 ТТ.
- Розроблення та впровадження заходів для мінімізації ризиків та забезпечення безперервності бізнес-процесів.
- Оперативне реагування на запити користувачів та вирішення технічних проблем.
- Оцінка та аналіз продуктивності операцій з логістики в системі.
- Оцінка та аналіз витрат робочого часу на виконання операцій в системі.
- Удосконалення роботи відділу, розробка та впровадження нових систем, спрямованих на підвищення ефективності використання оборотних коштів.
- Аналіз, планування, організація, координація і управління (включаючи організацію контролю за виконанням) роботою відділу інформаційної логістики (більше 15 працівників).
- Проектування і розробка нових логістичних систем, а також оптимізація існуючих логістичних систем.
- Здатність замінити будь яку штатну одиницю у відділі інформаційної логістики Оператор WMS, Обліковець 1С ітд. Здатність замінити буд яку штатну одиницю у відділі складської логістики включаючи Керівника складської логістики, Бригадира складу, лінійного штату: комірника, водія електровізка, комплектувальника ящичної та штучної лінії.
- Організація робіт з розробки форм і методів ведення звітності.
- Моніторинг правильності і своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу (більше 15 працівників).
- Ознайомлення персоналу з основами інформаційної логістики.
- Організація та координація інформаційних потоків у рамках логістичних процесів підприємства.
- Відповідальність за налаштування, підтримку та оптимізацію системи управління складом (WMS).
- Оптимізація документообігу всіх логістичних процесів.
- Створення ділянок збору, створення складських місць, промальовування маршрутів обходу складських місць.
- Контроль якості, своєчасності та повноти обміну інформацією між підрозділами.
- Оптимізація бізнес-процесів із використанням сучасних інформаційних технологій.
- Проведення аналізу показників ефективності логістичних операцій на основі зібраної інформації.
- Координація даних про наявність товарів, їхнє переміщення між складами та магазинами мережі.
- Забезпечення безперебійного обміну інформацією між усіма ланками логістичного процесу (РЦ, магазини, постачальники).
- Впровадження автоматизованих рішень для відстеження товарів у реальному часі.
- Контроль функціонування програмного забезпечення, яке використовується для обліку товарів та управління запасами (WMS, Market, 1C).
- Упровадження інструментів прогнозування попиту та управління запасами.
- Аналіз ключових показників логістичної діяльності (наприклад, швидкість доставки, рівень запасів, кількість списаного товару).
- Формування регулярних звітів для керівництва мережі магазинів.
Фахівець з контролю руху товару
с 04.2023 по 07.2024
(1 год 3 месяца)
Близенько, мережа продуктових магазинів, Львів (Роздрібна торгівля)
Основні навички:
Управління запасами
- Логістичні операції
- Введення та відстеження даних в системі WMS
- Виконання замовлень
- Обслуговування клієнтів +220 ТТ (Мережа магазинів Близенько)
- Зворотній зв'язок.
- Вирішення проблем.
- Організаторські здібності.
- Керівництво.
- Збереження майна компанії.
- Складський облік в системах 1С, ІT Market, WMS.
- Знання процедур і систем закупівель.
Основні обов’язки:
- підготовка відповідей та вирішення звернень та запитів клієнтів (Мережа магазинів Близенько);
- надання консультаційних послуг;
- контроль за своєчасним поданням інформації проблем в логістичному ланцюжку, оперативне рішення проблем по запізненню авто, шляхом оповіщення відповідним відділам;
- проведення розшуку товару в системі відео нагляду;
- обробка вхідних та вихідних комерційних актів;
- проведення аналізу по результатам контролю та формування статистики по відхиленням;
- проведення заходів, направлених на зменшення несвоєчасної доставки вантажу;
- розгляд претензій клієнтів, пов'язаних з нестачами, пересортом, надлишками товару при поставках від РЦ;
- контроль залишків на складах;
- ведення контролю вхідних і вихідних переміщень і забезпечення точності у всій документації, пов'язаної з переміщенням товарів між РЦ та магазинами;
- керування повсякденною діяльністю команди працівників і надання вказівок;
- контроль за точним обліком усіх замовлень і відправлень;
- забезпечення дотримання правил безпеки та політики компанії;
- контроль за транспортуванням товару по усьому логістичному ланцюжку;
- моніторинг та оцінка ефективності роботи персоналу;
- ведення обліку загальних даних обслуговування магазинів, а також претензій магазинів за допомогою EXCEL;
- формування об’єктивної статистики по відхиленням, надання пропозиції керівництву щодо їх зменшення;
- аудит та контроль якості приймання товару від РЦ працівниками магазинів;
- змінна та введення нових бізнес-процесів для оптимізації процесу «приймання товару від РЦ».
Додаткові навички:
- Володіння комп'ютером та супутнім програмним забезпеченням (1С: Інформаційна база «Логістична», система управління складом: WMS, IT Market, Bitrix, Colloborator, платформа Business Intelligence (OneClick), Сreatio, SmartPSS, MS Excel, MS Word, MS Office).
- Сильні організаційні навички та навички вирішення проблем.
- Практичні знання правил і практики техніки безпеки.
- Відмінні комунікативні та міжособистісні навички.
- Можливість переглядати та аналізувати дані та звіти.
- Можливість працювати в режимі багатозадачності.
- Вміння працювати самостійно та з командами.
- Досвід роботи в стислі терміни.
Адміністратор торгового залу
с 09.2022 по 04.2023
(7 месяцев)
Близенько, мережа продуктових магазинів, Львів (Роздрібна торгівля)
Досягнення:
Серед моїх обов'язків на цій посаді входило;
Організація безперебійної роботи торгового залу у магазині;
Участь у підборі персоналу торгового залу;
Керівництво працівниками у торговому залі;
Навчання продавців, організація та контроль їх роботи у торговому залі;
Замовлення та приймання товарів;
Контроль стану торговельного залу, у тому числі чистоти та порядку у магазині, дотримання санітарно-гігієнічних вимог;
Контроль дотримання грамотної та зручної викладки товару для покупців на торговому залі,
Контроль якості та термінів придатності товару, правильного оформлення цінників;
Контроль за дотриманням правил зберігання продовольчих товарів у торговому залі;
Вилучення з продажу неякісних товарів, а також продукції зі терміном придатності, що минув;
Контроль справності обладнання у торговому залі;
Організація своєчасного усунення несправностей у магазині;
Консультування покупців; розгляд претензій покупців; запобігання та вирішення конфліктних ситуацій у торговельному залі;
Підготовка товару у торговому залі до інвентаризації; допомога у проведенні інвентаризації;
Координація проведення промо та рекламних акцій у магазині, у тому числі маркетингових заходів на торговому залі;
Ведення документообігу та звітності.
Управління товарними запасами і асортиментом;
Організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг);
Серед професійних навичків на цій посаді можна виділити:
Впевнений користувач ПК та офісних програм;
Навички управління людьми;
Організаторські здібності;
Управління товарними запасами і асортиментом;
Досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів;
Уміння мотивувати персонал;
Навички роботи з постачальниками, РЦ, торговими представниками;
Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
Навички спілкування з клієнтами;
Навички роботи в програмі 1С, IT Market, Bitrix, Colloborator;
Досвід роботи виконуючого обов'язків Директора магазину;
Досвід роботи на більше ніж трьох локаціях: Б.Хмельницького 257; Очеретяна 14; Муроване Тополина 1.
Продавець-консультант
с 06.2021 по 09.2022
(1 год 3 месяца)
Сільпо, Львів (Роздрібна торгівля)
В мої обов'язки входило:
- компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів у торговому залі;
- надання грамотних консультацій з будь-яких питань, що стосуються продукції та здійснення покупки;
- створення комфортних умов вибору товару;
- передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванню, огляд наявності браку, маркування;
- проведення переобліку;
- робота з касовим апаратом;
- підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару та цінників на ньому, розміщення товару відповідно до товарних груп, принципів мерчандайзингу, підтримання чистоти в залі;
- прийом товару;
- підтримка чистоти та порядку на торговому залі;
- контроль термінів придатності;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- прибирати зайве;
- поповнення вітрини;
- здійснювати прибирання;
- розкладати продукцію згідно з планом викладання товару.
Серед основних навичок можна виділити:
- уміння знайти підхід до покупця;
- навики вирішення конфліктних ситуацій;
- знання пакету програм MS Office;
- знання корпоративної програми Fozzy client.
- досвід роботи більше ніж на двох локаціях: Наукова 35; Стрийська 45.
Образование
Державний вищий навчальний заклад "Національний лісотехнічний університет України"
Кафедра економічного менеджменту, 282 Публічне управління та адміністрування., Львів
Высшее, с 2023 по 2025 (2 года)
Львівський національний університет імені Івана Франка
Історичний факультет, середня освіта (Історія), Львів
Высшее, с 2018 по 2022 (4 года)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- MS Office
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- Internet Explorer
- Opera
- MS Access
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- WordPad
- Веб-браузери
- Аміго
- Користувач 1С
- Контроль цінників
- Продаж продовольчих товарів
- Управління персоналом
- Управлінські навички
- Управління командою
- Користувач WMS
- Creatio
- Знання складської логістики
- User Bitrix24
- 1С:Торгівля і склад
- Smart PSS
- Business analysis
Похожие кандидаты
-
Заступник директора департаменту
Львов -
Керівник відділу
Львов, Винница , еще 7 городов -
Регіональний директор
50000 грн, Львов, Удаленно -
Заступник начальника відділу
Львов -
Керівник відділу психологічної підтримки
Львов -
Logist
Львов, Ивано-Франковск , еще 4 города